по съвет на Dodo 155 звъннах в Чефинпродават Selenia K Pure Energy :D в разфасовки по 2 литра - цена 44 лева...за доливане е тъпо да купи човек 2 литраосвен да си ги делим
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
при всяка покупка има компромисизависи от гледната точкаважно е и какво очаква човек от покупката сине на последно място зависи от предназначението на стоката и с какво си свикналаз съм казвал няколко пъти причините за изборана първо място е простотата на двигателя и цената на самия автомобилнаистина разликата с турбото е 1700 лева...на фона на 27000 не изглеждат многоно съм си направил сметкатаа в нея влиза и недомисления данък МПС, застраховки......както и това от кой ще ползва колата след мен...и за Спорта може да кажем че има компромисвърви страхотно, изглежда страхотно, но вози твърдо :D но точно за това има Interscope HiFi - поздрави на Любо :D
Коментар
-
Така е, данъкът е много висок, а и разликата със Спорт не е точно 1700. Решиш ли да се поглезиш с нещо по-така, почваш и да добавяш туй-онуй, и работата бързо става дебела.Иначе наистина вози много твърдо, а и от вървенето съм по-скоро леко разочарован. Не че не набира, но прекалено малко се усеща - не е като при печките. Май съм фен на въртящия момент и следващващата кола ще е печка, или пък ще я чипна тази да й вдигна въртящия момент Освен това никъде не споменахте разхода, но Спорта ако го караш в "Спорт" режим и го понастъпваш, стрелката за бензина пада горе-долу със същата скорост, с която се качва скоростомера Но наистина всеки си има критерии и си действа според тях...Sev е направил компромис с мотора, аз правя моя компромис всеки месец на 10-то число... Но наистина изглежда страхотно
Коментар
-
Да, ясно че за най-евтината версия говориш - точно на която да имаш много изкушения за добавяне Аз съм по-скоро на мнението: или ако можеш взимаш най-накипрената версия, че да не те е яд после, че нямаш това или онова, или решаваш да го даваш по-икономично (което също напълно го споделям като принцип) и си взимаш кола, която минимално да те натовари финансово а иначе да ти върши същата работа. Всичко по средата е компромис с едното или другото Относно вървенето - там е работата, че усещането като че ли е доста важно, поне за мен...Нали в това е кефа от вървенето - какво показва стрелката на скоростомера въобще и не гледам. Но все пак още си щадя колата, само веднъж съм стигал до 5,000 оборота, като почна да я разцъквам повече на високи обороти може да ми се промени усещането
Коментар
-
Sev написа:дизелите сравнени дори с турбобензини със същата мощност, измамно създават усещане за много по-вървящ автомобила реално не е така, даже обратнотоFiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
venioid написа:Създават усещане за ускорение (функция на въртящия момент), защото имат такъв предостатъчно. Лошото е, че максималния въртящ момент е в по-тесен диапазон от обороти в сравнение с бензинов мотор, но това може да се компенсира с повечко работа с лоста на редуктора . Карам дизел точно заради въртящия момент - високи скорости не ме влекат. Не че печката не вдигна 210 по километраж с климатик, ама го направих само за протокола, едва ли ще повторя.
Коментар
-
Sev написа:null.zero написа:колеги, колко струва чарк номер 0735445409 за новото браво? това е пръскалката за чистачките, пасажерската (шофьорската има отоплителен елемент). и откъде може да се купи?може да се монтират и на браво/брава/марея, затова питам ...Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар