е, що да не станеама грозна работане може този сензор да няма начин да се смениможе да е някаква преправка но ще станекакто казах по-късно ще погледна в електронното ръководство за какво точно става въпрос
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Eстествено че може да се смени,няма кола на която да не може/поне италианка/аз съм сменял на много коли,на някои е лесно на други не,по дяволите както каза Сев тва е едно тъпо съпротивление.Според мен може да се сложи от всяка италианка след 2000 г. например,ако мислите че са различни,жестоко се лъжете.Дргугия вариант е да има проблем в куплунга,все пак ако е зад огледалото там влиза вода,малко или много,има и трети най-лош вариант, да е умряло модулчето,което разчита инфото от датчика,имал съм 2 такива случая ама на Алфа 147 и ГТ. П.С.Най често срещания проблем е в куплунга,не се хвърлайте да сменяте датчик веднага,намерете куплунга почистете го и му стегнете контактите,да се види дали ще има резултатFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Sev, не съм се отказал, просто е много горещо а нямам гараж. За всеки случай намерих ново огледало комплект за 140 лв. Колкото до куплунга, нима има 2? Единият е вътре в купето и няма проблем. Не бих дал 140 лв ,само ако счупя огледалото.За 4 години имам едва 25000 км. изплатих го предсрочно.Направо ми разказа играта финансово.Bravo 1,4 T-Jet 120к.с.
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:Къде я свърши тази работа?
Коментар
-
RoliS написа:Sev, не съм се отказал, просто е много горещо а нямам гараж. За всеки случай намерих ново огледало комплект за 140 лв. Колкото до куплунга, нима има 2? Единият е вътре в купето и няма проблем. Не бих дал 140 лв ,само ако счупя огледалото.За 4 години имам едва 25000 км. изплатих го предсрочно.Направо ми разказа играта финансово.
Коментар
-
разбрах защо компресора при бензиновите почти не се усещасложили са скрол компресор, който е по-ефективен и реално отнема по-малко мощ от мотораима много предимства, защото констукцията му е супер простаединствено не може да му се регулира натоварването (това става с регулиране на оборотите, което при колите не става), затова работи в on-off режим - има сензор против замръзване на изпарителядизелите използват класически компресор с бутала, който е доста по-сложен, енергоемък, но пък с променливо натоварванеи двата компресора за производство на DENSO
Коментар
-
Sev написа:доста пресилено :D реално няма какво да изгоритова са две спирали, които се въртят една около другаа и тази система не се ползва от днес или вчераA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
те и много колеги на тези майстори казват , че ФИАТ не стават за нищо което естествено е пълна глупост :D тези компресори, които ремонтират много отдавна са си изпяли песентаевентуалното замръзване на изпарителя им е последния проблемосвен това този компресор не е чак толкова преоразмерен, че при нормална употреба да се получи замръзване
Коментар
-
Няма случай, когато компресора да не може да обледи изпарителя. Това няма нищо общо с оразмеряването на компресора.Повечето компресори в момента (на автомобилите втора употреба) са бутални.Процент компресори в сервиз за рециклиране е 5-6 пъти (буквално) по-голям на спиралните.Аз споделям информация, която е факт, а не гаражен фолклор Отиди в първия сервиз за ремонт на климатици, попитай и се убеди сам ако не вярваш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар