ако наистина има подгряване ще ти кажа как да го пуснешмакар че сега като гледам в ЕПЕР, такъв нагревател имат само дизелите...пандата няма изобщогранде също имат при дизелите, но ФЕС все още няма функция да го спира и пуска...или механизма не е същия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Това с нагревателите е супер, дано е истинаИначе по моя проблем с чукането на волана, няма особено развитие. От АИ и на втория ден казаха, че на колата и нямало нищо, ако съм искал да им я оставя за по дълго като се нормализира да и правят пътен тест и да имат по дълго време за гледане. Което е супер безумно, защото почукването се чува единствено и само на студена кола (разбирай доста студена :D) и единствено и само в пълен покой... теглих им една майна и си взех колата, по натам ще го мисля
Коментар
-
Sev написа:ама мотора с 0W-40 мъркаше нали :DТази сутрин колата запали от раз (през ноща беше -21,9) и след 10 секунди реших да направя една уникална глупост!!! Загасих колата, за да видя дали ще запали отново!!!
Абе ...едвам запалих...май акомулатора ще се сменя! Надявам се, че ще изкара и лятото
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
lyubohar написа:Аз днес запалих на -18))) Беше фън, педалите се движеха сякаш плуват в нещо плътно и мазно
Иначе поне при мен като е толкова студено по-трудно влизат скоростите докато загрееSev ако е открил обаче такава хватка за парното има една бутилка уиски от мен
Това ми е сигурно най-големия проблем с фиат - времето докато загрее. Сега с топлото на седалките по се трае, но все пак... за сравнение волвото на сестра ми загрява поне два пъти по-бързо, не знам как го постигат (и не става дума за нагреватели, а стрелката за температурата стига до средата супер бързо)п.с. видях, че е имало среща, този уикенд беше кофти, че само един почивен ден и твърде много семейни ангажименти, иначе много искам да дойда на тея срещи да се видим...
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Защото идеологията на съвременните автомобилостроители е такава - всички екстри са заложени, но са активирани само тези за които си платил. Аз така си играх с темпомата, колата реално има темпомат, функцията му е заложена в компютъра, но няма лост за управлението му. И цялата екстра екстра "криуз контрол" на практика е едно лостче под мигачите. Същото е с ABS/ASR и т.н. - системата е една, ползва еднакъв хардуер, едни и същи датчици, но за неплатилите работи само ABS-а.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Споко, нямаш такава екстра.За разлика от авто пилота, който е много малко заложени материали, подгревите са доста повече инвестиция, за да го слагат и да не е активиран.Никой производител няма да направи такава глупост.Също така и за АСР-а. Хардуера не е един и същ. Теоретично разликата не е голяма, ама обикновено ЕКУ-тата са различни и са "по-умни". За това и АСР-а няма да стане само с активиране.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар