Не знам как е, но и за него мисля. Аз карам през голяма част от годината на фарове, и може да му е дошло времето.При всички положения може само да се предполага, но нямам вяра на бг сервизите и не мисля да я карам където и да било за сега. Колкото по-малко се пипа и колкото по малко хора се упражняват на нея по-добре... Ако след като се постопли проблема не се оправи или пък се задълбочи ще му мисля.
Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.
А пък аз знам много случай когато едно нещо е тръгнало на зле и след намесата на някой майстор става още по зле и освен това след ’’професионалната намеса’’ се появяват и други неща, които преди са били ок. Така че колкото и да ми се хилиш-това е положението. И това мнение не е само мое, а на болшинството от хората. Имам опит с няколко сервиза и няколко коли, достатъчно се нагледах. А това че ти работиш в сервиз..бъди и ти жив и здрав.
Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.
А пък аз знам много случай когато едно нещо е тръгнало на зле и след намесата на някой майстор става още по зле и освен това след ’’професионалната намеса’’ се появяват и други неща, които преди са били ок. Така че колкото и да ми се хилиш-това е положението. И това мнение не е само мое, а на болшинството от хората. Имам опит с няколко сервиза и няколко коли, достатъчно се нагледах. А това че ти работиш в сервиз..бъди и ти жив и здрав.
Това че аз работя в сервиз,няма нищо общо.Просто ми е малко странно,да си караш например 3 годишната кола с някакви проблеми,и да си мислиш че ще се оправи сама,защото не искаш да отидеш в сервиз.Сервизи бол,като си се напатил не се връщаш там,пробваш друг.Според всеки може да намери сервиз,от който да е доволен.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Това че аз работя в сервиз,няма нищо общо.Просто ми е малко странно,да си караш например 3 годишната кола с някакви проблеми,и да си мислиш че ще се оправи сама,защото не искаш да отидеш в сервиз.Сервизи бол,като си се напатил не се връщаш там,пробваш друг.Според всеки може да намери сервиз,от който да е доволен.
Първо, никъде не съм казал че чакам да се оправи сама, просто за сега няма да предприемам нищо. Второ тва пробваш друг сервиз значи да съм на принципа ’’проба-грешка’’, което не е особено умно, защото ще изхабя нерви а ще пострада и колата. И трето не мисля че колата ми има кой знае какви ’’проблеми’’ както се изрази и едва ли не я карам без да ми пука. Колата е перфектна отвсякъде, тва че не пали само с ключ зимата, което може да е от свещи или акумулатор не значи че колата ми има ’’проблеми’’.
Жив и здрав бъди,едно нещо в един автомобил,ако е тръгнало на зле,няма земна сила,която да го накара да се оправи само,ма ти си знеш,ако нямаш вярва в Бг сервизите,какво ще правиш в бъдеще.
А пък аз знам много случай когато едно нещо е тръгнало на зле и след намесата на някой майстор става още по зле и освен това след ’’професионалната намеса’’ се появяват и други неща, които преди са били ок. Така че колкото и да ми се хилиш-това е положението. И това мнение не е само мое, а на болшинството от хората. Имам опит с няколко сервиза и няколко коли, достатъчно се нагледах. А това че ти работиш в сервиз..бъди и ти жив и здрав.
Много се палиш бре човек,недей така,аз се опитвам да ти дам съвет,къде можеби е проблема.Няма нищо страшно в това да ти се почисти дросела,има само плюсове,но не и минуси,Може да го направиш и сам,стига да има с какво да я адаптираш после.П.С.Ако стигнеш дотам да си чистисш дросела,и намериш кой да ти го адаптира,да ти кажа че се адаптира 2 пъти,един път на студен мотор,и втори път на загрял
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Няма нищо страшно в това да ти се почисти дросела,има само плюсове,но не и минуси,Може да го направиш и сам,стига да има с какво да я адаптираш после.П.С.Ако стигнеш дотам да си чистисш дросела,и намериш кой да ти го адаптира,да ти кажа че се адаптира 2 пъти,един път на студен мотор,и втори път на загрял
Ако можех да го направя сам-щях, но не знам къде и как, още повече нямам идея как се адаптира дроселова клапа. Ако отида в сервиз не мога да отида с думите ’’идвам да ми почистите дросела...’’, те ще ме изгледат тъпо и ще кажат ’’Какво и има’’ и ще ме погледнат с погледа ’’Кажи и какво и има ние ще преценим къде е проблема, ние повече разбираме...’’, ще ми се правят на тежки.Ако им кажа какъв е проблема-това значи че може да са 1000 неща и ще проверят всичко и накрая ще кажат ТОВА Е, ще го сменя и ще се окаже на другата сутрин като запаля че НЕ Е ОТ ТОВА.Не ми се губи време в подобни безмислени упражнения точно сега. Паля се понеже мразя да ми говорят (пишат) по начина по който ти го правиш.
че като се пусне за втори път адаптацията, не се ли трие първото обучение?
Ти с ФЕС ли го правиш,ако е така има ли отделно обучение за дросела,или директно ресетва ЕКУ-то,ако ресетва ЕКУ-то се трие предишната,но ако е отделна функция не.Това го казвам,защото моя интерфейс го иска така,адаптираш,палиш,чакаш да загрее до 90 гр.,гасиш за 5 мин.,адаптираш,палиш и пак чакаш 5 мин. П.С.Това се прави,ако чистиш дросела на студен мотор,ако го правиш на топъл,ми иска само един път и тва е.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
с FES, все пак сме любители :D няма отделно за клапатаиначе доколкото съм чел и съм коментирал с колеги от форума, при всяко ЕCU е различнопри Bravo се прави еднократнокойто няма софтуер, има и друг начин за обучение (за разлика от други процедури за самообучение, за които е нужен софтуер или даже оригиналния екзаминер):при температура на мотора над 5оС, се дава на контакт за 29 секунди без да се пипа нищо другослед това се изключва от контактпосле палиш караш
на приятел бравото 120 Тжет отказа да пали на 32000 км, сега на първите студовеслед смяна на свещи колата си палеше като кибрита свещите ги дават да се сменят на 30 000км, не вярвах, че фиат са почнали да слагат толкова малко запасP.P. само да попитам, колата без газ не пали след 4-5 секунди въртенеслед 8-10 сек. въртене?
Абсолютно подкрепям Nocturne, колата се води в сервиз само в краен случай - примерно ако излизат пламъци от решетката... :DИ въобще не е вярно, че дребни проблеми, причинени от мръсотия например, не се оправят сами или с малко помощ под формата на някой препарат...Така ми се оправи и проблема с паленето преди две години, а преди около една и аз имах проблем с прекалено подаване на газ от самата кола и познайте какво? Оправи се сам за няколко седмици. И при последната диагностика в сервиза ми казаха, че колата е в безупречно състояние и е като нова. То не че има и нужда, аз си я усещам. А трябваше да е влизала в сервиз поне 3 пъти по вашата логика.Когато нещо наистина не е наред, то си се усеща. В останалите случаи е сравнително безопасно за известно време да следиш положението, за да видиш от какво може да е и дали няма да се оправи само с промяна на: бензин, пътни условия, начин на каране...Колата е набухана със сензори, имаш един милион датчици за повреда, едва ли ще й блокираш двигателя или ще й изгърмиш турбото, понеже няколко сутрини не ти е палила от раз и ти си го пренебрегнал. Все едно да те боли главата два дни и да идеш на скенер...Тъй че тия али-бали, че при най-малкия шум или дребен проблем трябва да се тича в сервиз ги разправяйте на някой друг
Я да ви попитам, понеже карате нови автомобили. Някой ходил ли е да си актуализира софтуера на колата? И изобщо има ли разлика след въпросната интервенция? Чудя се на моя форд дали да правя това и заслужава ли си. Не че има проблем, ама ....... току виж разходът ми паднал с 20% поради наличие на някакъв бъг в момента
с FES, все пак сме любители :D няма отделно за клапатаиначе доколкото съм чел и съм коментирал с колеги от форума, при всяко ЕCU е различнопри Bravo се прави еднократнокойто няма софтуер, има и друг начин за обучение (за разлика от други процедури за самообучение, за които е нужен софтуер или даже оригиналния екзаминер):при температура на мотора над 5оС, се дава на контакт за 29 секунди без да се пипа нищо другослед това се изключва от контактпосле палиш караш
Съжалявам аз те подведох,тази процедура която описах е за Ипсилон 06,ма той е с по-стар инажекцион.Много се извинявам за подвеждането,при теб става така както го описваш,ресетваш веднъж,но на топъл мотор
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
P.P. само да попитам, колата без газ не пали след 4-5 секунди въртенеслед 8-10 сек. въртене?
Като върти 4-5 секунди пали и без газ, но много трудно и усещам че се мъчи. Не е като да не пали бе хора, смисъл пали си ама много трудно и иска леко да натисна газта. Не помпам като луд педала, просто 1-2 леки натискания.Еми да, Любо поне мисли като мен, не е нужно да се бърза да се ходи в сервиз за дребни неща. Е не казвам че паленето е дребно нещо, но проблема в тази му форма, не е кой знае каква беда. Само да кажа за Mury, 3-4 пъти са ми гледали ходовата част, 2 тестдрайва и всеки път ВСИЧКО е наред и не могат да открият един шум и това си е. А сега се появи и друг... много коли при здрава ходова част издават някакви хлопания и разните му разновидности. Така че и да отида, освен да олекна с пари и да си загубя колата за 1 ден (а тя ми трябва почти всеки ден) друго няма да стане.П.С. Във форумите е пълно с мнения за бензиностанции и бензини. Като цяло май наистина Shell V-power Racing май е най-добрия безоловен бензин в България (това по мнения). Но май е и най-скъпия, май няма друг по скъп? Трябва да го пробвам май да видим струва ли си 2.80лв/л.
Коментар