BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
Sev написа:lyubohar написа:А ние дали можем да доплатим на АИ за още 3г. гаранция?
Коментар
-
От днешния брой на в. Стандарт (за панаира в Пловдив): "Фиат" пуска "Браво" специално за България :Вносителите на "Фиат" и "Ланчиа" - "Ауто Италия", ще атакуват вниманието на шофьорите със специално разработен за родния пазар модел. Специалната серия "Браво Примо" е създадена след изследване на нагласите и очакванията на родните шофьори. Колата струва 24 590 лв., тя е много бърза, с електрически стъкла, климатроник, добър вътрешен интериор, фарове за мъгла и редица други екстри, обясни маркетинг мениджърът на компанията Нели Найденова. Моделът ще се предлага с три двигателя - два бензинови и един дизелов.На Пловдивския панаир премиерно ще бъде представен и крос овър моделът Fiat Sedici. Отстъпка от 22% очаква желаещите да закупят кола от лекотоварната гама на италианските марки. Като бонус за клиентите се предлага и преференциално "Автокаско" за закупени автомобили от "Ауто Италия" в размер на 2%, както и възможност за удължаване на гаранцията до 5 години.Пълен текст: Купуваш джип - пестиш за колаex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
deadairplane
-
Вчера ходих за "диагностициране на пластмаси".... ъъъъъъъъ Нали от една година имам изметната пластмаса под челното стъкло, дето духа парното през нея и панела за електрическия прозорец на пътническата врата.Закарах колата да ми ги сменят по гаранция.... и то си е*а мамата 1. Колата не била обслужвана при тях и можело да не признаят. (Каква е връзката между маслото, филтрите и пластмасите )2. Трябвало да се провери, дали сервиза в Гърция е в списъка на лицензираните сервизи с които те работели. (Кои бяхте вие бе )3. Признаха всичко (логично) и записах час за вчера - отивам в 10:20ч. да оставя колата и питам, колко време ще отнеме? Да стоя ли да чакам на място или да си ходя?-"Може да стане и в 12ч., може да стане и в 18ч., ако трябва да се разглоби цялата врата." Ми отворете панела и вижте веднага дали е от него или трябва да разглабяте цяла врата - да си тръгна и да ми звъннете след час, да се връщам!-"Не може, има работа колегата, който се занимава с тези проблеми и от гаранционен отдел трябва да огледат автомобила..."Оте*ах ги и си тръгнах....4. В 15ч. все още никой, за нищо не ми се е обадил...5. В 15:30ч. (5 часа след като съм оставил колата) решавам, че няма да ги чакам повече и тръгвам натам да си взимам колата.... никой не ми е звънял!6. В 16ч. спирам пред сервиза и все още никой не ми е звъннал.... влизам в приемната и приемчика ми казва "Извинявам се, аз се забавих с 30-40мин. и не ви позвъних!" Че ние уговорка ли сме имали?!"Надявам се да ме извините..."Ми нямам избор - казвма аз, а той ми казва "Не е така, имате избор!".Какъв избор имам бе, колата ми стои паркирана отпред сигурно от обяд, щом като влезнах вътре не се стоеше от жега....7. В крайна сметка се оказа, че ще ми сменят цялата кора на дясната врата, а не самия панел за ел. прозореца - защо, не знам 8. Доставката на частите е минимум две седмици и после щяло да стане много бързо.... по техния часовник Убеждавам се, че докато не им завреш грапава клечка в дебелото черво, никой не те бръсне за пет пари.... противно на иначе сладкодумния и много учтив приемчик, който се усмихва зад тезгяха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар