На външен вид - жулиетата ми е фаворит, уникална е. Като двигател - двигателят е един и същ, разликата е в електрониката. И на браво има мултиеър, но е 140кс (150 не се предлага сега), а на алфата май беше 160? Като шофиране едва ли ще има огромна разлика, освен когато я натиснеш наистина здраво по някои пуст извънградски път Като разходи - нямам точна представа, но предполагам алфата е малко по-скъпа, но обслужването на тези марки не е толкова скъпо ( примерно сравнено с японските). И двете са много качествени коли и няма да имаш проблеми. Така че ако парите не са проблем взимай алфата заради дизайна , иначе бравото, според мен. При всички положения това са двете най-добри коли в този клас според мен - и като дизайн, и като двигател и цялостно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ако парите не са решаващ фактор - няма какво да му мислиш. Жулиетата си е по-нова кола като модел (не е базирана на Бравото, както някой спомена) и е разработена специално с идеята да се конкурира с Audi A3 и BMW1, тоест материалите със сигурност са едно ниво по-качествени от тези на Бравото. То се и усеща като влезеш вътре. Мястото отзад е повече при Жулиетата. Освен това Бравото е вече към края на жизнения си цикъл, а лично аз не бих си купил нова кола, която ще бъде спряна от производство след година. Не на последно място Алфа Ромео си е по-престижна марка от FIAT, нищо, че са на една и съща фирма
Коментар
-
Благодаря ви! Жулиета е 1.4 170кс. Браво по спецификация уж имаше 140кс - спортен вариант, но след като говорих с човека в салона останах с впечатление, че вече не предлагат този вариант и най-високото е 1.4 120кс, но може и аз да греша и да не съм разбрала нещо. То и Алфата има този вариант от 120 кс, но двигателя не е мултиеър и разхода на гориво е по-висок. Общо взето този вариант от 170кс бензин е доста добър и за това започнах да клоня към Жулиета, въпреки че цената й е по-висока от първоначалните ми очаквания за сума, която съм готова да дам за кола. Дано цената й не се увеличи, както увеличиха цената на Хюндай По принцип италианските коли са ми на сърце, но ходих да гледам и други от този клас (ценови) и за сега нищо не ме грабна. Има 1-2 по-големи коли, за които се двоумя - кашкай и киа спортидж, но нещо ме тегли към Жулиетата или Бравото. Просто до сега никога не съм се замисляла за Алфа и не знам колко по-скъпо е сервизното обслужване докато е в гаранция сравнено с Браво.
Коментар
-
определено има Браво 1,4 140 к.с.може би го нямат налично и затова дилъра не се е изказал точноиначе по ценова листа е 36 800, нивото на оборудване е само Спорткато изравниш оборудването, разликата с версията със 170 к.с. на Алфа трябва да е доста под 10000 леваоще повече, че имаше подарък някакъв пакет от опции на стойност 3000 леваАлфата върви отлично, даже повече от 150 к.с. на Браво с включен спортен режимикономична е - средно гори само литър над дизела (т.е. тези 5000, които струва печката в повече нямат избиване)т.е. спокойно се купува налична Мултиеър 170, оборудване Дистинктив за 41000, правят ти отстъпка 10% и се возиш :D ...само ако има и едни 17 цолови джанти, нещата заспиватосвен това Алфата вози много по-добре от Браво
Коментар
-
Зависи от гледната точка - ако моето Браво беше с една година повече гаранция, сега щях да имам едни 600 лева повече в джоба си, които стигат и за третата, че и за още две години сервизно обслужване. Така че всичко е до късмет - дали само ще плащаш посещенията или наистина нещо ще ти се счупи и ще трябва да смени безплатно.
Коментар
-
Sev написа:определено има Браво 1,4 140 к.с.може би го нямат налично и затова дилъра не се е изказал точноиначе по ценова листа е 36 800, нивото на оборудване е само Спорткато изравниш оборудването, разликата с версията със 170 к.с. на Алфа трябва да е доста под 10000 леваоще повече, че имаше подарък някакъв пакет от опции на стойност 3000 леваАлфата върви отлично, даже повече от 150 к.с. на Браво с включен спортен режимикономична е - средно гори само литър над дизела (т.е. тези 5000, които струва печката в повече нямат избиване)т.е. спокойно се купува налична Мултиеър 170, оборудване Дистинктив за 41000, правят ти отстъпка 10% и се возиш :D ...само ако има и едни 17 цолови джанти, нещата заспиватосвен това Алфата вози много по-добре от БравоFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
lyubohar написа:Ако парите не са решаващ фактор - няма какво да му мислиш. Жулиетата си е по-нова кола като модел (не е базирана на Бравото, както някой спомена) и е разработена специално с идеята да се конкурира с Audi A3 и BMW1, тоест материалите със сигурност са едно ниво по-качествени от тези на Бравото. То се и усеща като влезеш вътре. Мястото отзад е повече при Жулиетата. Освен това Бравото е вече към края на жизнения си цикъл, а лично аз не бих си купил нова кола, която ще бъде спряна от производство след година. Не на последно място Алфа Ромео си е по-престижна марка от FIAT, нищо, че са на една и съща фирмаFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Спортидж не ми харесва отзад, а и вътре таблото и пластмасата са по-зле от тези на Жулиета. Също така не е толкова просторна. И аз не съм наясно какво търся. Колебая се между по-евтин и маломощен СУВ с по-малко екстри и лек автомобил, който ще е по-мощен, по-икономичен и с повече екстри. Големите коли са по-внушителни на пътя (черен джип ), но пък удоволствието от всички екстри дето би ги имала колата и бързината, с която ускорява са несравними. Не, че КИА-та е много по-голяма от Жулиета...просто е по-висока. Някак си май е визуална измама.
Коментар
-
Имам слаби наблюдения над новия Спортидж. Карах 2.0 бензиновия двигател 163кс. с ръчна ск. кутия. Мотора идва малко слабичък, въпреки, че колата тежи едва тон и половина. Най-добре отиди до представителство на КИА и го тествай. 170кс. Жулиета не съм карал, но със сигурност е по-пъргава от Спортидж, а както разбирам ти искаш по-мощен автомобил.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар