Не си съвсем прав за Mjet и липсата на проблеми поне няколко години...От няколко месеца следя чужди Браво форуми, тъй като там вече има много собственици и съответно - мнения, проблеми и т.н. Чисто статистически мога да ти кажа, че най-често се постват проблеми с MJets...Сори, ама е факт. Не, че това се случва много често. Но когато се случи някой да постне проблем, свързан с двигателя, в поне 70% от случаите е MJet. Прегледай тук например - http://www.fiatforum.com/bravo/ - и си направи собствена извадка...Шансът 1,4 TJet да не е надежден е точно толкова голям, колкото и новия 1.6 MJet. Нов двигател по стара технология и толкова. Няма нищо ново в този бензинов двигател като концепция...И не знам защо си решил, че 1.4 150 трябва задължително да се кара ремапнат...Пак те съветвам, покарай го, пък после пак ще те питам дали има нужда от ремап А и нали сам каза, че вървенето не е фактор за теб, защо ти е да го ремапваш тогава? Да не говорим, че 1.6 и ремапнат трудно ще се конкурира с Tjet 150...Така че с Tjet ще получиш същото (и по-добро) вървене без ремап, което са ти още 1000 спестени лева.
Нещата са ми напълно ясни бате,аз лично не съм го карал,но мои приятели са го карали в Алфа Мито,и казват че не е нищо особено.Ще те послушам и ще поискам да карам и Т-жет,но незнам дали ще ми дадат да карм толкова много коли,другия вариянт е там да карам дизелите,пък ти да дадеш да врътна едно кръгче,ако не съм нахален естествено,или поне да ме повозиш
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ще ти дадат да покараш и TJet, няма да имаш никакъв проблем с това...Няма ограничение за броя тест драйв Особено ако звъннеш на дилъра, за който ти споменах.Аз и да те возя нищо няма да разбереш, защото аз моята над 3000 оборота не я качвам още, докато тестовите можеш да ги ръчкаш колкото искаш Митото със 155 коня ускорява от 0 до 100 за 8 секунди...Не е нещо нечувано, ама чак пък нищо особено...Твоите приятели какви коли карат!? Мазерати? Ако този двигател на тази малка колица им се е сторил "нищо особено", накарай ги да покарат 1,6 Mjet, за да могат да сравнят двата и да кажат кой е по-особен
Ще ти дадат да покараш и TJet, няма да имаш никакъв проблем с това...Няма ограничение за броя тест драйв Особено ако звъннеш на дилъра, за който ти споменах.Аз и да те возя нищо няма да разбереш, защото аз моята над 3000 оборота не я качвам още, докато тестовите можеш да ги ръчкаш колкото искаш Митото със 155 коня ускорява от 0 до 100 за 8 секунди...Не е нещо нечувано, ама чак пък нищо особено...Твоите приятели какви коли карат!? Мазерати? Ако този двигател на тази малка колица им се е сторил "нищо особено", накарай ги да покарат 1,6 Mjet, за да могат да сравнят двата и да кажат кой е по-особен
OK ще видим
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Taзи седмица най-вероятно няма да мога да отида на тестдрайв,но другата смятам да го направя Вече почти 100% реших че ще е дизел,или 1.9 8в или 1.6 16в Ще пиша впечатления
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
1.6 нов, модерен, икономиченосвен това няма да е стоял дълго на склад :D точно това не забравяй да питаш, като решиш да купувашмакар че колега от форума беше питал за този мотор преди 10-на дни и май го нямаха в момента......99,9% няма да имат и тестов автомобил с тоя мотор
1.6 нов, модерен, икономиченосвен това няма да е стоял дълго на склад :D точно това не забравяй да питаш, като решиш да купувашмакар че колега от форума беше питал за този мотор преди 10-на дни и май го нямаха в момента......99,9% няма да имат и тестов автомобил с тоя мотор
Имат,аз питах преди около 1 седмица,даже има един изложен в шоурума до СС Ще видиме другата седмица.Защо да не е 1.9,един пшриятел има 147-ца с този мотор и е супер доволен,колата е на 50 000 вече.Навит съм и на 1.6,защото освен че ще е по-икономичен,ще му е и по-малък данъка П.С.М/у другото,някой знае ли как се калкулира данъка на наовите коли
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
данъка е майко мила1,6 - 298 лева1,9 - 341 леватова е по сегашните цени, важи до 5-тата годинаслед това пада почти наполовинаи двата случай си на дебелата тарифа, защото над 74 киловата не важи 50% отстъпка за катализатортъпа държава с тъпи антиекологични закони1,6 наистина е по-икономичен и то достасмятай го смесено поне по 0.5 на 100 км по-малкоако я имаше версията със 120 магарета нямаше да му мислиш нали :D но има само автомат в БГ със 120...
Има много калкулатори, потърси в google...Ето ти един: http://pariteni.bg/Calcs/5/1ff1de774005f8da18.htmlНе забравяй, че имаш и още около 500 лева разходи за КАТ (маркировка, номера, регистрация) и гражданска отговорност. Но ако не минаваш през лизинг поне ще спестиш такса прехвърляне, която се плаща на нотариус и е 2,5%!Поне аз така си мисля, според закона не се плаща за нова кола. Ще разбера другата седмица като ида да си декларирам колата в общината...Sev, ти мина ли вече през това?
тази такса се плаща като ми прехвърлят колата :D а това ще стане след 5 годинииначе разходите при лизинга са 1,5% еднократна такса за управлениеи 300 лева за регистрация, аптечка и подобни
ако я имаше версията със 120 магарета нямаше да му мислиш нали Very Happyно има само автомат в БГ със 120...
Абсолютно,въобще нямаше да се замисля А разликата в данъка не е голяма,така че ще е голяма дилема Не се ли занимава АИ с регистрацията на автомобила,и после аз да си правя каско
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Не се ли занимава АИ с регистрацията на автомобила,и после аз да си правя каско
ако е на лизинг - не се занимаваш с нищо, всичко се прави от АИ и лизингодателяако я вземеш кеш както lyobohar, май АИ само я регистрират...най-добре той да каже
Коментар