абе пичове появи се някакво треперене на колата и мисля че не е от гумите като съм на 2 ра например и карам с 1500 об/мин и като натисна да набере и колата почва да трепти ситно,ситно.някаква идея какво може да е?а какво стана с срещата ще я правим ли аз съм от софия?
колегите с Blue&Me могат да се научат да карат по-икономично с EcoDrive :D програмата е налична от известно време за Бравоето примерно как трябва да се сменят икономично скоростите при 1,4 150 к.с.1st->2nd ~2200 оборота2nd->3rd ~2000 3rd->4th ~1900 4th->5th ~1700 5th->6th ~1600 ...естествено при нормално каране, без изкачвания...въпреки твърденията на много хора че бензин така не се кара
Не съм много сигурен, на колко оборота "заработва" турбото, но тези стойности не са ли точно преди това? А и защо да не се кара така бензин - какво му е на икономичното каране
Тези стойности ги връща програмата след като ти е анализирала карането. По-скоро не стойностите, а съветите какво да подобриш. Идеята е ако гониш икономичност и не те интересува вървенето, иначе за турбото си прав. Като гледам тайната е в максимално ранното преминаване на по-горна предавка, което общо взето ми е ясно откакто карам кола, а и моментният разход е достатъчно показателен в това отношение Но все пак ако имах USB бих го изтествал това, колегите в британския форум се забавляват доста с него @ maremi - да не е от лош бензин някакви вибрации? Не сме мислили още за събирането
ne e karam samo s shell po veroqtno e ne6to po hodovata 4ast ili lager na skorosti.onq den q karah na autoitaliq 4e bqh izkrivil grda i ne6to 4uka6e izpraviha gredata{sre6tu 50 lv razbira se}ama tva ostana i sega pak 6te q karam .Кирилицата е задължителна колегаМодераторски екип на fiat-bg.org
Не съм много сигурен, на колко оборота "заработва" турбото, но тези стойности не са ли точно преди това? А и защо да не се кара така бензин - какво му е на икономичното каране
ами нищо му няма аз точно така карамно много често, даже и в нашия форум се твърди че това не било добре за мотора даже така се горял повече бензин :D
Доколкото знам всяка Шел бензиностанция в БГ си е на отделен собственик. Или нещо такова. Тоест няма гаранция за стандарт. Но може и да греша, не съм убеден в това...Така съм чувал. Иначе повечето ми приятели казват, че им е кофти бензинът. Но аз лично никога не съм успявал да хвана големи разлики във вървенето (поне със старата кола) и ми е трудно да преценя
Не съм много сигурен, на колко оборота "заработва" турбото, но тези стойности не са ли точно преди това? А и защо да не се кара така бензин - какво му е на икономичното каране
ами нищо му няма аз точно така карамно много често, даже и в нашия форум се твърди че това не било добре за мотора даже така се горял повече бензин :D
Важното е да бъде разбравотен правилно двигателя и може б в това отношение наистина не е добре да се разработва така машината, НО след разработването - никакъв проблем не виждам в подобно каране!Много по-лошо би било да се силиш между светофарите до 5000 оборота на втора.... примерно
Та това са Великденските ми тестове на разхода.Тестовете бяха извършени както следва - нулиране на Trip B при тръгване от местодомуване на автомобила- до завръщането му.Държа да отбележа, че това не е само извънградско , но има и 40 минутно пълзене на влизане в София(градското е пренебрежимо малко) :D
Прикачени файлове
FIAT Bravo Multijet 1.9 150 k.c / 11.2008 г.
FIAT Punto 1.2 75 к.с. / 12.1993 г.
Коментар