Не знаех.... мислех, че е като Гранде Пунто (и Браво)
Не е бате,Линеата е доста по бюджетна кола,сглобявана в Турция,също като Доблото и то е без ел.хидравлика
E, да де, ама аз честно казано бих предпочел стандартна хидравлична рейка пред ел.сервото! Според мен ще е по безпроблемна за в бъдеще от ел.сервото
Абе зависи,Фиат след Пунто 2/което има проблеми с това/се справя доста добре с ел.хидравликата.Ако знете другите производители какви проблеми имат с тези хидравлики не е истина,особено Опел и Хюндай
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Когато бях в Атина за Коледа алтернатора на колата отказа. Направо го смених с "нов" (фабрично рециклиран) и майстора ми даде съвет относно ел.сервото - много желателно е да се ползва функцията "Сити" почти при всяко шофиране в града! Ако не се ползва, нещо запичало, почвало да "хърка" и в крайна сметка си "заминава"
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
И аз по принцип карам само със Сити, ама сега зимата като беше снега съм ги спрял.Ще взема да ги пусна.Като се замисля Пунтото ни, което имаше проблем със сервото почти никога не беше пускано Сити-то, щото на шофьорите им било много лигаво... Дали е случайно...
Аз пък никога през живота си (още от предишното ми пунто 09.2005г.) не съм ползвал дори за 100 метра Сити-режима.Адски неудобно ми е, просто не знам какво се случва на пътя и някъде ще се ребия
И аз ,като вас се притеснявах за ел.сервото ,че ще създава много грижи. Естествено Пунтото ,което взех на щерките е с такова и се повреди.Обаче писах тук във форума и един колега от Бургас ми реши проблема.Смени 2 релета и готово ,цялата работа за час ,два. А като се сетя на стар автомобил какво става когато е със стандартна рейка. Едни масла ,едни майстори за сваляне,други за рецеклиране ,егати занимавката.Идеално си е с ел.хидравлика.
"Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Абе късмет си имал, ако питаш мен На нашето Пунто му смениха бая неща гаранционно по сервото, накрая цялото серво и пак се прецакваше и накрая се оказа, че е някакъв датчик, защото сервото се губеше само надясно.
То е било ляво хахахах . Няколко пъти,малката кола прави едни грижи и започва да ме нерви . Както караш и губи мощност,изключваш от скорост и гасне .Майстор я гледа и каза ,че имали един филтър под предния десен калник (за вакумите ли ,така и не разбрах) ,който бил скъп и досега не бил чувал някой да го сменя.Пита ме дали капачката на резервоара прави лек вакум и ми махна уплътнението на капачката.
"Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Напротив,карането в Сити режим,само тормози ел.мотора,защото преминава доста по-силен ток през него,и допринася за проблема с релетата.Даже в книжката на Пунто 2 го пише изрично,да се ползва само при пракиране
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Напротив,карането в Сити режим,само тормози ел.мотора,защото преминава доста по-силен ток през него,и допринася за проблема с релетата.Даже в книжката на Пунто 2 го пише изрично,да се ползва само при пракиране
Стилото го карах пет години само на сити, бравото вече три и половина - никакви проблемиКакто писах ситито се контролира автоматично спрямо скоростта (намаля силата) като на 80 кмч на практика се изключва. Това ми една от любимите екстри на фиат , която за мен бие конкурентите в земята! Карах въпросната Астра на жената стотина км вчера - цялостно се кара много по-трудно от бравото - волан , скорости , съединител.
Коментар