Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    е не става въпрос като падне сняг и лед, но ей сега няма никакъв проблемхоландия бях с колела целогодишно, дъжд сняг, никакъв проблем ако си с шал, шапка и ръкавицивеспата освен разхода и се паркира навсякъде, а в задръстванията се мушкаш между колите с бравото под 12 от ноември до март не падам, но мойте карания са на сравнително къси отсечки, рядко над 4-5 км
    Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

    Коментар


      Ти с 12 си добре, аз под 13 не падам, но аз карам лошо, а и маршрутът ми е най-гадният възможен...Сега съм решил икономично - сменям предавка под 2000 оборота...Искам да видя каква е разликата, в края на месеца ще докладвам.Иначе за мотора - за мен проблемът е въздуха, който се диша и това да те отнесе някой, студът и влагата не са толкова страшни наистина...

      Коментар


        Туй сменяне на предавки на ниски обороти не наказва ли диференциала?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          Доколкото знам сменянето на прекалено ниски обороти е също толкова вредно както и влизането в лютеницата. Но зависи колко са ниски, въпроса е да не са толкова ниски че колата да не може да поеме и да се мъчи. Натоварвал се маховика, или се лъжа?Иначе не знам как ги правите тия средни разходи по 12-13. Аз над 11 не качвам. Но повече от 4000 оборота не минавам, мнооого рядко.
          Grande Punto 1.4 16V 95hp

          Коментар


            Гледал съм резултати от онова приложение на ФИАТ за оптимизиране на разхода...Там се сменя брутално рано, така че явно не е толкова вредно. Все едно, това го правя само един месец - да видя какво мога да постигна. Иначе като карам нормално минавам 5,500 редовно, по няколко пъти на ден

            Коментар


              lyubohar написа:
              Гледал съм резултати от онова приложение на ФИАТ за оптимизиране на разхода...Там се сменя брутално рано, така че явно не е толкова вредно. Все едно, това го правя само един месец - да видя какво мога да постигна. Иначе като карам нормално минавам 5,500 редовно, по няколко пъти на ден
              Хах 5 500 няколко пъти на ден, ти нямаш сърце, горката кола Аз лично усещам че на много високи обороти спира да набира стремглаво и губя ускорение. Смисъл ако превключа по рано на следваща предавка ще ускоря по бързо отколкото ако влизам във високи обороти на всяка. Колата шуми повече отколкото върви след 4 500. Така ми се струва на мен. Само атмосферен двигател се кара във високи, за да върви, с турбо предавките се сменят по бързичко и той си поема.
              Grande Punto 1.4 16V 95hp

              Коментар


                Btw, правил съм този експеримент да сменям на ниски обороти цял месец. Не мога да кажа с точност колко съм свалил, защото компа не показва много точно, но стрелката на резервоара ми е най-големия ориентир. И определено тя пада много бавно, за разлика от друг път. Ефект има и той се усеща.
                Grande Punto 1.4 16V 95hp

                Коментар


                  Е, малко се изхвърлих, но определено минавам 4500 често...максималната мощност й е на 5500, така че има смисъл да я ръчкаш до толкова ако се гониш с някого например...иначе на колата нищо й няма от оборотите, нали затова е направена важното е да изчакваш да загрее хубаво преди да я ръчкаш и след това да й дадеш няколко минути почивка преди да я загасиш...относно измерването на разхода - правя го само по колонка, никакви такива стрелки и компютри

                  Коментар


                    Да тези неща ги правя-чакам да загрее, преди това само пенсионерската се кара. И винаги работи на място малко за да разтовари турбината и да работи на празен ход. Тва е особено важно, ако си карал на дълъг път и турбината е работила нон-стоп няколко часа. Тогава поне 1-2мин трябвало да седи преди да се загаси. Знам че за това е направена, определено си личи, но все пак си я пазя, а и няма къде толкова да се състезавам. От време на време показвам на някой бабаит че не е познал като ми раздава газ и го слагам на място, иначе умерено каране.
                    Grande Punto 1.4 16V 95hp

                    Коментар


                      Къде се загубихте бе Сдобих се с вече в крушки Osram NBP H11 за фаровете за мъгла. Доколкото си спомням май Любо си слага неговия Филипс сам, но все пак реших да попитам в общата тема-Как да ги сложа Да я дигна ли с крика, за да мога да се навра отдолу, а след това?
                      Grande Punto 1.4 16V 95hp

                      Коментар


                        За дясната ще ти помогне да я вдигнеш, иначе с лявата е по-лесно...Но дясната си е pain in the ass Ако не успееш да се пребориш свирни и ще се видим някъде да ти я монтирам - аз толкова крушки пробвах, че вече го правя сравнително лесно.

                        Коментар


                          Ако тези крушки имат ефект и аз бих си сложил. Никак не съм доволен от "халогенките" на Бравото. Все едно са сложени само за украса.
                          Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic

                          Коментар


                            bravo_2626 написа:
                            Ако тези крушки имат ефект и аз бих си сложил. Никак не съм доволен от "халогенките" на Бравото. Все едно са сложени само за украса.
                            Е що бе, нормално светят, просто осветяват само настрани. Иначе мойте ги купих от Алфалайт за 54лв двете. Ако нямат опаковка с комплект 2 вътре се налага да се купят поотделно, което е 2х29= 58лв. Когато сложа мойте ще направя 1-2 снимки.Любо, я ми обясни точно къде какво се маха и да пробвам сам. Иначе мога да дойда до вас, когато ти е удобно на теб в случай че не се справя
                            Grande Punto 1.4 16V 95hp

                            Коментар


                              Аз също бих искал да видя как светят, защото моите малко зеленеят...Един тон е, но ме дразни Иначе за свалянето - почни с лявата, че е по-лесна. Бъркаш с дясната ръка и откачаш кабела за крушката. Има механизъм, можеш да добиеш идея как работи като разгледаш новата си крушка. В общи линии дърпа се една щракалка навън и кабелът се освобождава. После завърташ крушката наляво и я сваляш. И в обратната посока. При вкарването на новата можеш да гледаш отпред през самия халоген какво се случва. Затягането е около половин оборот, там има едни като релсички, които се стесняват и затягат крушката. Можеш да закачиш кабела за крушката и да ги сложиш заедно, няма голяма разлика.За дясната крушка е същото, но там е кутията на филтъра и е много, много по-тясно. Ако вдигнеш колата ще ти е по-лесно. Но е голямо кривене на китката, особено ако си десняк като мен...Ако беше по-едър щях директно да ти кажа да забравиш, защото за завъртането на крушката вътре си требе слаба ръка

                              Коментар


                                я им вадете бушоните на тия халогени и да се приключва :D
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X