Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По принцип, в АутоИталия има опция за удължаване на гаранцията, НО обикновено тя се спестява на клиентите, защото струва само 490лв. на година и им идва малко неизгодно, вместо да ти одерат две-три кожи до края на четири-петгодишния лизинг, примерно Освен това, според "KGB" (Петко) след като си обслужваме колите само в Гърция, гръцкия дилър ще обезпечи гаранцията и за третата година Ето и маслото, което наливат гърците в дизеловите двигатели - "Shell HELIX HX7C".
    Прикачени файлове

    Коментар


      не бих го сложилФИАТ ясно са написали, че маслото за бензиновите мотори трябва да отговаря на АСЕА С3може да се сипе и А3, но тогава не се гарантира добра работа на двигателя...освен това е полусинтетичнопри ходене в Гърция, изборът трябва да е Селения
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        В моята фактура пише Shell Helix 5W30 longlife. Ходи разбери какво е.
        Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
        Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
        Ex: Marea 2.4 JTD 2000
        Ex: Brava 1.6 1997
        Ex: Puntо 1.1 1994

        Коментар


          Kuku написа:
          По принцип, в АутоИталия има опция за удължаване на гаранцията, НО обикновено тя се спестява на клиентите, защото струва само 490лв. на година и им идва малко неизгодно, вместо да ти одерат две-три кожи до края на четири-петгодишния лизинг, примерно Освен това, според "KGB" (Петко) след като си обслужваме колите само в Гърция, гръцкия дилър ще обезпечи гаранцията и за третата година Ето и маслото, което наливат гърците в дизеловите двигатели - "Shell HELIX HX7C".
          Кики според мен това им е тъпотията на АИаз ако бях на тях щях да платя от джоба си клиента да има удължена гаранцияобаче нали се сещаш колко пари ще му събера от резервни части и сервизна дейноста и ако сключат някаква групова застраховка, ще получат много ниска ценано все пак някой трябва да мисли

          Коментар


            hf hpe написа:
            не си ме разбралили пък аз не съм се изразил правилно :D при Стило-та наистина италианците доста се бяха постарали, говоря за качество на изработката, материали и други такива работи. Според мен стило-то го потопи дизайна, но това е една друга тема.Вече съм разглобявал и новото Браво на съставни части, и повярвай ми колата е супер бюджетна като изработка.Ще ти да един пример: конзолата която е под арматурното табло ръждясва по заварките още на първата година, на старото браво беше изработена от алуминии и само патинираше, де не говорим за типото при което беше поцинкована.Примерно и с Кики сме си говорили, окачването на новото Браво и на Гранде Пунто-то е шумно, при преминаване през дупки не тропа, но определено се чува как работи.иначе аз отдавна съм стигнал до извода. че колата е нова и добра до максимум 40 000 километраопределено такава е философията на самите производители
            Де да знам...Заради една ръжда и хлопащо окачване (което 99% е окачването на Стило) да не правим крайни заключения. Все пак колата не е от вчера на пазара - над 2 години станаха. Със Sev следим и чужди форуми, там има коли на много над 40,000 километра, ако бяха чак такива "сглобки", досега щяха да са се разпаднали...Хората си казват всичко общо взето Освен това не ми се връзва да правят "сглобка" в момент, в който фирмата е във възход, с ново ръководство и дава мило и драго да възстанови позициите си и да си върне дела в пазара на коли от C сегмент.И не на последно място - впечатлението на повечето собственици от качеството и изработката (ок, говорим за видимите части) е определено положителна. Също и на специализираните издания...Нормално е да са спестили тук-там, все пак са италианци, но ние това си го знаем Иначе горе в location bar-а щеше да пише forums.vwclub.bg Между другото новият Голф вътре е...Боже господи Икарусите имат по-хубав интериор...

            Коментар


              абсолютно нормално е да са спестили от някои нещаБравата, която карах до преди 3 месеца като нова е струвала точно колкото Бравото ми през 2009 г.а преди 15 години тези пари са се равнявали на много повече от сегашнитеможе би сега имат по-малка печалба, може би материалите са по-евтининещо са добавили, нещо са спестили...
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                аз пък забелязах нещо странно, интересно ли... знам ли и аз не съм се докосвал до новото браво или ланчия делта, но отвътре май са едни и същи...двигателите също, само дето не се предлага за браво онзи фамозен според мен 1.9 16в битурбо дизел 190 коня...но странното за мен е, че цените на браво, топ изпълението е 38990, а базовата делта е 38990 и ходи до 58000лв....ето това ми е странното, толкова ли класи отгоре е, според мен са на една база правени двете коли пп а бравото ме по кефи, ланчата е много гонгстерска, но на мен бравото по ми допада
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  Маркетинг Предполагам и материалите на Делтата са по-качествени и скъпи...Но основно е маркетинг

                  Коментар


                    колега самата философия на съвременните автомобили от този клас е "сглобка"както се казваше в един виц е*еш и хвърляши това не е само при ФиатSev когато Вантотрейд докараха първата Брава, цената на базата започваше от 21 000 и малко леваза 22200 се купуваше SX с климатик, и за още 600 лева беше пакета лошо времета цената бая се е повишила от тогава

                    Коментар


                      BEX---GT написа:
                      ...но странното за мен е, че цените на браво, топ изпълението е 38990, а базовата делта е 38990 и ходи до 58000лв....ето това ми е странното, толкова ли класи отгоре е, според мен са на една база правени двете коли ...
                      Доста по-скъпа е най-лачената Делта.В най-богатото си оборудване стига до към 76 хиляди лева В случая Делтата определено е по-добрия избор макар, че според мен разликата в цената не е много оправдана.Като нямаш пари да си купиш нова Ланча си купуваш Алфа, пък ако и за Алфа нямаш пари си купуваш нов Фиат
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        hf hpe написа:
                        Sev когато Вантотрейд докараха първата Брава, цената на базата започваше от 21 000 и малко леваза 22200 се купуваше SX с климатик, и за още 600 лева беше пакета лошо времета цената бая се е повишила от тогава
                        ами сега Браво 1,4 90 с много по-добро оборудване от SX излиза 25 000 ...аз съдя по моята ELX, която е струвала 27 000 000 лири (около 27 000 марки) през 1996...днес през жабката видях тази рамка за която говорешеприлича на поцинкована :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          За рамката май е прав, защото и един колега в британския форум се оплака от ръжда...Само че той я видя зад кутията с бушоните. Но лично аз не съм особен почитател на легендата, че едва ли не всички автомобилни производители са направили картелно споразумение да правят коли, които да издържат определен брой километри, след което да се разпаднат. Малко ми е трудно да повярвам, че в условията на такава конкуренция никой няма да се опита да наруши далаверата и да започне да прави малко по-качествени коли за същите пари, за да стане номер едно...

                          Коментар


                            eдин приятел с чисто новата а4-ка я връща за втори път, проблеми с климатика и счупена дроселова клапа тди е мотора...така че, каквото и да си говорим... както каза колегата по-горе е%еш и хвърляш...ако искаш качествена кола за внуците взимаш си е30-ка или голф2 или 124-ка железни машини
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              Да, просто железните машини нямат почти никаква електроника по тях, нито пък сложни технологични решения, които да ти позволят да се правиш на отворен по светофарите. Нека да вървят голфа или 124-ката колкото въпросното Ауди...Всяко нещо си има цена - искаш по-мощен автомобил с климатроници и глезотии за същите пари като същия клас автомобил преди 15 години? Задоволяваш се с куп електроника, тоест много повече неща, които могат да се развалят...

                              Коментар


                                null.zero написа:
                                колеги, колко струва чарк номер 0735445409 за новото браво? това е пръскалката за чистачките, пасажерската (шофьорската има отоплителен елемент). и откъде може да се купи?може да се монтират и на браво/брава/марея, затова питам ...
                                http://www.fiatforum.com/bravo-brava-marea-guides/185793-fitting-bravo-2007-mist-washer-jets-your-classic-bravo-marea.html
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X