естествено че е новото Браво :D очаквай рахода да падне още...значи остана само 1,6 MultiJet да се появи в клуба (и новия 2.0 M-Jet, но това май няма да е скоро)другите ги имаме всички1.4 Bz1.4 T-Jet 1201.4 T-Jet 1501.9 M-Jet 1201.9 M-Jet 150всички нива на оборудване също ги имаме представени :D
Е а дано,най-много да станеме 2-ма с 1.9 8в Мжет
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Няма да е лошо да споделиш впечатленията си от посещението на гръцкия сервиз П.П.Колеги, аз не бях ли пуснал една тема за обслужването в Гърция? Че нещо не я намирам
има нещо доста интересно при тази колаработата на климатика не влияе на динамиката на колатаако не знае че е включен няма да разбере човекна Бравата се усещаше много добре90 коня и то бензин, не мога да си го обясня...
Сев, са ше ти кажа на мен продавача какво ми каза по повод климатика и разликата във вървенето, или по-точно липсата на разлика: "Заради съединителя няма да я усетиш" Не ме питай, защо, как, какво.... не знам - това ми казаха!
не ми звучи логичнодаже изобщо :D както и да е, това е положително качестводнес колата мина 2000-я километървчера при 170 км преход, от които 25 км в града - разход 6.0/100през половина време беше с включен климатикднес около 30 км градско - 7.3/100
150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.
Всичко е супер,само дет са ти сипали тва гадно масло.Аз доколкото знам в Гърция ти дават да си избираш м/у Шел и Селения-аз определено бих избрал Селенията Ако някой хубав ден стана собственик на ново Браво,ще го обслужвам в Гърция 100%
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Пичове днес направих първа смяна в АИ маслото което са сложили е кастрол магнетик 15в40 направили са и някаква компютърна настройка не знам какво точно е това но колата върви страшно. Преди имаше един проблем при превключването от 1 на втора и той е изчезнал абе доста добре са се справили смяната на маслото и двата филтъра на климатика и масления струваше 236,40 лв.Предложиха ми да сменя и въздушния филтър но им отказах все пак е само на 15000 км.Също така ми скърцаха и спирачките и го казах на приемчика той каза че са били прегрявани и ми предложи някъв спрей за тях който струвал 30-40 лв и аз съответно им отказах но след като я взех се оказа че и това са оправили така че от мен само комплименти за тях.
Пичове днес направих първа смяна в АИ маслото което са сложили е кастрол магнетик 15в40 направили са и някаква компютърна настройка не знам какво точно е това но колата върви страшно. Преди имаше един проблем при превключването от 1 на втора и той е изчезнал абе доста добре са се справили смяната на маслото и двата филтъра на климатика и масления струваше 236,40 лв.Предложиха ми да сменя и въздушния филтър но им отказах все пак е само на 15000 км.Също така ми скърцаха и спирачките и го казах на приемчика той каза че са били прегрявани и ми предложи някъв спрей за тях който струвал 30-40 лв и аз съответно им отказах но след като я взех се оказа че и това са оправили така че от мен само комплименти за тях.
Отказал си смяна на въздушен филтър на 15000 км. защо така?Че той си е за смяна.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар