Днес го карах 1.4 150коня адски много ми хареса динамика комфорт вървене има спортен режим абе супер е колата предвид това че преди да карам Фиата карах Инсигниа и Ц5 който са в по висок клас и мога да кажа че фиата по вървене ги пръска адски хубави материали са използвани за изработката страхотни седалки като му се качих ми заспа и като динамика и като окачване абе супер е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
charlie написа:Nino, Selenia, може и да не е част от Фиат вече, но все още новите фиати (визира тези купени от АИ) идват облепени с лепенки че се препоръчва ползването на Селениа, дори и за течноста за чистачки... просто споделям факт, далече съм от мисълта, че което и да е качествено и отговарящо на вискозитета масло ще увреди фиатите.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:charlie написа:Nino, Selenia, може и да не е част от Фиат вече, но все още новите фиати (визира тези купени от АИ) идват облепени с лепенки че се препоръчва ползването на Селениа, дори и за течноста за чистачки... просто споделям факт, далече съм от мисълта, че което и да е качествено и отговарящо на вискозитета масло ще увреди фиатите.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
И ще направиш грешка... най-малкото за това, че SELENIA WR е чиста проба ПОЛУСИНТЕТИЧНО МАСЛО, нищо че е 5W-40.RECOMMENDED BY Fiat, Lancia, Alfa Romeo for Multijet engines and cold climates.Предполагам си обърнал внимание на червенкото.Темите за маслата са много в този форум, не ми се влиза в полемики.Аз съм с чисто нов дизелов двигател на Фиат, има-няма 15 хил.км, но не се притеснявам от това, че ми слагат ELF 5W-30 в "Миркат".Отворих дума за това, защото смятам, че темата за маслата се преекспонира.Не ми е удобно да се повтарям... писано е страхотно много...Лек ден!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Брех, в един момент форумът спира да изпраща нотификации за нови мнения и гледам 3 страници сте изписали без мен Искам да споделя за още един (засега) положителен опит от взимане-даване с Ауто Италия (което го добавям към изключително положителните си впечатления от дилъра). От известно време ми се струваше, че колата не върви колкото преди, като в един момент се появи странен шум при максимално нагнетяване на турбото - като при бързо изпускане на въздух от балон. Оказа се, че доста хора са имали подобен проблем (повече тук: http://www.fiatforum.com/bravo/18863...nge-noise.html), в повечето случаи свързан с разкачени/разхлабени маркучи, свързани с турбото.Обадих се на дилъра (не директно в сервиза), който запази час от мое име, и каза, че ще е там ако имам нужда от него. Супер точен човек.Та, отидох днес, вкарах колата веднага. Системата е направена културно - всичко се записва (оплаквания, километри) което е добре, за да няма после "ама ти що не си дошъл по-рано за тоя проблем". Накараха ме да оставя ключовете и талона, което хич не ми се понрави, като се има предвид както съм чел по разни форуми за отношението на техниците към колите на клиенти. Както и да е, оставих я, и им казах, че няма да си тръгвам и ще чакам наоколо поне докато я диагностицират. Хванах ги на изхода като отиваха да я тестват - нормално, като се има предвид характера на проблема и това, че не са открили нищо в сервиза.Качиха ме (тъкмо щели да имат информация от първа ръка) и се возихме заедно. Измерваха в реално време с някакъв уред и всичко беше нормално. Ръчкаха я доста колата (много повече отколкото аз съм си позволявал), но я пазеха от дупки и като цяло внимаваха. Не знам дали е защото и аз бях там, но хората бяха свестни. Този който я караше беше около 50 годишен, улегнал човек, и май доста си разбираше от работата. Другият, който измерваше, също беше улегнал и спокоен. Бяха много любезни и си говорихме за разход, вървене и други неща. Шумът го нямаше, така че нищо не можаха да ми кажат. Измерванията бяха перфектни. На мен все още ми се струва, че не дърпа колкото в началото, но е много възможно да съм свикнал. Все пак от кола 90 коня на 150 минах и в началото разликата беше огромна. Казаха, че има някаква разтоварваща клапа, която се задейства ако прекалено много се нагнети въздуха в турбото. Та било възможно тя да се включва без причина понякога, но така или иначе в момента не го прави. Казаха ми да не я пазя чак толкова колата и да я ръчкам повече, особено на дълъг път, защото ежендневния ми маршрут бил най-ужасния възможен за една кола и имало нужда да "отпуши", каквото и да значи това. Казаха още, че дори и да загрява бързо (което е факт), краткия маршрут е вреден, защото в ауспуха се кондензирала вода и нямала време да се изпари (или нещо такова).Оправиха ми нивото на фаровете (не съм ги тествал още де), което се очертава като фабричен недостатък.В общи линии се затвърди правилото ми - ако нещо не е наистина счупено, не го поправяй Само ми взеха 40 кинта, щото не откриха нищо и на практика "гаранционен ремонт" не се е състоял. Има някаква логика, щото някой по-параноичен може да си води колата през седмица за безплатни прегледни в рамките на гаранцията.Това е в общи линии. За момента съм супер доволен от колата (пиша един голям "роман" с впечатления и ще го кача скоро). Към момента съм доволен и от сервиза. Надявам се да не ги виждам пак скоро, но дори и да стане, ще съм малко по-спокоен за колата си.Кога ще направим мини-сбирка на новото Браво?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар