Правилно! С предното Браво 4 години без халогени бях и пак виждах!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ще пробвам тези дни, но малко да се пооправи времето, че в този студ не ми се мръзне. Спомням си като ви взех крушките за късите имах голям мерак да видя разликата и ги слагах вечер. Мъчих се 30мин на тъмно, светейки си с gsm. Така че сега такива изпълнения не ми се правят Последните 2 седмици имаше много мъгли и ми се наложи да карам извънградско, но не с моята кола, а с друга без халогени. Карах по магистралата и не се виждаше на повече от метър два пред мен. След това на един междуселски път на едно място маркировката (лентите) ги нямаше и замалко да излезна извън пътя, те са единствения ориентир при такава мъгла. Всичко друго е еднакво, не можеш да видиш на къде караш. После имаше мълги и в София и си пусках мойте, помагат, пак е нещо. Така че съм далеч от мисълта да ги махам, сега ще ги подсиля само Ще сложа снимки да, ще се видят габарити, къси и халогени.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Добре бре,щом ви дразне че светят настрани,ми настройте ги бре,неможе да нямат реглаж,тогава с каквато и да е крушка ще светят силно.Вашите са настроени настрани,защото са адаптивни,и светват при завой.................Отдолу на халогена трябва да има едно шестограмче с което се прави реглажа............Аз в сегашното време ползвам постоянно халогените на 159-ката,защото фара на късите е малък и лесно се цапа,и с халогените виждам екстра по малките улички дупкитеFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
boyo написа:Еп светът настрани защото иначе щяха да са безполезни при мъглаFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:Добре бре,щом ви дразне че светят настрани,ми настройте ги бре,неможе да нямат реглаж,тогава с каквато и да е крушка ще светят силно.Вашите са настроени настрани,защото са адаптивни,и светват при завой.................Отдолу на халогена трябва да има едно шестограмче с което се прави реглажа............Аз в сегашното време ползвам постоянно халогените на 159-ката,защото фара на късите е малък и лесно се цапа,и с халогените виждам екстра по малките улички дупкитеGrande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Sev написа:регулирането е само надолу-нагоренякъде в бронята има отвор, бъркаш и въртишFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Преди малко сложих крушките, бая се поизмъчих, но в крайна сметка стана. Само че може да се окаже че съм сгафил и всичко е било напразно. Става въпрос за това уплътнение на снимката. С него не можах да вкарам крушката добре, така че да влезне в релсите, така че го махнах и ги сложих без уплътненията. Сгрешил ли съм?Интересното е че първата крушка която смених (лявата както ме посъветва Любо) беше без това уплътнение и оттам реших че трябва да е без и го махнах и влезна. Но когато извадих дясната тя пък си беше със! Ще направя снимки като се стъмни, сега през деня се виждат жълти разбира се, въпреки че дори през деня са много по бели от стандартните!Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Не знам, честно казано, и аз известно време бях с една крушка без уплътнение, нищо драматично не стана Направих засечката с бабешкото каране: между литър и литър и половина е разликата - около 12 към 13-13,5. Не е малко, но не си и заслужава мъките и псувните зад мен Иначе при нормален маршрут и такова каране вероятно ще падне под 11, може би дори около 10, но 9,2 (както е по книжка) ми се вижда абсурдно...
Коментар
-
lyubohar написа:Не знам, честно казано, и аз известно време бях с една крушка без уплътнение, нищо драматично не стана Направих засечката с бабешкото каране: между литър и литър и половина е разликата - около 12 към 13-13,5. Не е малко, но не си и заслужава мъките и псувните зад мен Иначе при нормален маршрут и такова каране вероятно ще падне под 11, може би дори около 10, но 9,2 (както е по книжка) ми се вижда абсурдно...Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар