Аз слагам само vpower racing от година и половина и съм супер доволен...Иначе моята кола пали без газ, включително сега зимата и включително като я паля сутрин след цяла нощ на открито (не в гаража).
Да, знам че ти караш с Шел 99 Racing, аз не мога да си го позволя. По принцип винаги слагам добър бензин, не най-обикновения, но този е около 3лв. литъра май, което е супер много. Слагал съм 96 Extra Force от Петрол-не е лош, но имам чувството, че не винаги е един и същ и май няма повече да зареждам и от него.Моята определено не пали лесно зимата само с ключ. През останалото време от годината си пали така, но сега не. Ще видим ще има ли промяна с добавката, не знам кога ще се усети разлика. Може би като изгоря този резервоар целия.
Не е чак 3 лева, но е скъп наистина...С кита обаче е препоръчително да карам с хубав безнин, а и все си мисля, че част от разликата в цената се компенсира с по-малко разход...Но не мога да го измеря или докажа
Пиши после има ли разлика...Ти защо я слагаш, с паленето ли имаше проблем (сори, забравил съм ) ?
Ами сега зимата имам, смисъл пали, но трябва да подам лекичко газ. По принцип една кола изправна трябва да пали само с ключ, без да помпаш газта, но не знам дали това важи за зимата. Като цяло я слагам профилактично, няма някакъв проблем, просто искам да изчисти двигателя и ми е любопитно ще има ли разлика в паленето, вървежа и вибрациите.Btw, какво мислите за бензина на Еко 95 Economy, по мой наблюдения над моята и друга кола с този бензин колата въобще не върви. Не знам дали пести по 1 литър на резервоар както го рекламират, но е слаб от към вървене. Гледам сега да слагам 95+.
Tова според мен не е нормално да трябва да даваш газ за да пали на студено,не е лошо да я закараш някъде на диагностика.Няма как 3-4 годишна кола да не пали от раз зимата,а и не ми се вярва да е от горивото. П.С.На колко км. ти е колата
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Мдаа.. И аз мисля, че не е нормално. Мареята от подписа е на 14 години почти и пали от четвърт оборот като карбураторен двигател и на -12 градуса /повече не е падало тая зима/.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Може просто да са му зацапани инжекторите по някаква причина - както беше при мен още първата зима. След еднократно почистване още тогава, вече две зими нямам никакви проблеми...Тоест възможно е да не е нещо драматично и е логично първо да опита с препарат преди да я води на сервиз (след като всичко останало си й е наред).
нашите коли не са първите с подобен проблемв немския и английския форум има над 20 капризни количаст от тях са посещавали сервизи - никой не може да открие какво се случва
500 също не винаги пали от раз. Смених свещи на скоро и имаше минимално подобрение. Пробвах и с един резервоар 100 октана, но освен че вдигна разхода ....
нашите коли не са първите с подобен проблемв немския и английския форум има над 20 капризни количаст от тях са посещавали сервизи - никой не може да открие какво се случва
За мен е ясно че е детска болест,ма все пак е хубаво да се види колата.........
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
моята е проверявана на компютър - никакъв проблемаз се съмнявам за замърсена дроселова клапаскоро се загледах, че въздуховода след филтъра не е стегнат със скоба...а само е намушенспоред книгите там трябва да има скоба
моята е проверявана на компютър - никакъв проблемаз се съмнявам за замърсена дроселова клапаскоро се загледах, че въздуховода след филтъра не е стегнат със скоба...а само е намушенспоред книгите там трябва да има скоба
Аз също за това си мислех,затова питах на колко км. е колата.Един мотор за да не пали на студено,или няма гориво/или има много/,или няма въздух.По-вероятно е да е второто,заради хубавите ни чисти пътища,картерни газове и т.н. П.С.На колегата от форума с Линеата/не се сещам името му,за което се извинявам/,му оправихме проблема с подаването на газ сама,точно така,хубаво почистване на дросела,адптация/на студен и на топъл мотор/ и е в джаза,даже ми се похвали че колата му пали много по-лесно сутрин П.С.2. Трябва да знаете,че диагностиката не е само лаптоп и програмка...........
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Колата е на 51 000км.Пали от първи път, просто трябва да натисна 1-2 пъти леко педала на газта. Натисна ли го пали веднага, но ако не го натисна се мъчи.Това е от 1-2 месеца откакто стана студено, до сега винаги съм я палил само с ключ и всичко е било на 6. Но откакто е студено..не знам. Не ми се вярва бензиновата помпа да не осигурява достатъчно налягане, на тия километри не би трябвало да е от нея.
Колата е на 51 000км.Пали от първи път, просто трябва да натисна 1-2 пъти леко педала на газта. Натисна ли го пали веднага, но ако не го натисна се мъчи.Това е от 1-2 месеца откакто стана студено, до сега винаги съм я палил само с ключ и всичко е било на 6. Но откакто е студено..не знам. Не ми се вярва бензиновата помпа да не осигурява достатъчно налягане, на тия километри не би трябвало да е от нея.
Точно за това говориме колега,щом трябва да и дадеш малко газ,значи дросела не е на правилното място/можеби,не е 100%/,а това се получава когато е мръсен
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Колата е на 51 000км.Пали от първи път, просто трябва да натисна 1-2 пъти леко педала на газта. Натисна ли го пали веднага, но ако не го натисна се мъчи.Това е от 1-2 месеца откакто стана студено, до сега винаги съм я палил само с ключ и всичко е било на 6. Но откакто е студено..не знам. Не ми се вярва бензиновата помпа да не осигурява достатъчно налягане, на тия километри не би трябвало да е от нея.
Хм... Как ти е акумулатора?
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Не знам как е, но и за него мисля. Аз карам през голяма част от годината на фарове, и може да му е дошло времето.При всички положения може само да се предполага, но нямам вяра на бг сервизите и не мисля да я карам където и да било за сега. Колкото по-малко се пипа и колкото по малко хора се упражняват на нея по-добре... Ако след като се постопли проблема не се оправи или пък се задълбочи ще му мисля.
Коментар