Очаквам скоро колегата да ревне от БРАВО-то и да се псува защо за тези та и по евтинко не си е взел АСТРА 1.9cdti 150коня.А защо не и Пежо 307-308? Нека той да сподели кое го е водило в избора
Едно нещо ти се чудя как може във всеки твой пост да има заяждане с някого
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Колега, забелязвам, че напоследък целенасочено се опитваш да се заяждаш с всички в този форум, но се изказваш малко неподготвен и този път не се сдържах, и паднах толкова ниско, че да ти отговоря Неоспоримият факт, че "OPEL" ползва двигатели от "FIAT", сам по себе си говори достатъчно красноречиво за някои истини в световното автомобилостроене Друг неоспорим факт е, че "Astra" отвътре изглежда много добре, на картинка и ужасно пластмасова на живо, сякаш е кола от по-долен клас, за разлика от видимите и с просто око, дори през прозореца, по-качествени материали използвани в новото "Bravo" И накрая, но не на последно място е неоспоримия факт, че дизайна е изключително субективно понятие и всеки си харесва различни на вид коли Смятам, за здравина е излишно да говорим, поради прекалено късия експлоатационен период на "Bravo", към момента и липсата на конкретни отзиви относно техническото състояние на автомобила Ако ти, случайно или не, си навъртял ~100’000км. с новото "Bravo" - споредели, ще бъде интересно на всички, с какво впечатление си останал?! И, както съм започнал с реторичните въпроси, да те питам още един - с новата "Astra" колко километра навъртя?! Не е нужно да ми отговаряш - преспокойно можеш да си спестиш свръхкомпетентното мнение, защото аз няма и да се замисля дори, да си пестя свръхнебрежното отношение
Очаквам скоро колегата да ревне от БРАВО-то и да се псува защо за тези та и по евтинко не си е взел АСТРА 1.9cdti 150коня.А защо не и Пежо 307-308? Нека той да сподели кое го е водило в избора
ха хаизказа сеще изреве друг пътнедей да съдиш по твоето Бравотова е нов автомобил все пак
Здравейте отново!Та относно избора ми....избирах между Фиата и пежо 308 ( което всъщност не беше дошло в България все още) Тъй като познавам качеството на пежо и е една от любимите ми марки (баща ми има 407 със 2.0 Хди 136 коня и колата е просто страхотна...не е мръднала вече 35000км и да чукам на дърво не дава признаци за некви проблеми). А ако бях избрал 308 ще6е да е със същият двигател 2.0ХДИ 136 коня, а исках да се различават от 407...ако имаше 2.2 Хди 170 коня сериозно щях да се замисля в полза на 308 .Избрах новото браво защото според мен от ФИАТ доста са се постарали с тази кола и никаква АСТРА или Аурис или Сийд неможе да се сравнят с нея. Най-малкото Бравото е на доста по-челни места в класациите по качество в сравнение с гореспоменатите модели (визирам даже немските издания, който както знаете си гледат тяхното Иначе за проблемите които писах...лека полека се справям с тях... отностно превключване на първа предавка при спряла кола мисля 4е ве4е се справям по-добре :D ... (на мнение съм, 4е при спряла кола аз винаги съм свикнал да за държам педала на спирачка докато сменям скороста, но явно няма нужда от нея поради системата "Hill Holder" и като я пусна влиза доста по лесно ...а за разхода си мисля че тъй като я карам 3-4 км градско спра и след известно време пак така си оказва голямо влияние а и не съм нулирал началното отчитане на трип компютъра (все още )! Така че следващата ми задача е да нулирам ..... и да напълня резервоара за да засеча точно разхода :D а и най- накрая сложих зимни гуми ...верно на летите джанти ама ми казаха че стоманените ще дойдат чаааааааак средата на януари ............та можеш ли да 4ака6 ...сърце младо не трае
Извинявай за острия тон, но за чий дедов си купуваш стоманени джанти с поръчка?! Влез в който и да е от по-големите гуми-центрове и си купи стоманени джанти за зимата
ами и аз мислех като теб ама ...не се знае дали ще станат(все пак нов модел)(един приятел си изпати, хуу 4е успя да си ги върне ), а пък тези са специално за бравото (взеха номер на рама и т.н)...а на всичко отгоре тия ми казаха че доставката от Италия е 8-10 работни дни ....а сега ко излезе
Кики не си много прав в този случай.Попитай vesko.t от Бургас дали лесно намери стоманени джанти за "грандето" миналата година, попитай мен какви ги брах с моите стоманени джанти от такива "по-големи гуми-центрове" като "Фулда-България" (само те предлагаха стоманени за SX-4 и SEDICI, които така и не дочаках след 45 дневно ЧАКАНЕ). Накрая пак опрях до "Миркат", които междувременно бяха внесли количество, на относително сносни цени, че даже и с декоративни тасове към тях.Веско ги взе миналата година от тези и беше доволен:http://www.vktyres.com/
Колега, забелязвам, че напоследък целенасочено се опитваш да се заяждаш с всички в този форум, но се изказваш малко неподготвен и този път не се сдържах, и паднах толкова ниско, че да ти отговоря Неоспоримият факт, че "OPEL" ползва двигатели от "FIAT", сам по себе си говори достатъчно красноречиво за някои истини в световното автомобилостроене Друг неоспорим факт е, че "Astra" отвътре изглежда много добре, на картинка и ужасно пластмасова на живо, сякаш е кола от по-долен клас, за разлика от видимите и с просто око, дори през прозореца, по-качествени материали използвани в новото "Bravo" И накрая, но не на последно място е неоспоримия факт, че дизайна е изключително субективно понятие и всеки си харесва различни на вид коли Смятам, за здравина е излишно да говорим, поради прекалено късия експлоатационен период на "Bravo", към момента и липсата на конкретни отзиви относно техническото състояние на автомобила Ако ти, случайно или не, си навъртял ~100’000км. с новото "Bravo" - споредели, ще бъде интересно на всички, с какво впечатление си останал?! И, както съм започнал с реторичните въпроси, да те питам още един - с новата "Astra" колко километра навъртя?! Не е нужно да ми отговаряш - преспокойно можеш да си спестиш свръхкомпетентното мнение, защото аз няма и да се замисля дори, да си пестя свръхнебрежното отношение
що го разобличи бе - са ше земе да се засрами и нема да има кой да ме разсмива а иначе новото браво е поредната от серията коли, започнали с новата панда, които имат шансове да се докажат като доста добри и то не само като дизайн, а и като експлоатационни хар.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Очаквам скоро колегата да ревне от БРАВО-то и да се псува защо за тези та и по евтинко не си е взел АСТРА 1.9cdti 150коня.А защо не и Пежо 307-308? Нека той да сподели кое го е водило в избора
Предполагам, защото колегата е предпочел оригинала пред копието. Както и по-горе са ти казали, точно този Опел (1.9 cdti) е с двигател на FIAT (колкото и невероятно да ти звучи).Чета ти постовете и се чудя какво правиш в този форум?!?
НЕ СИ ВЗЕМАЙТЕ железни джанти от въпросните вносители гумаджии, големи са мошеници. Джантите им, ако бяха гумени по щяха да са здрави.За такива модели - дето няма оригинална желязна джанта на старо, колегата правилно се е обърнал към вносителя.
едно мнение и от мен-преди седмица се върнах от Барселона и останах много учуден че видях страшно много Браво-та от новия модел там!/и не само от новите/учуден защото в последно време Сеат започнаха да вадят хубави модели.явно съотношението цена-качество е добро.лично на мен новото Браво ми харесва много.ще има ли вариант с 3 врати?
едно мнение и от мен-преди седмица се върнах от Барселона и останах много учуден че видях страшно много Браво-та от новия модел там!учуден защото в последно време Сеат започнаха да вадят хубави модели.явно съотношението цена-качество е добро.лично на мен новото Браво ми харесва много.ще има ли вариант с 3 врати?
По отношение на Сеатите - испанците не ги уважават много, въпреки че са си тяхна марка. В началото на годината гостувах на едно семейство в Тарагона и домакинът разправяше, че Сеат няма добро име на местна почва. Току що си беше взел Опел Зафира и като алтернативи беше обмислял VW, Рено или Ситроен, но не и Сеат.
Коментар