Снощо ходих да го разгледам наживо в автосалона до СС Силно съм впечатлен от колата,особено големината на багажника,което за мен е важно Разпитах и за налични автомобили,понеже сега има отстъпка за тях 12% Има едно,което ми пасва идеално 1.9 8в Мултиджет,Динамик с лети джанти,блутуут черна перла,странични възглавници и още някакви допълнителни екстри,които не запомних-колата струва 35 000 лв.с 12% отсъпка става 31 400 ,което като се замисля,е по-добре отколкото да взема от Германия на 20 000 км.за 25-26 000 лв.,пък и там трябва да търся Динамик с поръчван допълнително климатроник Лошото е че още не разполагам със средствата/очаквам ги скоро/,но другата седмица мисля да отида на тестдрайв,дилъра ме покани Ще пиша отзиви евентуално другата седмица п.с.Адски много ме кефи как се отваря багажника,с натискане на емблемата
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
хайде, чакаме следващото Бравоосвен това намалението ще продължи още многоооо време...бажаника се отваря и с бутон на сгъваемия ключ разгледай и 1,6 16V дизела105 коня, обаче съсвсем малко изостава от стария 1,9 8V по пъргавинано за сметка на това е много по-икономичен и е със 6 степенна скоростна кутияАутоИталия вече трябва да ни правят отстъпкакакто не им бяхме таргет група...май друго се оказа
Всичко е мноооо Убавo, ама що ли нещо не си спомням да съм пил Юта рАкийя, лАдна бира или дрЪто уйски, по повод новите Ви коли
Споко,кат му доде времето,от мен ще пиеш,и без тва има много да ми помагаш
хайде, чакаме следващото Бравоосвен това намалението ще продължи още многоооо време...бажаника се отваря и с бутон на сгъваемия ключ Smileразгледай и 1,6 16V дизела105 коня, обаче съсвсем малко изостава от стария 1,9 8V по пъргавинано за сметка на това е много по-икономичен и е със 6 степенна скоростна кутияАутоИталия вече трябва да ни правят отстъпкакакто не им бяхме таргет група...май друго се оказа
Има едно таквоз в шоурума до СС,вчера него гледах,предполагам наистина че е малко по-икономичен,но препочитам да разчитам на изпитания 1.9 Аз съм заклет бензинджия,ма сега само за дизели се оглеждам
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
ми какво ги гледаш тези "печки" тогава :D ремапнат 1,9 8V ще въври колкото сериен 1,4 T-Jet 120 или с една малка идея по-добреразликата в средния разход е 2/100разликата в парите - около 2500като сложност - бензиновия е по-прост и то май доста
И моя съвет е 1.9 8V - доказал качествата си агрегат, произвеждан вече 10 години. Блок, биели, бутала не са се променили, пипат само глава, турбина, ЕГР и компютър. С две думи - надежден (надявам се) мотор, надрастнал отдавна детските си болести.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
ми какво ги гледаш тези "печки" тогава :D ремапнат 1,9 8V ще въври колкото сериен 1,4 T-Jet 120 или с една малка идея по-добреразликата в средния разход е 2/100разликата в парите - около 2500като сложност - бензиновия е по-прост и то май доста
Пак ви закзвам,не ме интересува чак толкова вървенето,не ща вече спортни коли,искам надежден автомобил Разбрах че новите 1.4 бензин Т-джет и атмосферния са с глава от 1.2 16в/която хич не е надеждна/,повече ме блазни този 1.6 Мултиджет Решил съм,и най-вероятно ще е дизел
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
абсютно съм съгласенна първо място е надеждносттаq , както и това как ще ми бърка в джоба за гориво, данъци и подобнивсе пак купувам нова кола за да не занимавам с нея грам, като изключим обслужванетокакто и при колите втора ръка, тук го има и момента на късмета обачеаз доста време се чудех кой точно да е моторапърво твърдо бях решен на 1,6 дизелобаче дизелът, който и да е той е най-сложният мотор в гаматажелезата - блок, глава, бутала и прочие не ме притесняватпритеснителни са мен турбо, дюзи, помпа...макар че се изполват в колите от много години, винаги имам едно на умосвен това има и финансова странас моите 15 000 км на година ще го "избия" след 5-6 години, което не ме устройвапоследва 1,4 T-Jet 120 конятук нещата са горе-долу по-простизасега няма проблеми с мотора по западните форумипо-скъп с 2000 лева от атмосфернияданъка в София е 350 лева, което си е чист грабежи си викам и го направих - взимам най-простия мотор90 коня...може и да са малкообаче конете добре паснаха на колатадаже и натоварена с багаж не се справя по-зле от Бравата 1,6на 1500 км съмзасега градския разход в София е 10-10.5/100 в натоварен трафиксъботно неделно пада до 8.5-9извънградско натоварена с 4 души и багаж 6.3-6.7/100 (това е до Бургас 120 по магистралата, 90 по нормалния път)смесено в Бургас и близките вилни зони 6.5/100 (5 км в града и 15 извънградско)абсолютно съм доволен, да чукна на дърво :D
абсютно съм съгласенна първо място е надеждносттаq , както и това как ще ми бърка в джоба за гориво, данъци и подобнивсе пак купувам нова кола за да не занимавам с нея грам, като изключим обслужванетокакто и при колите втора ръка, тук го има и момента на късмета обачеаз доста време се чудех кой точно да е моторапърво твърдо бях решен на 1,6 дизелобаче дизелът, който и да е той е най-сложният мотор в гаматажелезата - блок, глава, бутала и прочие не ме притесняватпритеснителни са мен турбо, дюзи, помпа...макар че се изполват в колите от много години, винаги имам едно на умосвен това има и финансова странас моите 15 000 км на година ще го "избия" след 5-6 години, което не ме устройвапоследва 1,4 T-Jet 120 конятук нещата са горе-долу по-простизасега няма проблеми с мотора по западните форумипо-скъп с 2000 лева от атмосфернияданъка в София е 350 лева, което си е чист грабежи си викам и го направих - взимам най-простия мотор90 коня...може и да са малкообаче конете добре паснаха на колатадаже и натоварена с багаж не се справя по-зле от Бравата 1,6на 1500 км съмзасега градския разход в София е 10-10.5/100 в натоварен трафиксъботно неделно пада до 8.5-9извънградско натоварена с 4 души и багаж 6.3-6.7/100 (това е до Бургас 120 по магистралата, 90 по нормалния път)смесено в Бургас и близките вилни зони 6.5/100 (5 км в града и 15 извънградско)абсолютно съм доволен, да чукна на дърво :D
Баце на ЖТД,евентуалните проблеми се появяват около 6-7 година на колата/в повечето случаи/.Т-джета ме блазни,но ремапнат,при тва положение обаче трябва дс е кара само със 100 октанов бензин,аз тва правя с Алфата ми от 2 години/откакто има чип/,и казано честно издъхвам Смятам да пробвам и 1.6 мултиджет,и тогава ще реша Ккаво те притеснява в турбо,дюзи и помпа.Турбото при правилна експлоатация,може да изкара доста дълго/пък и сега нови турбините са по 700-800 евра,което хич не е много/,вярно е че дюзите се скапват,ма след доста сериозен пробег,което с ммойто каране ще стане след 10 години Помпата само трябва да я пазиш да не замръзне нафтата,че тогава лошо
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Не си съвсем прав за Mjet и липсата на проблеми поне няколко години...От няколко месеца следя чужди Браво форуми, тъй като там вече има много собственици и съответно - мнения, проблеми и т.н. Чисто статистически мога да ти кажа, че най-често се постват проблеми с MJets...Сори, ама е факт. Не, че това се случва много често. Но когато се случи някой да постне проблем, свързан с двигателя, в поне 70% от случаите е MJet. Прегледай тук например - http://www.fiatforum.com/bravo/ - и си направи собствена извадка...Шансът 1,4 TJet да не е надежден е точно толкова голям, колкото и новия 1.6 MJet. Нов двигател по стара технология и толкова. Няма нищо ново в този бензинов двигател като концепция...И не знам защо си решил, че 1.4 150 трябва задължително да се кара ремапнат...Пак те съветвам, покарай го, пък после пак ще те питам дали има нужда от ремап А и нали сам каза, че вървенето не е фактор за теб, защо ти е да го ремапваш тогава? Да не говорим, че 1.6 и ремапнат трудно ще се конкурира с Tjet 150...Така че с Tjet ще получиш същото (и по-добро) вървене без ремап, което са ти още 1000 спестени лева.
Коментар