Mury написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Точно това имам предвид - вкарвам кола като слънце, взимам я прецакана, и това срещу една торба пари. Нека да са прави за акумулатора, така да бъде - но можеха да ме компенсират по някакъв начин, просто за да не ме загубят като добър клиент, който им плаща кеш на високите тарифи и не задава въпроси. Например да ми направят един елемент безплатно или нещо такова, нищо няма да им струва реално. Начини хиляди, въпрос на мислене И аз работя с клиенти ежедневно, ако подхождахме по този начин в подобни ситуации (а сме имали) още щяхме да сме 30, вместо 300 души Спирам по темата, че Sev ще ни бие
Коментар
-
не може да работиш в сервиз, бил той за боя и да си толкова невеж...колата не върти изобщо, тия пънове палят с кабели...тя горката гасне веднагаи това кой знае колко пъти, чак модула да загуби ума и дума - реално изобщо не отговаря, все едно го няма...пак късмет за Любо...толкова електроника има по колата, излезе малкия дяволиначе явно акумулатора е имал проблем...можеше да го направи в движение, тогава не ми се мисли какво може да стане
Коментар
-
Лично за мен за едно си прав - че не са се обадили да те питат дали има нещо на колата, че не е искала да запали след няколко опита.Всичко друго е лошо стечение на обстоятелствата.И в книгата си пише точно, че ако не може да запали след няколко опита след проба от външен източник да се обърнеш към сервиз. Няма значение дали акумулатора е умрял или каквото и да е било друго.Нито си дал информация дали са се пробвали 2 часа да въртят, тя палила, гаснела (от поста преди моя само става ясно това), нито нищо. Поднасяш явно невена информация, която си написал под формата на афектиране (лично мнение).За това си казах моето мнение, че всичко е лошо стечение на обстоятелствата, като трети независим човек, спрямо описаните действия от твоя страна.Много по-вероятно е акумулатора да умре поради голяма консумация от някой модул от колкото да умре физически. За това е абсолютно нормално да и подадеш ток, за да се пробваш да я запалиш. А в последствие да търсиш проблем, ако видиш, че не стават нещата. Също така в твоя случай много вероятно е алтернатора да не е могъл да се ограничи под 15 волта и това да е довело до поражението. Но както казах, това може да стане и само с един опит в твоя случай. Помисли реално на нещата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Добре, ти знаеш по-добре какво е станало Не съм бил афектиран изобщо, може и да съм пропуснал нещо в първия пост, но това не променя факта, че шефът на сервиза ми се обади с думите "пич, нещо не ти е наред с акумулатора, не върти изобщо. Пробваме го с кабели в момента, но всеки път гасне веднага след като запали". Дори и всичко останало да оставим настрана, обещаха ми, че ще поемат разхода по поправката - бяхме се разбрали даже да им се обадя като е готово, за да пратят човек да плати, а след това се скриха. Без да се е променило нищо. Какво има да коментираме повече?
Коментар
-
не е спамтепърва ще ни се трошат акумулаторите и трябва да знаем какво да не правиминаче не знам защо ВО се опитва да защитава тези леваци - колата е дадена работеща, така трябва да се върнехайде - акумулатора е ясенама да свети цялото табло като дискотека, да има грешки във всички модули на колата...и да има дефектирала част за 1200 лева - е не е нормално
Коментар
-
Sev, не защитавам никой.Просто си изказах мнението, което е различно от вашето. Това е.Винаги съм бил човек, който гледа безпристрастно да си даде мнението по даден случай, по възможност без да взимам никоя точка предварително, без афектираност, до колкото е възможно разбира се.Както казах, абсолютно нормално е да се пробваш да запалиш една кола от външен източник, поради очевидния факт, че акумулатора е умрял. А дали е умрял от дефект по компонент на колата или самия той си е умрял, това се познава в последствие. При умиране на акумулатора, при опит да се запали с такъв акумулатор се получават точно такива неща. Абсолютно същото все едно на работещ двигател да откачиш акумулатора.Sev, искам лично ти да ми кажеш от колко опита за подаване на ток, лично ти да си проверявал дали акумулатора не е загинал физически, преди да закачиш кабелите и да подаваш ток?За едно съм съгласен - ако обещаеш нещо, трябва да го направиш. Ако някой обещае да ми поеме разхода, без значение дали той е бил виновен или не, а после се отметне, то това ще е афектира, а не самия случай преди това. За това бих бил ядосан.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
значи не четеш какво съм написалне съм казал да не се подава ток, а да не се подава след като 1-2 пъти е направен опит и колата гасне след като се откачи от станцията/или колата от която са палилиизпадал съм в същата ситуация - акумулатора сдава тотално, колата гасне на едно кръстовищеидва човек издърпва ме до блока, дава ми ток - ама нъцки, нищо не ставасвалям го, слагам друг директно на колата и колата пализасилвам го този в коша и купувам друг - това е
Коментар
-
Sev написа:значи не четеш какво съм написалне съм казал да не се подава ток, а да не се подава след като 1-2 пъти е направен опит и колата гасне след като се откачи от станцията/или колата от която са палилиизпадал съм в същата ситуация - акумулатора сдава тотално, колата гасне на едно кръстовищеидва човек издърпва ме до блока, дава ми ток - ама нъцки, нищо не ставасвалям го, слагам друг директно на колата и колата пализасилвам го този в коша и купувам друг - това еA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не би трябвало да пробват с кабели нито веднъж щом:- колата не върти въобще, което не е знак за паднал акумулатор;- автомобилът е видимо нов, все трябва да ти хрумне, че може би няма много логика да му падне акумулатора- имат ми телефона - могат да ме питат "абе пич, смятаме да направим това и това, ОК ли си?", или "имал ли си някакви грижи с тоя акумулатор, май е паднал, ама може и да е дефектирал" - имат 30-40 акумулатора наоколо, могат да пробват с почти всеки от тях и да не рискуват да прецакат нещо, понеже не са сигурни паднал ли е или не е
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар