е не става въпрос като падне сняг и лед, но ей сега няма никакъв проблемхоландия бях с колела целогодишно, дъжд сняг, никакъв проблем ако си с шал, шапка и ръкавицивеспата освен разхода и се паркира навсякъде, а в задръстванията се мушкаш между колите с бравото под 12 от ноември до март не падам, но мойте карания са на сравнително къси отсечки, рядко над 4-5 км
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ти с 12 си добре, аз под 13 не падам, но аз карам лошо, а и маршрутът ми е най-гадният възможен...Сега съм решил икономично - сменям предавка под 2000 оборота...Искам да видя каква е разликата, в края на месеца ще докладвам.Иначе за мотора - за мен проблемът е въздуха, който се диша и това да те отнесе някой, студът и влагата не са толкова страшни наистина...
Коментар
-
Доколкото знам сменянето на прекалено ниски обороти е също толкова вредно както и влизането в лютеницата. Но зависи колко са ниски, въпроса е да не са толкова ниски че колата да не може да поеме и да се мъчи. Натоварвал се маховика, или се лъжа?Иначе не знам как ги правите тия средни разходи по 12-13. Аз над 11 не качвам. Но повече от 4000 оборота не минавам, мнооого рядко.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
lyubohar написа:Гледал съм резултати от онова приложение на ФИАТ за оптимизиране на разхода...Там се сменя брутално рано, така че явно не е толкова вредно. Все едно, това го правя само един месец - да видя какво мога да постигна. Иначе като карам нормално минавам 5,500 редовно, по няколко пъти на денGrande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Btw, правил съм този експеримент да сменям на ниски обороти цял месец. Не мога да кажа с точност колко съм свалил, защото компа не показва много точно, но стрелката на резервоара ми е най-големия ориентир. И определено тя пада много бавно, за разлика от друг път. Ефект има и той се усеща.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Е, малко се изхвърлих, но определено минавам 4500 често...максималната мощност й е на 5500, така че има смисъл да я ръчкаш до толкова ако се гониш с някого например...иначе на колата нищо й няма от оборотите, нали затова е направена важното е да изчакваш да загрее хубаво преди да я ръчкаш и след това да й дадеш няколко минути почивка преди да я загасиш...относно измерването на разхода - правя го само по колонка, никакви такива стрелки и компютри
Коментар
-
Да тези неща ги правя-чакам да загрее, преди това само пенсионерската се кара. И винаги работи на място малко за да разтовари турбината и да работи на празен ход. Тва е особено важно, ако си карал на дълъг път и турбината е работила нон-стоп няколко часа. Тогава поне 1-2мин трябвало да седи преди да се загаси. Знам че за това е направена, определено си личи, но все пак си я пазя, а и няма къде толкова да се състезавам. От време на време показвам на някой бабаит че не е познал като ми раздава газ и го слагам на място, иначе умерено каране.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Къде се загубихте бе Сдобих се с вече в крушки Osram NBP H11 за фаровете за мъгла. Доколкото си спомням май Любо си слага неговия Филипс сам, но все пак реших да попитам в общата тема-Как да ги сложа Да я дигна ли с крика, за да мога да се навра отдолу, а след това?Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
bravo_2626 написа:Ако тези крушки имат ефект и аз бих си сложил. Никак не съм доволен от "халогенките" на Бравото. Все едно са сложени само за украса.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Аз също бих искал да видя как светят, защото моите малко зеленеят...Един тон е, но ме дразни Иначе за свалянето - почни с лявата, че е по-лесна. Бъркаш с дясната ръка и откачаш кабела за крушката. Има механизъм, можеш да добиеш идея как работи като разгледаш новата си крушка. В общи линии дърпа се една щракалка навън и кабелът се освобождава. После завърташ крушката наляво и я сваляш. И в обратната посока. При вкарването на новата можеш да гледаш отпред през самия халоген какво се случва. Затягането е около половин оборот, там има едни като релсички, които се стесняват и затягат крушката. Можеш да закачиш кабела за крушката и да ги сложиш заедно, няма голяма разлика.За дясната крушка е същото, но там е кутията на филтъра и е много, много по-тясно. Ако вдигнеш колата ще ти е по-лесно. Но е голямо кривене на китката, особено ако си десняк като мен...Ако беше по-едър щях директно да ти кажа да забравиш, защото за завъртането на крушката вътре си требе слаба ръка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар