И това е вариант - закопчаваш твоя колан и сядаш отгоре, а като ти се наложи само прехвърляш горната презрамка през глава Или закопчаваш съседния колан в твоя патрон, но тогава не трябва да возиш друг човек
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
звъннах на дилъраконсултира се с техническите лица и след 2-3 часа ми отговориза първи път някой ги пита за този еветуален проблемне може да се смени софта по-точно не знаят как, или не искат :D тяхната версия е: щом колата е регистрирана, значи това фабрично нововъведение е законно и няма проблемпо тяхните думи даже имало Европейска директива за тези светлини...казах им че има версия на софтуера в Европа, в който тази опция е наличнаотговорът беше, че за различните пазари има разликив което има логика, защото на Любо колата е прясна-прясна и ако имаше промени при него трябваше да са налични
Коментар
-
Не мисля, че някой от нас някога ще има проблеми със закона заради тези светлини. Вече ако искаме да ги махнем защото ни дразнят (или просто заради спорта) е друг въпрос. Лично на мен ми е полезна функцията и не бих я изключил. При паркиране в тъмни доби и при тесни пространства е безценна А относно версиите - промените са съвсем отскоро, затова ги няма при мен...Сигурно колите, които в момента се поръчват, ще си го имат това.
Коментар
-
още като взех колата се сетих, че органите може да се правят на лудии след около месец се случва следното:стоя си аз на един завой, завивам си и едни куки седат на гюме :D спира ме оня, погледжа точно долу към халогенаобаче халогена не свети, щото му бях извадил бушоните :D пули се оня, гледа мен, гледа към фара, гледа мен, гледа към фара...и махна с палката да продължавамявно очакваше като съм дал мигач халогена да свети
Коментар
-
Sev написа:днес се поразрових за маслатаMotul и Yacco имат масла, отговарящи на точните спецификации на FIAT ... и за бензин (АСЕА С3 5W-40) и за дизел (АСЕА С2 5W-30)ако се наложи доливане, това ще е полезно:бензин, стандарт АСЕА С3:MOTUL 8100 X-clean 5W-40 (има няколко разновидности на 8100, тази отговаря точно)YACCO VX 1703 5W-40дизел, стандарт АСЕА С2:MOTUL 8100 ECO-Clean 5W-30YACCO VX 1702 5W-30MOTUL е с цена около 30 лева/литър, YACCO е около 20
Коментар
-
Sev написа:тяхната версия е: щом колата е регистрирана, значи това фабрично нововъведение е законно и няма проблемпо тяхните думи даже имало Европейска директива за тези светлини...казах им че има версия на софтуера в Европа, в който тази опция е наличнаFiat Brava 1.2 16V, 1999
Peugeot 307 1.6 16V, 2007
Коментар
-
venioid написа:150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.
Коментар
-
Не знам точния модел, 5W30 longlife само запомних. Казаха да го карам 20 000 км, ама аз съм свикнал на 10 000 да сменям масло и не смятам да си променям навиците .Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Вчера ходих в АИ за диагностика. Скараха ми се че не съм ходил на първо обслужване , след като разбраха че е правено в Гърция се успокоиха, но изразиха съмнение дали е направен "цялостен оглед" на автомобила. Та реших да заплатя и тази "услуга". която според приемчика включва проверка на течности, ходова част и други работи. След 3 часа стана ясно, че колата няма никакви проблеми и явно "колегите от Гърция са си свършили добре работата". Заплатих 67 лв. и забравих да питам за нов софтуер за боди компютъра.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар