Nocturne) написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Mury написа:Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Mury написа:Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:Това че аз работя в сервиз,няма нищо общо.Просто ми е малко странно,да си караш например 3 годишната кола с някакви проблеми,и да си мислиш че ще се оправи сама,защото не искаш да отидеш в сервиз.Сервизи бол,като си се напатил не се връщаш там,пробваш друг.Според всеки може да намери сервиз,от който да е доволен.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Mury написа:Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:Няма нищо страшно в това да ти се почисти дросела,има само плюсове,но не и минуси,Може да го направиш и сам,стига да има с какво да я адаптираш после.П.С.Ако стигнеш дотам да си чистисш дросела,и намериш кой да ти го адаптира,да ти кажа че се адаптира 2 пъти,един път на студен мотор,и втори път на загрялGrande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Sev написа:че като се пусне за втори път адаптацията, не се ли трие първото обучение?Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
с FES, все пак сме любители :D няма отделно за клапатаиначе доколкото съм чел и съм коментирал с колеги от форума, при всяко ЕCU е различнопри Bravo се прави еднократнокойто няма софтуер, има и друг начин за обучение (за разлика от други процедури за самообучение, за които е нужен софтуер или даже оригиналния екзаминер):при температура на мотора над 5оС, се дава на контакт за 29 секунди без да се пипа нищо другослед това се изключва от контактпосле палиш караш
Коментар
-
на приятел бравото 120 Тжет отказа да пали на 32000 км, сега на първите студовеслед смяна на свещи колата си палеше като кибрита свещите ги дават да се сменят на 30 000км, не вярвах, че фиат са почнали да слагат толкова малко запасP.P. само да попитам, колата без газ не пали след 4-5 секунди въртенеслед 8-10 сек. въртене?
Коментар
-
Абсолютно подкрепям Nocturne, колата се води в сервиз само в краен случай - примерно ако излизат пламъци от решетката... :DИ въобще не е вярно, че дребни проблеми, причинени от мръсотия например, не се оправят сами или с малко помощ под формата на някой препарат...Така ми се оправи и проблема с паленето преди две години, а преди около една и аз имах проблем с прекалено подаване на газ от самата кола и познайте какво? Оправи се сам за няколко седмици. И при последната диагностика в сервиза ми казаха, че колата е в безупречно състояние и е като нова. То не че има и нужда, аз си я усещам. А трябваше да е влизала в сервиз поне 3 пъти по вашата логика.Когато нещо наистина не е наред, то си се усеща. В останалите случаи е сравнително безопасно за известно време да следиш положението, за да видиш от какво може да е и дали няма да се оправи само с промяна на: бензин, пътни условия, начин на каране...Колата е набухана със сензори, имаш един милион датчици за повреда, едва ли ще й блокираш двигателя или ще й изгърмиш турбото, понеже няколко сутрини не ти е палила от раз и ти си го пренебрегнал. Все едно да те боли главата два дни и да идеш на скенер...Тъй че тия али-бали, че при най-малкия шум или дребен проблем трябва да се тича в сервиз ги разправяйте на някой друг
Коментар
-
Я да ви попитам, понеже карате нови автомобили. Някой ходил ли е да си актуализира софтуера на колата? И изобщо има ли разлика след въпросната интервенция? Чудя се на моя форд дали да правя това и заслужава ли си. Не че има проблем, ама ....... току виж разходът ми паднал с 20% поради наличие на някакъв бъг в моментапреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Sev написа:с FES, все пак сме любители :D няма отделно за клапатаиначе доколкото съм чел и съм коментирал с колеги от форума, при всяко ЕCU е различнопри Bravo се прави еднократнокойто няма софтуер, има и друг начин за обучение (за разлика от други процедури за самообучение, за които е нужен софтуер или даже оригиналния екзаминер):при температура на мотора над 5оС, се дава на контакт за 29 секунди без да се пипа нищо другослед това се изключва от контактпосле палиш карашFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
hf hpe написа:P.P. само да попитам, колата без газ не пали след 4-5 секунди въртенеслед 8-10 сек. въртене?Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар