стига 10ксвал ами си вземи един дей оф и отивай да бръмчиш, че после да разказваш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Снощо ходих да го разгледам наживо в автосалона до СС Силно съм впечатлен от колата,особено големината на багажника,което за мен е важно Разпитах и за налични автомобили,понеже сега има отстъпка за тях 12% Има едно,което ми пасва идеално 1.9 8в Мултиджет,Динамик с лети джанти,блутуут черна перла,странични възглавници и още някакви допълнителни екстри,които не запомних-колата струва 35 000 лв.с 12% отсъпка става 31 400 ,което като се замисля,е по-добре отколкото да взема от Германия на 20 000 км.за 25-26 000 лв.,пък и там трябва да търся Динамик с поръчван допълнително климатроник Лошото е че още не разполагам със средствата/очаквам ги скоро/,но другата седмица мисля да отида на тестдрайв,дилъра ме покани Ще пиша отзиви евентуално другата седмица п.с.Адски много ме кефи как се отваря багажника,с натискане на емблематаFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
хайде, чакаме следващото Бравоосвен това намалението ще продължи още многоооо време...бажаника се отваря и с бутон на сгъваемия ключ разгледай и 1,6 16V дизела105 коня, обаче съсвсем малко изостава от стария 1,9 8V по пъргавинано за сметка на това е много по-икономичен и е със 6 степенна скоростна кутияАутоИталия вече трябва да ни правят отстъпкакакто не им бяхме таргет група...май друго се оказа
Коментар
-
Kuku написа:Всичко е мноооо Убавo, ама що ли нещо не си спомням да съм пил Юта рАкийя, лАдна бира или дрЪто уйски, по повод новите Ви колихайде, чакаме следващото Бравоосвен това намалението ще продължи още многоооо време...бажаника се отваря и с бутон на сгъваемия ключ Smileразгледай и 1,6 16V дизела105 коня, обаче съсвсем малко изостава от стария 1,9 8V по пъргавинано за сметка на това е много по-икономичен и е със 6 степенна скоростна кутияАутоИталия вече трябва да ни правят отстъпкакакто не им бяхме таргет група...май друго се оказаFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
И моя съвет е 1.9 8V - доказал качествата си агрегат, произвеждан вече 10 години. Блок, биели, бутала не са се променили, пипат само глава, турбина, ЕГР и компютър. С две думи - надежден (надявам се) мотор, надрастнал отдавна детските си болести.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Sev написа:ми какво ги гледаш тези "печки" тогава :D ремапнат 1,9 8V ще въври колкото сериен 1,4 T-Jet 120 или с една малка идея по-добреразликата в средния разход е 2/100разликата в парите - около 2500като сложност - бензиновия е по-прост и то май достаFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
абсютно съм съгласенна първо място е надеждносттаq , както и това как ще ми бърка в джоба за гориво, данъци и подобнивсе пак купувам нова кола за да не занимавам с нея грам, като изключим обслужванетокакто и при колите втора ръка, тук го има и момента на късмета обачеаз доста време се чудех кой точно да е моторапърво твърдо бях решен на 1,6 дизелобаче дизелът, който и да е той е най-сложният мотор в гаматажелезата - блок, глава, бутала и прочие не ме притесняватпритеснителни са мен турбо, дюзи, помпа...макар че се изполват в колите от много години, винаги имам едно на умосвен това има и финансова странас моите 15 000 км на година ще го "избия" след 5-6 години, което не ме устройвапоследва 1,4 T-Jet 120 конятук нещата са горе-долу по-простизасега няма проблеми с мотора по западните форумипо-скъп с 2000 лева от атмосфернияданъка в София е 350 лева, което си е чист грабежи си викам и го направих - взимам най-простия мотор90 коня...може и да са малкообаче конете добре паснаха на колатадаже и натоварена с багаж не се справя по-зле от Бравата 1,6на 1500 км съмзасега градския разход в София е 10-10.5/100 в натоварен трафиксъботно неделно пада до 8.5-9извънградско натоварена с 4 души и багаж 6.3-6.7/100 (това е до Бургас 120 по магистралата, 90 по нормалния път)смесено в Бургас и близките вилни зони 6.5/100 (5 км в града и 15 извънградско)абсолютно съм доволен, да чукна на дърво :D
Коментар
-
Sev написа:абсютно съм съгласенна първо място е надеждносттаq , както и това как ще ми бърка в джоба за гориво, данъци и подобнивсе пак купувам нова кола за да не занимавам с нея грам, като изключим обслужванетокакто и при колите втора ръка, тук го има и момента на късмета обачеаз доста време се чудех кой точно да е моторапърво твърдо бях решен на 1,6 дизелобаче дизелът, който и да е той е най-сложният мотор в гаматажелезата - блок, глава, бутала и прочие не ме притесняватпритеснителни са мен турбо, дюзи, помпа...макар че се изполват в колите от много години, винаги имам едно на умосвен това има и финансова странас моите 15 000 км на година ще го "избия" след 5-6 години, което не ме устройвапоследва 1,4 T-Jet 120 конятук нещата са горе-долу по-простизасега няма проблеми с мотора по западните форумипо-скъп с 2000 лева от атмосфернияданъка в София е 350 лева, което си е чист грабежи си викам и го направих - взимам най-простия мотор90 коня...може и да са малкообаче конете добре паснаха на колатадаже и натоварена с багаж не се справя по-зле от Бравата 1,6на 1500 км съмзасега градския разход в София е 10-10.5/100 в натоварен трафиксъботно неделно пада до 8.5-9извънградско натоварена с 4 души и багаж 6.3-6.7/100 (това е до Бургас 120 по магистралата, 90 по нормалния път)смесено в Бургас и близките вилни зони 6.5/100 (5 км в града и 15 извънградско)абсолютно съм доволен, да чукна на дърво :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Не си съвсем прав за Mjet и липсата на проблеми поне няколко години...От няколко месеца следя чужди Браво форуми, тъй като там вече има много собственици и съответно - мнения, проблеми и т.н. Чисто статистически мога да ти кажа, че най-често се постват проблеми с MJets...Сори, ама е факт. Не, че това се случва много често. Но когато се случи някой да постне проблем, свързан с двигателя, в поне 70% от случаите е MJet. Прегледай тук например - http://www.fiatforum.com/bravo/ - и си направи собствена извадка...Шансът 1,4 TJet да не е надежден е точно толкова голям, колкото и новия 1.6 MJet. Нов двигател по стара технология и толкова. Няма нищо ново в този бензинов двигател като концепция...И не знам защо си решил, че 1.4 150 трябва задължително да се кара ремапнат...Пак те съветвам, покарай го, пък после пак ще те питам дали има нужда от ремап А и нали сам каза, че вървенето не е фактор за теб, защо ти е да го ремапваш тогава? Да не говорим, че 1.6 и ремапнат трудно ще се конкурира с Tjet 150...Така че с Tjet ще получиш същото (и по-добро) вървене без ремап, което са ти още 1000 спестени лева.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар