Момчета, леко ми се откачи престилката под предната броня. Виси доста грозно от едната страна и освен че не е естетично ще започне да закача много лесно на неравности.Предполагам само трябва да се закачи пак, но все пак не знам.. как се процедира в такива случаи? Предполагам във всеки сервиз ще могат да помогнат?Дайте ми малко акъл
Ти караш Пунто ли сега, нещо май съм пропуснал... И моята се разкачи зимата - оправих си я сам на един канал. Свалих я, ремонтирах си я у нас и я закачих обратно...
Дам, служебно ми се води. А не, не ми се занимава с такива неща сам, а и нямам време. Отивам някъде да го оправят и това е.Само че вече нямам никой сервиз в предвид. Всички са... последния път в Александър Ауто чаках около 1 час, за да ми издадат фактура... при положение че бяха 4-5 човека уж разни приемчици, а аз бях единствения клиент там в момента. Иначе верно, сложи клипче като монтираш гърнето. Искам HD
Много се радвам,че колите ви на 50 000 км. са без проблеми .Моята на 47 000км ще седи още месец в сервиза.Отказаха ми оборотен автомобил и карах пунтото на щерката.Но днес ,получих извинение за това,че ремонта продължава толкова дълго. За което получих Алфа Мито 1.4 Турбо Бензин,120 к.с на 11 000 км. Ще го разхождам месец
"Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Колеги имли някой от вас проблеми с алтернатора?Моя се спука и го смених с отремонтиран."Успокоиха ме"че това било нещо съвсем НОРМАЛНО за италянските автомобили собенно по новите.Повредата я откриха във Вентура случайно,бях там по друг повод и Нено ми съобщи че тарябва да си търся алтернатор.
Много малко ги карате тия коли :DАз съм на 60хил и 1год и половина :DСпоред мен 2год са прекалено малко и за антифриз и спирачна течност. Гледам нивото и ако има промяна взимам мерки, но да ги сменям толкова рано...
успях да намеря време и колата вече е оборудвана с модул за дневни светлинимодулът струва 30 лева, човек с малко помощ или повече познания може да го монтира саминаче монтажът е още около 30 леваключът на фаровете стои на изключена позицияняколко секунди след запалване на двигателя, модулът стартира плавно дългите светлини на 20% от мощността им (това е леко незаконно, защото не е фабрично...но пък на великите автомобили Голф 5 и Голф 6 е решено по същия начин)при включване на къси светлини от ключа - модулът изключва дневните и остават да светят къситепри гасене на двигателя - всичко гаснепри работа на дневните светлини не работи нищо друго - предни, задни габарити, осветление на табло и номер...модулът може да работи на същия принцип и да управлява късите светлини с намалена мощностно при мен не става, защото са ксенонови (може да управлява и ксенонови, но естествено ги пуска на 100% мощност)
Sev, примигват ли ти другите коли заради ксенона. Питам те защото и аз сложих ксенон и няколко пъти ми примигват вечер. Да се надявяме, че с реглаж на фаровете ще се оправят нещата.
премигват ми супер рядко и то в ситуации, в които каквито и да са фаровете има заслепяванепримерно изванградско при полегат десен завой - колите са падат във високата зона на снопа
На мене ми премгваха на прави участаци. Ксенона ми е на Luxima не е от най-евтините, можеби трябва да направя реглаж. За 200км. на тъмно ми премигнаха 5-6 пъти.
Коментар