Естествено че АСР-а помага,поне не ти позволява да даваш много газ,нещо ценно ако си затънал в пряспа.Ако свикнеш да караш с АСР и ВДЦ,никога няма да искаш да караш без тях,аз свикнах бързо,и съм доста смел на някои места,просто защото знам какво точно ще направи колата.Вече ако задкормилното устройство е проблемно,нищо не помага.П.С.Мойта кола има и брейк асистънт,нещо много готино,активирало се е един път само,но спаси задницата на едно такси........
този брейк асистънт как се води при италианците точно?бравото има ABS и EBD на всеки модел, плюс emotion и dynamic имат ЕSP/ASR/Hill holder пакетиначе както писах, на първа скорост ако е малко помеко (неутъпкан сняг примерно) лесно закъсва и никакво asr не помага - не знам дали е инжинерен или компютърен проблем, но си превърта с лекота
това е задействането на спирачното усилие с максимална сила при рязко натискане на педалакато сработи автоматично се задействат и аварийните светлини
Toчно така,само че при мен се пусна само веднъж и не забелязах дали се пуснаха авариините.Случката беше следната,по-миналата зима си карах с 10 км в един страшен лед,на една пряка почнах да спирам зад едно такси,но видях че няма да спра,през цялото време педала на спирачката беше натиснат,вече тръгнах вдясно да не се ударя фрнтално,както си държах спирачката изведнъж педала потъна още малко с леко изхръптяване и колата се закова на място на 2 см от бронята на таксито.Според мен се включва както каза Сев при много рязко натискане на педала,или при по-продължително държане на педала явно.По-принцип на АБС има датчик който следи спирачното усилие,явно там някъде е разковничето.Иначе мойта кола е правена за Италианския пазар/тя затова е с ниво на оборудване,което не се е предлагало в Бг,а именно Медиум/,можеби затова го има,а колите за Бг пазара може да го нямат.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Естествено че АСР-а помага,поне не ти позволява да даваш много газ,нещо ценно ако си затънал в пряспа.Ако свикнеш да караш с АСР и ВДЦ,никога няма да искаш да караш без тях,аз свикнах бързо,и съм доста смел на някои места,просто защото знам какво точно ще направи колата.Вече ако задкормилното устройство е проблемно,нищо не помага.П.С.Мойта кола има и брейк асистънт,нещо много готино,активирало се е един път само,но спаси задницата на едно такси........
този брейк асистънт как се води при италианците точно?бравото има ABS и EBD на всеки модел, плюс emotion и dynamic имат ЕSP/ASR/Hill holder пакетиначе както писах, на първа скорост ако е малко помеко (неутъпкан сняг примерно) лесно закъсва и никакво asr не помага - не знам дали е инжинерен или компютърен проблем, но си превърта с лекота
При мен не е така,дори и в неутъпкан сняг АСР-а си помага,а мойта кола не е като да няма въртящ момент,и тя върти много гуми на леда,но АСР-а не и дава......................
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
днес минах прегледосвен че има много бумащина вече, друга разлика не видяхпровериха спирачките, светлините, изгорелите газове плюс предното окачване почти само с погледвсичко беше ок37 лева (с клубната отстъпка) + 12 лева за газовата
това е задействането на спирачното усилие с максимална сила при рязко натискане на педалакато сработи автоматично се задействат и аварийните светлини
Toчно така,само че при мен се пусна само веднъж и не забелязах дали се пуснаха авариините.Случката беше следната,по-миналата зима си карах с 10 км в един страшен лед,на една пряка почнах да спирам зад едно такси,но видях че няма да спра,през цялото време педала на спирачката беше натиснат,вече тръгнах вдясно да не се ударя фрнтално,както си държах спирачката изведнъж педала потъна още малко с леко изхръптяване и колата се закова на място на 2 см от бронята на таксито.Според мен се включва както каза Сев при много рязко натискане на педала,или при по-продължително държане на педала явно.По-принцип на АБС-а има датчик който следи спирачното усилие,явно там някъде е разковничето.Иначе мойта кола е правена за Италианския пазар/тя затова е с ниво на оборудване,което не се е предлагало в Бг,а именно Медиум/,можеби затова го има,а колите за Бг пазара може да го нямат.
Kaк да разбера дали имам такова нещо на Стилото, защото и аз съм забелязвал описаното от теб, само мисля, че аварийките не се включват или не съм обърнал внимание ?
днес минах прегледосвен че има много бумащина вече, друга разлика не видяхпровериха спирачките, светлините, изгорелите газове плюс предното окачване почти само с погледвсичко беше ок37 лева (с клубната отстъпка) + 12 лева за газовата
37лв явно с новите изисквания е скочила и цената. Аз скоро ходих и беше 20-25лв. май. Сега от нова година ли са влезнали новите изисквания за окачване и газове?
винаги са билиокачване до сега никога не са гледали, поне при мен
За технически преглед говорим нали? До сега не знам да е имало изискване за преглед ходова част и газове. И до сега 30-40 е било само за джип, за лека кола е 25 някъде.
винаги са билиокачване до сега никога не са гледали, поне при мен
За технически преглед говорим нали? До сега не знам да е имало изискване за преглед ходова част и газове. И до сега 30-40 е било само за джип, за лека кола е 25 някъде.
Всеки път когато минаваш преглед ти дават един лист А4. Загледай се какво трябва да са прегледали на него и сам ще си отговориш на въпросите, а може би и изненадаш колко ти е изправна колата
На мен винаги са ми проверявали изгорелите газове на предишната кола. Сев, прегледът за 2 години ли е валиден?
Всички май сме 2009, това е първи технически и важи 2 години. Като се вземе нова 3 години минават, после като минеш след 2 и после по една. Май така беше.Заглеждал съм го този лист да, сещам се. Но за цената съм сигурен че не е била толкова. Имаме 4 коли и минавам доста често.
Коментар