Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте отново,макар и не по темата , тъй като официално сключих сделка за едно браво 1.9 спорт 2007 година имам едно притеснение и питане свързано с него.Бравото е купувано от тук и е много гледано като цяло на 69000 километраДокато ми правиха диагностика в Аутоиталия , ми казаха нещо странно а именно - може да имате проблем с клапите на климатроника да задират и да запецнат в някакво положение, било стандартна болест за бравото.Та питането ми е вярно ли е това нещо има ли го като проблем ,някой срещал ли го е и как го е оправил .Казаха ми че имало ремонтен комплект но до колкото разбрах се сваля таблото че можело и предното стъкло да се наложи и около 600-700 лева ми подхвърлиха.Поздрави на всички и благодаря предварително на тези които ще се отзоват на въпроса.Съжалявам че се намесвам в темата.
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    Коментар


      в правилната тема пишешне съм чувал това да е чест проблем при Бравоиначе наистина ремонтът не е на достъпно мястоофициалните сервизи не ремонтират - директно подменятреално трябва да се отвори и да се види какво еможе да караш така, но в зависимост от това кои клапи не работят - въздухът няма да духа от там от където си задалили няма да поддържата зададената температура
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        asus написа:
        Здравейте отново,макар и не по темата , тъй като официално сключих сделка за едно браво 1.9 спорт 2007 година имам едно притеснение и питане свързано с него.Бравото е купувано от тук и е много гледано като цяло на 69000 километраДокато ми правиха диагностика в Аутоиталия , ми казаха нещо странно а именно - може да имате проблем с клапите на климатроника да задират и да запецнат в някакво положение, било стандартна болест за бравото.Та питането ми е вярно ли е това нещо има ли го като проблем ,някой срещал ли го е и как го е оправил .Казаха ми че имало ремонтен комплект но до колкото разбрах се сваля таблото че можело и предното стъкло да се наложи и около 600-700 лева ми подхвърлиха.Поздрави на всички и благодаря предварително на тези които ще се отзоват на въпроса.Съжалявам че се намесвам в темата.
        Ако продължаваш да ходиш там,ще продължават да ти пълнят главата с глупости.Вярно Браво има проблем с климатроника,но не е въобще толкова често,а и проблема не е в клапите а в моторите,просто са направени калпаво.Аз съм правил 1 с такъв проблем и го оправих с малко части от Фиат 500
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          Благодаря колега Mury, не ходя там просто защото съм си навил на пръста предстои ми покупката и затова не знаех каде другаде да я погледнат.Иначе по моята стара Тпочка си диагностицирам и оправям нещата почти сам ми съм установил че масата майстори са ......Инетересното е че нито дадоха лист с грешка ако е показало нито нещо друго .Имало клапа която не затваря хубаво каквото и да значи това.При положение , че си работил по проблема - питане вярно ли се сваля цялото табло че даже думите на Auto Italia -"може да се наложи махане на предното стъкло" за мен пълен абсурд.За сравнение на пежо 307 при проблем с климатроника се сваля жабката и се бърка от там и то по книжка е така не смятам че италианците са толкова тъпи че да трябва цялото табло да е долу .И горе долу колко излиза една подмяна на моторчето или моторчетата? Мерси пак
          Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
          Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

          Коментар


            asus написа:
            Благодаря колега Mury, не ходя там просто защото съм си навил на пръста предстои ми покупката и затова не знаех каде другаде да я погледнат.Иначе по моята стара Тпочка си диагностицирам и оправям нещата почти сам ми съм установил че масата майстори са ......Инетересното е че нито дадоха лист с грешка ако е показало нито нещо друго .Имало клапа която не затваря хубаво каквото и да значи това.При положение , че си работил по проблема - питане вярно ли се сваля цялото табло че даже думите на Auto Italia -"може да се наложи махане на предното стъкло" за мен пълен абсурд.За сравнение на пежо 307 при проблем с климатроника се сваля жабката и се бърка от там и то по книжка е така не смятам че италианците са толкова тъпи че да трябва цялото табло да е долу .И горе долу колко излиза една подмяна на моторчето или моторчетата? Мерси пак
            По принцип по Темпарио го дават,че се сваля таблото,но може да се оправи и без да се сваля,просто трябва повечко сръчност Моторчетата не се сменят,обикновенно проблема е в предавката на моторчето,евтина пластмаса,пука се и спира да върти клапите
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              автосервиз дибора

              Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.

              Коментар


                тц тц тцмного здраве да имат...ами надявам се повече да нямаш щети :D но пък благодарение на теб, разбрахме как се оправят jepr модули и подобни...които струват мнооогооо пари или трябва да се купуват на сляпо от ebay
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  Да, и как се разглобява половината табло Между другото достъп до модула има през капака на филтъра за климатика. Някой с мноооого тънки ръчички и гъвкави пръсти може и да успее да го извади оттам. Тъпа работа, за малко е направено да не може да се сваля лесно.

                  Коментар


                    Re: автосервиз дибора

                    lyubohar написа:
                    Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.
                    Важното Любе,е че всичко е свършило добре.Какво е ECS ???????
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      Така се казва фирмата, на една пряка на Сребърна се намират, занимават се с електроники и свършиха перфектна работа Дибора ме пратиха там, това поне свършиха добре

                      Коментар


                        Чисто информативно във връзка с темата за боядисването и без реклама просто бях в този сервиз със друга кола а и баща ми го ползва чат пат - фирмата се казва Поликар в дружба посока гара искър.Пичовете пипат много добре нямам прясна информация за цените , но на мен преди три години за ударен заден капак на Фиат Брава с вдлъбнатина и пукната оригинална боя ми взеха 200 лева .Това е изправяне със боядисване и лак .И както казват всички не си личи , но за мене поне и за собственичката не си личи цвета е тъмно син металик.Другото е че за три години няма помен от пукнат кит и тн.. все едно си е заводския капак и боя.Това разбирасе е мое мнение , по скъпо взимат попринцип но добре работят.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Апропо вече съм собственик на бравото за което питах за климатроника.Много му се кефя уникална колица. Това ми беше мечтата от както я показаха тука за сефте 2007 година.Ако искате ще ви пусна снимчици тука по-късно след ден два, че нямам трябва да я снимам.Поздрави на всички , а на колегата дето каза за климатроника, ако може искам да се чуем на лично или по телефон
                        Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                        Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                        Коментар


                          Re: автосервиз дибора

                          lyubohar написа:
                          Да си довърша историята с Дибора - съвсем типично за нашенския бизнес модел, в последния момент сервизът се отметна и отказа да ми покрие разходите, въпреки че нищо не се беше променило от уговорката ни те да платят насам.С две думи историята е следната - отивам са оправяне на козметични щети, акумулаторът умира при тях (не е паднал, а е пробила клетка или по някакъв друг начин е дефектирал). Те се мъчат да го запалят с кабели и ми се омазва софтуера на еърбеговете. Навсякъде по книжки пише при съмнения за дефектирал акумулатор да не се пали с кабели, а те ми твърдят (това е от днес), че каквото и да са били направили е щяло да стане така и паленето с кабели няма вина за повредата.Колата я оправиха в ECS - само добри думи мога да кажа за тях.Това, което ме изумява е ограниченото мислене тип "ден година храни" и неспособността на повечето хора, занимаващи се с частен бизнес в България, да видят голямата картина. Дори и да има някакво съмнение дали те са виновни или само акумулаторът е "виновен", лошото усещане че съм им занесъл идеално работещ автомобил и след престой при тях нещо е прецакано, си остава за мен и е доста лоша реклама за тях. Пичовете взимат почти двойно на всички нормални сервизи. В рамките на това спокойно можеха да си направят елементарна сметка и да поемат и този разход от 120 лева. Пак щяха да са на плюс. Освен това със сигурност щях да ида отново при тях, защото качеството на работата ме задоволява, а и вече щях да знам, че са коректни. Така още със следващата щета (а щети ще имам и други, то е ясно) щяха да са отново много напред. Освен това щях да ги похваля тук, вместо да ги храня, даже бях измислил точно как да им направя реклама. Заради 120 лева пропускат повече пари в бъдеща работа с мен и хора, които четат мнения в интернет преди да идат на сервиз.
                          Не, че ще защитавам някой, но е напълно нормално ако падне акумулаторът да се пробваш да запалиш от външен източник.В коя страница на книжката ти за експлоатация пише, че ако имаш съмнение за умрял акумулатор да не палиш с външен източник? И съответно как да разбера дали акумулатора ми е паднал поради някаква външна причина или той самия си е умрял? Аз съм обикновен потребител, четящ книгата за експлоатация и правя каквото пише там.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            156-та. Пише, че може да се запали с кабели ако е паднал (демек трябва да имаш някаква идея, че точно това е станало) и че ако не става след няколко опита (тоест явно не е само паднал), да я занесеш в сервиз.Сервизът не е "обикновен потребител", вероятно са чували, че нещо такова може да се случи и работейки с чужди коли би било логично, да пипат максимално внимателно. Най-лесното: взимат акумулатор от една от 30-те коли, които са наоколо и няма опасност нещо да се омаже. Да не говорим, че като им занесеш нова кола и тя изведнъж спре да пали, може да ми звъннат да ме питат дали имам идея какво става - щях поне да им кажа, че акумулаторът едва ли е паднал, понеже колата спи в гараж, ползва се често и не е създавал грижи. Обаче защо да се занимават с излишни стъпки, най-мързеливото е да опитат каквото си знаят, без да вкарат много мисъл...Че и като виждат, че колата гасне след това (тоест акумулаторът очевидно не е наред), да продължат да го мъчат.

                            Коментар


                              asus написа:
                              Чисто информативно във връзка с темата за боядисването и без реклама просто бях в този сервиз със друга кола а и баща ми го ползва чат пат - фирмата се казва Поликар в дружба посока гара искър.Пичовете пипат много добре нямам прясна информация за цените , но на мен преди три години за ударен заден капак на Фиат Брава с вдлъбнатина и пукната оригинална боя ми взеха 200 лева .Това е изправяне със боядисване и лак .И както казват всички не си личи , но за мене поне и за собственичката не си личи цвета е тъмно син металик.Другото е че за три години няма помен от пукнат кит и тн.. все едно си е заводския капак и боя.Това разбирасе е мое мнение , по скъпо взимат попринцип но добре работят.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Апропо вече съм собственик на бравото за което питах за климатроника.Много му се кефя уникална колица. Това ми беше мечтата от както я показаха тука за сефте 2007 година.Ако искате ще ви пусна снимчици тука по-късно след ден два, че нямам трябва да я снимам.Поздрави на всички , а на колегата дето каза за климатроника, ако може искам да се чуем на лично или по телефон
                              Радвам се за теб колега,браво за избора,Браво Спорт е една от най-красивите коли които съм виждал някога.Ако става въпрос за мен за климатроника,пиши ми на л.с. каквото имаш да ме питаш,пък може да се чуем видим и т.н. П.С.Дай снимки,макар че аз се сещам май за коя кола става въпрос............
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар


                                lyubohar написа:
                                156-та. Пише, че може да се запали с кабели ако е паднал (демек трябва да имаш някаква идея, че точно това е станало) и че ако не става след няколко опита (тоест явно не е само паднал), да я занесеш в сервиз.Сервизът не е "обикновен потребител", вероятно са чували, че нещо такова може да се случи и работейки с чужди коли би било логично, да пипат максимално внимателно. Най-лесното: взимат акумулатор от една от 30-те коли, които са наоколо и няма опасност нещо да се омаже. Да не говорим, че като им занесеш нова кола и тя изведнъж спре да пали, може да ми звъннат да ме питат дали имам идея какво става - щях поне да им кажа, че акумулаторът едва ли е паднал, понеже колата спи в гараж, ползва се често и не е създавал грижи. Обаче защо да се занимават с излишни стъпки, най-мързеливото е да опитат каквото си знаят, без да вкарат много мисъл...Че и като виждат, че колата гасне след това (тоест акумулаторът очевидно не е наред), да продължат да го мъчат.
                                Имаш малко изкривено понятие за нещата,но всеки си е в правото
                                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                                Ventura garage

                                Коментар

                                Working...
                                X