Здравейте отново,макар и не по темата , тъй като официално сключих сделка за едно браво 1.9 спорт 2007 година имам едно притеснение и питане свързано с него.Бравото е купувано от тук и е много гледано като цяло на 69000 километраДокато ми правиха диагностика в Аутоиталия , ми казаха нещо странно а именно - може да имате проблем с клапите на климатроника да задират и да запецнат в някакво положение, било стандартна болест за бравото.Та питането ми е вярно ли е това нещо има ли го като проблем ,някой срещал ли го е и как го е оправил .Казаха ми че имало ремонтен комплект но до колкото разбрах се сваля таблото че можело и предното стъкло да се наложи и около 600-700 лева ми подхвърлиха.Поздрави на всички и благодаря предварително на тези които ще се отзоват на въпроса.Съжалявам че се намесвам в темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
в правилната тема пишешне съм чувал това да е чест проблем при Бравоиначе наистина ремонтът не е на достъпно мястоофициалните сервизи не ремонтират - директно подменятреално трябва да се отвори и да се види какво еможе да караш така, но в зависимост от това кои клапи не работят - въздухът няма да духа от там от където си задалили няма да поддържата зададената температура
Коментар
-
asus написа:Здравейте отново,макар и не по темата , тъй като официално сключих сделка за едно браво 1.9 спорт 2007 година имам едно притеснение и питане свързано с него.Бравото е купувано от тук и е много гледано като цяло на 69000 километраДокато ми правиха диагностика в Аутоиталия , ми казаха нещо странно а именно - може да имате проблем с клапите на климатроника да задират и да запецнат в някакво положение, било стандартна болест за бравото.Та питането ми е вярно ли е това нещо има ли го като проблем ,някой срещал ли го е и как го е оправил .Казаха ми че имало ремонтен комплект но до колкото разбрах се сваля таблото че можело и предното стъкло да се наложи и около 600-700 лева ми подхвърлиха.Поздрави на всички и благодаря предварително на тези които ще се отзоват на въпроса.Съжалявам че се намесвам в темата.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Благодаря колега Mury, не ходя там просто защото съм си навил на пръста предстои ми покупката и затова не знаех каде другаде да я погледнат.Иначе по моята стара Тпочка си диагностицирам и оправям нещата почти сам ми съм установил че масата майстори са ......Инетересното е че нито дадоха лист с грешка ако е показало нито нещо друго .Имало клапа която не затваря хубаво каквото и да значи това.При положение , че си работил по проблема - питане вярно ли се сваля цялото табло че даже думите на Auto Italia -"може да се наложи махане на предното стъкло" за мен пълен абсурд.За сравнение на пежо 307 при проблем с климатроника се сваля жабката и се бърка от там и то по книжка е така не смятам че италианците са толкова тъпи че да трябва цялото табло да е долу .И горе долу колко излиза една подмяна на моторчето или моторчетата? Мерси пакFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus написа:Благодаря колега Mury, не ходя там просто защото съм си навил на пръста предстои ми покупката и затова не знаех каде другаде да я погледнат.Иначе по моята стара Тпочка си диагностицирам и оправям нещата почти сам ми съм установил че масата майстори са ......Инетересното е че нито дадоха лист с грешка ако е показало нито нещо друго .Имало клапа която не затваря хубаво каквото и да значи това.При положение , че си работил по проблема - питане вярно ли се сваля цялото табло че даже думите на Auto Italia -"може да се наложи махане на предното стъкло" за мен пълен абсурд.За сравнение на пежо 307 при проблем с климатроника се сваля жабката и се бърка от там и то по книжка е така не смятам че италианците са толкова тъпи че да трябва цялото табло да е долу .И горе долу колко излиза една подмяна на моторчето или моторчетата? Мерси пакFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
автосервиз дибора
Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.
Коментар
-
Re: автосервиз дибора
lyubohar написа:Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Чисто информативно във връзка с темата за боядисването и без реклама просто бях в този сервиз със друга кола а и баща ми го ползва чат пат - фирмата се казва Поликар в дружба посока гара искър.Пичовете пипат много добре нямам прясна информация за цените , но на мен преди три години за ударен заден капак на Фиат Брава с вдлъбнатина и пукната оригинална боя ми взеха 200 лева .Това е изправяне със боядисване и лак .И както казват всички не си личи , но за мене поне и за собственичката не си личи цвета е тъмно син металик.Другото е че за три години няма помен от пукнат кит и тн.. все едно си е заводския капак и боя.Това разбирасе е мое мнение , по скъпо взимат попринцип но добре работят.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Апропо вече съм собственик на бравото за което питах за климатроника.Много му се кефя уникална колица. Това ми беше мечтата от както я показаха тука за сефте 2007 година.Ако искате ще ви пусна снимчици тука по-късно след ден два, че нямам трябва да я снимам.Поздрави на всички , а на колегата дето каза за климатроника, ако може искам да се чуем на лично или по телефонFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Re: автосервиз дибора
lyubohar написа:Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
156-та. Пише, че може да се запали с кабели ако е паднал (демек трябва да имаш някаква идея, че точно това е станало) и че ако не става след няколко опита (тоест явно не е само паднал), да я занесеш в сервиз.Сервизът не е "обикновен потребител", вероятно са чували, че нещо такова може да се случи и работейки с чужди коли би било логично, да пипат максимално внимателно. Най-лесното: взимат акумулатор от една от 30-те коли, които са наоколо и няма опасност нещо да се омаже. Да не говорим, че като им занесеш нова кола и тя изведнъж спре да пали, може да ми звъннат да ме питат дали имам идея какво става - щях поне да им кажа, че акумулаторът едва ли е паднал, понеже колата спи в гараж, ползва се често и не е създавал грижи. Обаче защо да се занимават с излишни стъпки, най-мързеливото е да опитат каквото си знаят, без да вкарат много мисъл...Че и като виждат, че колата гасне след това (тоест акумулаторът очевидно не е наред), да продължат да го мъчат.
Коментар
-
asus написа:Чисто информативно във връзка с темата за боядисването и без реклама просто бях в този сервиз със друга кола а и баща ми го ползва чат пат - фирмата се казва Поликар в дружба посока гара искър.Пичовете пипат много добре нямам прясна информация за цените , но на мен преди три години за ударен заден капак на Фиат Брава с вдлъбнатина и пукната оригинална боя ми взеха 200 лева .Това е изправяне със боядисване и лак .И както казват всички не си личи , но за мене поне и за собственичката не си личи цвета е тъмно син металик.Другото е че за три години няма помен от пукнат кит и тн.. все едно си е заводския капак и боя.Това разбирасе е мое мнение , по скъпо взимат попринцип но добре работят.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Апропо вече съм собственик на бравото за което питах за климатроника.Много му се кефя уникална колица. Това ми беше мечтата от както я показаха тука за сефте 2007 година.Ако искате ще ви пусна снимчици тука по-късно след ден два, че нямам трябва да я снимам.Поздрави на всички , а на колегата дето каза за климатроника, ако може искам да се чуем на лично или по телефонFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
lyubohar написа:156-та. Пише, че може да се запали с кабели ако е паднал (демек трябва да имаш някаква идея, че точно това е станало) и че ако не става след няколко опита (тоест явно не е само паднал), да я занесеш в сервиз.Сервизът не е "обикновен потребител", вероятно са чували, че нещо такова може да се случи и работейки с чужди коли би било логично, да пипат максимално внимателно. Най-лесното: взимат акумулатор от една от 30-те коли, които са наоколо и няма опасност нещо да се омаже. Да не говорим, че като им занесеш нова кола и тя изведнъж спре да пали, може да ми звъннат да ме питат дали имам идея какво става - щях поне да им кажа, че акумулаторът едва ли е паднал, понеже колата спи в гараж, ползва се често и не е създавал грижи. Обаче защо да се занимават с излишни стъпки, най-мързеливото е да опитат каквото си знаят, без да вкарат много мисъл...Че и като виждат, че колата гасне след това (тоест акумулаторът очевидно не е наред), да продължат да го мъчат.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар