И това е вариант - закопчаваш твоя колан и сядаш отгоре, а като ти се наложи само прехвърляш горната презрамка през глава Или закопчаваш съседния колан в твоя патрон, но тогава не трябва да возиш друг човек
звъннах на дилъраконсултира се с техническите лица и след 2-3 часа ми отговориза първи път някой ги пита за този еветуален проблемне може да се смени софта по-точно не знаят как, или не искат :D тяхната версия е: щом колата е регистрирана, значи това фабрично нововъведение е законно и няма проблемпо тяхните думи даже имало Европейска директива за тези светлини...казах им че има версия на софтуера в Европа, в който тази опция е наличнаотговорът беше, че за различните пазари има разликив което има логика, защото на Любо колата е прясна-прясна и ако имаше промени при него трябваше да са налични
Не мисля, че някой от нас някога ще има проблеми със закона заради тези светлини. Вече ако искаме да ги махнем защото ни дразнят (или просто заради спорта) е друг въпрос. Лично на мен ми е полезна функцията и не бих я изключил. При паркиране в тъмни доби и при тесни пространства е безценна А относно версиите - промените са съвсем отскоро, затова ги няма при мен...Сигурно колите, които в момента се поръчват, ще си го имат това.
още като взех колата се сетих, че органите може да се правят на лудии след около месец се случва следното:стоя си аз на един завой, завивам си и едни куки седат на гюме :D спира ме оня, погледжа точно долу към халогенаобаче халогена не свети, щото му бях извадил бушоните :D пули се оня, гледа мен, гледа към фара, гледа мен, гледа към фара...и махна с палката да продължавамявно очакваше като съм дал мигач халогена да свети
днес се поразрових за маслатаMotul и Yacco имат масла, отговарящи на точните спецификации на FIAT ... и за бензин (АСЕА С3 5W-40) и за дизел (АСЕА С2 5W-30)ако се наложи доливане, това ще е полезно:бензин, стандарт АСЕА С3:MOTUL 8100 X-clean 5W-40 (има няколко разновидности на 8100, тази отговаря точно)YACCO VX 1703 5W-40дизел, стандарт АСЕА С2:MOTUL 8100 ECO-Clean 5W-30YACCO VX 1702 5W-30MOTUL е с цена около 30 лева/литър, YACCO е около 20
тяхната версия е: щом колата е регистрирана, значи това фабрично нововъведение е законно и няма проблемпо тяхните думи даже имало Европейска директива за тези светлини...казах им че има версия на софтуера в Европа, в който тази опция е налична
150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.
Helix Ultra ти сипаха нали?щото на служебния Румстър, ония гении в ЕураТек са сложили Helix Plus 5W-30 полусинтетика (даже не предполагах че има полусинтетика с такъв вискозитет)
Не знам точния модел, 5W30 longlife само запомних. Казаха да го карам 20 000 км, ама аз съм свикнал на 10 000 да сменям масло и не смятам да си променям навиците .
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
точния модел Шел за твоя мотор е Shell Helix Ultra Extraне вярвам гърците да са сбъркали :D ...стана ми интересно, тези специалисти в АИ какъв Castrol слагат на дизелите?тъй като Castrol нямат масло 5w-30, отговарящо на АСЕА С2най-вероятно слагат Castrol EDGE Sport, той обаче е 0W-40...
Вчера ходих в АИ за диагностика. Скараха ми се че не съм ходил на първо обслужване , след като разбраха че е правено в Гърция се успокоиха, но изразиха съмнение дали е направен "цялостен оглед" на автомобила. Та реших да заплатя и тази "услуга". която според приемчика включва проверка на течности, ходова част и други работи. След 3 часа стана ясно, че колата няма никакви проблеми и явно "колегите от Гърция са си свършили добре работата". Заплатих 67 лв. и забравих да питам за нов софтуер за боди компютъра.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар