Еми хайде да го активираме де, писна ми да превъртам гуми :D
Аз лично изключвам ASR, когато върти гуми. Тази система не е за сняг и бъхтене на място, само ми пречи като съм затънал в преспи. Не знам какво имаш в предвид Мога само да кажа че на колата ми студа въобще не и понася добре, направена е за слънчева Италия и така. Скоростите едвам влизат, двигателя пали много трудно, а докато не загрее не го търси. Проходимост - 0. Стереото звучи гадно когато има бас, понеже всички кори явно са замръзнали и има някакъв ужасен резонанс.
каква е тая твоята кола?нямам нито един от изброените проблемиколата пали почти без разлика спирам и тръгвам от където реша (хем гумити ми са всесезонни, а не чисто зимни)радиото е наредскоростите са като паленето - има едва забележима разлика, което абсолютно нормално имайки в предвид какъв е вискозитета на маслото в кутията
Проблем с паленето не съм имал, но за стереото и проходимостта трябва да се съглася. Този уикенд в Говедарци на 2 пъти след като колата нощуваше на -15-20 градуса СД-то не искаше да пусне диска доста дълго време. И определено не трябва да се надценява в дълбок сняг. Със старото Браво, което беше изначално по високо, а и с по високи гуми от нормалното, бях свикнал смело да паркирам и минавам в сравнително дълбок сняг, та тази зима (миналата година не го броя за зима ) останах неприятно изненадан на няколко пъти закоремил в снега, че единия път трябваше и да ме дърпат. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
Е да бе, да, за тва казвам, че просто не трябва да се надценява, както аз направих на няколко пъти И какво се оказа сега, АSR само на ниво софтуер, чарколяка който трябва го няма, така ли
Не знам, може наистина тези неща да са само при мен, нямам идея защо така се получава. Като цяло мойте скорости са по стегнати от вашите и сега съвсем трудно влизат.А ’’корема’’ опира постоянно. Сега навсякъде коловози по всички малки улички, аз ако карам в тях натрупания в средата сняг е много висок и стърже нон стоп, просто пълна простотия
няма да се плашитегрешката е вярнаняма нагревателспрях гоно пак така загрява въздухада 15 сек водата от -5 загря до 10 оСмислех че толкова бързо мотора не може за отдаде топлина на водата, но явно можеостава Венци да пробва на дизела - там има шанс да го има
А ’’корема’’ опира постоянно. Сега навсякъде коловози по всички малки улички, аз ако карам в тях натрупания в средата сняг е много висок и стърже нон стоп, просто пълна простотия
И при мен е така, абсолютно постоянно в малките улички. Тъпо е измислено с тая кора...Много тъпо. Това почти ме отказа да я свалям, ще стане нетърпимо.
Защото идеологията на съвременните автомобилостроители е такава - всички екстри са заложени, но са активирани само тези за които си платил. Аз така си играх с темпомата, колата реално има темпомат, функцията му е заложена в компютъра, но няма лост за управлението му. И цялата екстра екстра "криуз контрол" на практика е едно лостче под мигачите. Същото е с ABS/ASR и т.н. - системата е една, ползва еднакъв хардуер, едни и същи датчици, но за неплатилите работи само ABS-а .
Не е точно така. И аз се бях заиграл и исках да го активирам, но ми липсва една букса, което прави нещата доста сложни. Демек не е само лостчето. Някои нива имат и буксата, но при Спорт явно не е така...
Коментар