По принцип, в АутоИталия има опция за удължаване на гаранцията, НО обикновено тя се спестява на клиентите, защото струва само 490лв. на година и им идва малко неизгодно, вместо да ти одерат две-три кожи до края на четири-петгодишния лизинг, примерно Освен това, според "KGB" (Петко) след като си обслужваме колите само в Гърция, гръцкия дилър ще обезпечи гаранцията и за третата година Ето и маслото, което наливат гърците в дизеловите двигатели - "Shell HELIX HX7C".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Kuku написа:По принцип, в АутоИталия има опция за удължаване на гаранцията, НО обикновено тя се спестява на клиентите, защото струва само 490лв. на година и им идва малко неизгодно, вместо да ти одерат две-три кожи до края на четири-петгодишния лизинг, примерно Освен това, според "KGB" (Петко) след като си обслужваме колите само в Гърция, гръцкия дилър ще обезпечи гаранцията и за третата година Ето и маслото, което наливат гърците в дизеловите двигатели - "Shell HELIX HX7C".
Коментар
-
hf hpe написа:не си ме разбралили пък аз не съм се изразил правилно :D при Стило-та наистина италианците доста се бяха постарали, говоря за качество на изработката, материали и други такива работи. Според мен стило-то го потопи дизайна, но това е една друга тема.Вече съм разглобявал и новото Браво на съставни части, и повярвай ми колата е супер бюджетна като изработка.Ще ти да един пример: конзолата която е под арматурното табло ръждясва по заварките още на първата година, на старото браво беше изработена от алуминии и само патинираше, де не говорим за типото при което беше поцинкована.Примерно и с Кики сме си говорили, окачването на новото Браво и на Гранде Пунто-то е шумно, при преминаване през дупки не тропа, но определено се чува как работи.иначе аз отдавна съм стигнал до извода. че колата е нова и добра до максимум 40 000 километраопределено такава е философията на самите производители
Коментар
-
абсолютно нормално е да са спестили от някои нещаБравата, която карах до преди 3 месеца като нова е струвала точно колкото Бравото ми през 2009 г.а преди 15 години тези пари са се равнявали на много повече от сегашнитеможе би сега имат по-малка печалба, може би материалите са по-евтининещо са добавили, нещо са спестили...
Коментар
-
аз пък забелязах нещо странно, интересно ли... знам ли и аз не съм се докосвал до новото браво или ланчия делта, но отвътре май са едни и същи...двигателите също, само дето не се предлага за браво онзи фамозен според мен 1.9 16в битурбо дизел 190 коня...но странното за мен е, че цените на браво, топ изпълението е 38990, а базовата делта е 38990 и ходи до 58000лв....ето това ми е странното, толкова ли класи отгоре е, според мен са на една база правени двете коли пп а бравото ме по кефи, ланчата е много гонгстерска, но на мен бравото по ми допадаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
колега самата философия на съвременните автомобили от този клас е "сглобка"както се казваше в един виц е*еш и хвърляши това не е само при ФиатSev когато Вантотрейд докараха първата Брава, цената на базата започваше от 21 000 и малко леваза 22200 се купуваше SX с климатик, и за още 600 лева беше пакета лошо времета цената бая се е повишила от тогава
Коментар
-
BEX---GT написа:...но странното за мен е, че цените на браво, топ изпълението е 38990, а базовата делта е 38990 и ходи до 58000лв....ето това ми е странното, толкова ли класи отгоре е, според мен са на една база правени двете коли ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
hf hpe написа:Sev когато Вантотрейд докараха първата Брава, цената на базата започваше от 21 000 и малко леваза 22200 се купуваше SX с климатик, и за още 600 лева беше пакета лошо времета цената бая се е повишила от тогава
Коментар
-
За рамката май е прав, защото и един колега в британския форум се оплака от ръжда...Само че той я видя зад кутията с бушоните. Но лично аз не съм особен почитател на легендата, че едва ли не всички автомобилни производители са направили картелно споразумение да правят коли, които да издържат определен брой километри, след което да се разпаднат. Малко ми е трудно да повярвам, че в условията на такава конкуренция никой няма да се опита да наруши далаверата и да започне да прави малко по-качествени коли за същите пари, за да стане номер едно...
Коментар
-
eдин приятел с чисто новата а4-ка я връща за втори път, проблеми с климатика и счупена дроселова клапа тди е мотора...така че, каквото и да си говорим... както каза колегата по-горе е%еш и хвърляш...ако искаш качествена кола за внуците взимаш си е30-ка или голф2 или 124-ка железни машиниA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Да, просто железните машини нямат почти никаква електроника по тях, нито пък сложни технологични решения, които да ти позволят да се правиш на отворен по светофарите. Нека да вървят голфа или 124-ката колкото въпросното Ауди...Всяко нещо си има цена - искаш по-мощен автомобил с климатроници и глезотии за същите пари като същия клас автомобил преди 15 години? Задоволяваш се с куп електроника, тоест много повече неща, които могат да се развалят...
Коментар
-
null.zero написа:колеги, колко струва чарк номер 0735445409 за новото браво? това е пръскалката за чистачките, пасажерската (шофьорската има отоплителен елемент). и откъде може да се купи?може да се монтират и на браво/брава/марея, затова питам ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар