Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробвайте с изключен ЕСП.При мен на VW с включен ЕСП е мъка. С изключено е много по-добре.

    Коментар


      lyubohar написа:
      Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :D
      И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        Клиренс е думата, която се търси.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          Mury написа:
          lyubohar написа:
          Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :D
          И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.
          Е хайде сега, чак пък да те нападаме...По твоята логика ти ни нападаш, понеже не сме се съгласили с мнението ти (което чак сега стана ясно). Просто си говорим.Просвет, доколкото знам, е разстоянието от земята до най-ниската точка на колата (не броим гумите). Клирънс не е ли същото, но на ингилишки? Не съм ли прав? И не виждам какво лошо има човек, който не е със съответното образование/професия, да чете и да се опитва да се образова (не че просвет съм го прочел за пръв път вчера, ама нейсе). Няма нужда да се държиш снизходително и да ми говориш за Гугъл или да приемаш, че като не съм механик и не знам нищо за колите. Не ви е чак толкова сложна професията, не се взимайте толкова насериозно

          Коментар


            Sev написа:
            не съм казал че не опирам :D
            Абе така твърдеше преди няколко месеца

            Коментар


              lyubohar написа:
              Sev написа:
              не съм казал че не опирам :D
              Абе така твърдеше преди няколко месеца
              е нормалнокато няма сняг не се опира
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                lyubohar написа:
                Mury написа:
                lyubohar написа:
                Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :D
                И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.
                Е хайде сега, чак пък да те нападаме...По твоята логика ти ни нападаш, понеже не сме се съгласили с мнението ти (което чак сега стана ясно). Просто си говорим.Просвет, доколкото знам, е разстоянието от земята до най-ниската точка на колата (не броим гумите). Клирънс не е ли същото, но на ингилишки? Не съм ли прав? И не виждам какво лошо има човек, който не е със съответното образование/професия, да чете и да се опитва да се образова (не че просвет съм го прочел за пръв път вчера, ама нейсе). Няма нужда да се държиш снизходително и да ми говориш за Гугъл или да приемаш, че като не съм механик и не знам нищо за колите. Не ви е чак толкова сложна професията, не се взимайте толкова насериозно
                ОК да приемем,че не сме се разбрали,но ако мойта и твойта кола са с еднакъв клиренс,кажи ми какво общо има широчината на гумите????????
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  Аз не съм споменавал за широчината нищо...Прав си, ако легнеш по корем, защото ти е по-ниска колата, нито широчината, нито цолажа ще имат някакво значение

                  Коментар


                    по широки гуми - по голямо съпротивление при неутъпкан сняг - демек по лесно губиш сцепление и спираш.По тесни гуми обаче по голяма маса на единица площ и пак затъваш и се окантарваш (по корем).Най добре в къщи :D Иначе в дълбокия сняг и аз 2 пъти закъсах около офиса ни. То q7 не е джип (па бързи, па бавни скорости, па слонски гуми с тракторски грайфер).Quatroto работи по диагонал. (предна лява със задна дясна например)
                    F31 BMW 320d

                    Коментар


                      Тurbodieselcomby написа:
                      по широки гуми - по голямо съпротивление при неутъпкан сняг - демек по лесно губиш сцепление и спираш.По тесни гуми обаче по голяма маса на единица площ и пак затъваш и се окантарваш (по корем).Най добре в къщи :D Иначе в дълбокия сняг и аз 2 пъти закъсах около офиса ни. То q7 не е джип (па бързи, па бавни скорости, па слонски гуми с тракторски грайфер).Quatroto работи по диагонал. (предна лява със задна дясна например)
                      Точно това имах предвид,аз исках да кажа,че със 17-те съм една идея по-висок,което в момента е предимство,независимо от широчината на гумите Плюс това от 20.5 см до 22.5 см не е чак такава голяма разликата....................П.С.Най ме боли сърцето от звуците които се чуват отдолу по коловозите,да не говорим че имам нещо много замръзнало,такива вибрации има че е направо страшно,дали е някой тампон на мотора/те са маслени/ или много лед около някоя полуоска
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        Едно въпросче... Във вашите книжки какво пише за проверка на маслото - на топъл или на студен двигател?При мен има доста стабилна разлика в нивото при студен и топъл двигател...В моята книжка пише единствено, ако нивото ми е малко да се свържа с най-близкия дилър на Фиат...

                        Коментар


                          vital написа:
                          Едно въпросче... Във вашите книжки какво пише за проверка на маслото - на топъл или на студен двигател?При мен има доста стабилна разлика в нивото при студен и топъл двигател...В моята книжка пише единствено, ако нивото ми е малко да се свържа с най-близкия дилър на Фиат...
                          Масло се гледа винаги на студен мотор Като е топъл винаги има някаква част от маслото която не е в картера................
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            Да по принцип и аз така знам Ама точно изрових друга книжка от нета, в която пише:"Check the oil level a few minutes (about5) after the engine has stopped, with thecar parked on level ground.""ENGINE OIL CONSUMPTIONMax engine oil consumption is usually 400grams every 1000 km.When the car is new, the engine needsto run in, therefore the engine oil consumptioncan only be considered stabilisedafter the first 5,000 ÷ 6,000 km.IMPORTANT The oil consumption dependson driving style and the conditionsunder which the car is used."Като си взема маслото от Сев, ще сипя 100-200мл за собствено успокоение.

                            Коментар


                              Aми ето какво е за Гранде пунто. Не мисля, че за Панда и Браво ще е различно. Това, което ме учудва обаче е втората част от текста на снимката-за разхода на масло
                              Прикачени файлове
                              SKODA 105L '78
                              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                              FIAT 126p '89
                              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                              GRANDE PUNTO 1.2 '06

                              Коментар


                                Само мен ме цакат с книжки на немски явно :D

                                Коментар

                                Working...
                                X