Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
venioid написа:150 E в Гърция - Масло Shell 5W30, маслен филтър и поленов филтър. Въздушния го отвориха за смяна, но казаха че е като нов и отказаха да го сменят. За горивния било рано, но аз смятам да си го сменя сам скоро. В България цената май е подобна. Колата е на 11 месеца и 10 000 км.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Пичове днес направих първа смяна в АИ маслото което са сложили е кастрол магнетик 15в40 направили са и някаква компютърна настройка не знам какво точно е това но колата върви страшно. Преди имаше един проблем при превключването от 1 на втора и той е изчезнал абе доста добре са се справили смяната на маслото и двата филтъра на климатика и масления струваше 236,40 лв.Предложиха ми да сменя и въздушния филтър но им отказах все пак е само на 15000 км.Също така ми скърцаха и спирачките и го казах на приемчика той каза че са били прегрявани и ми предложи някъв спрей за тях който струвал 30-40 лв и аз съответно им отказах но след като я взех се оказа че и това са оправили така че от мен само комплименти за тях.fiat bravo 1.4t-jet 150h.p.
Коментар
-
maremi написа:Пичове днес направих първа смяна в АИ маслото което са сложили е кастрол магнетик 15в40 направили са и някаква компютърна настройка не знам какво точно е това но колата върви страшно. Преди имаше един проблем при превключването от 1 на втора и той е изчезнал абе доста добре са се справили смяната на маслото и двата филтъра на климатика и масления струваше 236,40 лв.Предложиха ми да сменя и въздушния филтър но им отказах все пак е само на 15000 км.Също така ми скърцаха и спирачките и го казах на приемчика той каза че са били прегрявани и ми предложи някъв спрей за тях който струвал 30-40 лв и аз съответно им отказах но след като я взех се оказа че и това са оправили така че от мен само комплименти за тях.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар