Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Kuku написа:Да, за онази случка става въпрос, но се оказа спукан радиатор на климатика Аз даже си спомням миналата зима как минах през една тръба на пътя и явно тогава съм го спукал, но в сервиза нищо не знаех А те пък за сметка на това, търсиха спуканото цяла седмица
Коментар
-
Sev написа:Kuku написа:Да, за онази случка става въпрос, но се оказа спукан радиатор на климатика Аз даже си спомням миналата зима как минах през една тръба на пътя и явно тогава съм го спукал, но в сервиза нищо не знаех А те пък за сметка на това, търсиха спуканото цяла седмица
Коментар
-
lyubohar написа:Фаровете на новото Браво вече официално са пълен шит. Или от АИ толкова и са ми ги настроили...Ще взема да ида някъде другаде да видим какво ще се окаже. Но вчера през нощта по магистралата карах на дълги, едва ли се виждаше на повече от 30 метра...Всъщност колко е нормалното?
Коментар
-
Да, знам за натоварването, но не беше натоварена. Освен да взема да ги натаковам и аз сам моите. Онзи ден едно БМВ настроихме, не може Бравото да е по-сложно Sev, имаш ли отнякъде някакви напътствия как се регулират? В смисъл разстояние на колата от стената, после разстояние на линията на фара от земята...Такива неща...
Коментар
-
абсолютно лесно едаже през деня на подземния паркинг ще се справиш идеално :D трябва ти шестогран или широка права отверка (кръстатата от комплекта на колата също върши работа с повече натискане)на фара има две врътки, тази за "нагоре-надолу" е външната - от страната на калниказаставаш примерно на 2 метра от стенамериш с рулетка на какво разстояние от земята е средата на фара (този с лупата на късите)отпечатъка на стената трябва да е с 2 сантиметра по-нископримерно ако средата на фара е на 70 см, отпечатъка на стената трябва да е на 68 (ако си на 3 метра - 67 и т.н.)т.е. на всеки метър от стената, снопа трябва да пада с 1 смколкото си по-далеч толкова по-точно ще стане, защото като си близо вероятноста за грешка е по-голяманаляво и надясно не пипай, защото е по-сложно и ще се омаца работата (това се настройва от вътрешната врътка) :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар