Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Kuku, следите по дисковете могат да станат и за толкова малко километри - нови накладки и дискове, които не са се напаснали още като натиснеш много рязко и така... вчера гледах едно клипче меган като се произведе го карат тестово по един полигон, предполагам с бравото не е по-различно, така че дори и на 0км да е колата тя е карана вече...Миризмата на "нова кола" е от пластмасите, лепилата и т.н. Дали се кара или не летливите вещества си излизат, така че след 2 години някъде напълно изчезва тази миризмаПедалите и стъпенката - всички дето са влезнали в шоруума в колата са си слагали краката там...А и въобще могат ли да превъртат километражи на такива коли в АИ? С други думи колата вероятно си е перфектна и цената и наистина е супер... Сравненията с други марки, дето някои правят , са неуместни - подобен двигател повечето марки въобще НЯМАТ , камо ли да ти го дадат за 27к...Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Колата няма как да е на 0км., само защото след излизане от завода я местят по плаца, товарят я за транспортиране, прибират я в склад и т.н., НО при положение, че дори не ми показа на колко километра е.... а и те ако не могат да превъртат километри - кой да може Мойто Гранде Пунто го взех на 7км., предишното ми Пунто го взех на 4км., а още по предишното ми Клио го взех на 9км.Грандето го взех наистина от склад, защото ходих да го гледам там и имам даже снимки. Клиото го взех от плаца на Рено в Дружба (преди да им вземат лиценза), а Пунтото го купих от шоурума на ’АутоИталия’ - какво да ти кажа.... нито една от тия коли нямаше изтъркани педали и ползвани дискове, жулнати прагчета, следи от качване и сядане по купето....Старото ми Пунто също беше стояло в шоурума, но чудно защо ли не изглеждаше като това Браво?!ДА, колата наистина е СУПЕР и да, цената е перфектна за този модел с това оборудване, но просто за мен не е чисто нова Не на последно място ме отказаха и лошите омайвачески способности на продавача - ако няма какво да крие, едва ли щеше да говори по този начин А при положение, че го виждам как ме лъже за едно нещо, как да съм сигурен, че не ме лъже и за още десет неща?Все тая де.... аз се отказах от тая кола, защото по принцип разума ми подсказва, че колкото и да е примамлива офертата, просто няма смисъл да се разделям с Грандето в този момент!Мисля, темата за приключена....
Коментар
-
Kuku написа:Не на последно място ме отказаха и лошите омайвачески способности на продавача - ако няма какво да крие, едва ли щеше да говори по този начинFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Ако някой друг прояви интерес, ето я офертата, която получих FIAT Bravo 1,4 16V T-Jet 150 Sport[i:736068e6c1]Технически характеристикиДвигател - бензинов с работен обем 1368 см3Брой клапани - 16 (по 4 на всеки цилиндър)Горивна система - многоточков инжекцион, турбо и интеркулерСкоростна кутия - 6-степенна механична + заднаМаксимална мощност - 110kw (150к.с.)/5500 оборота/минМаксимален въртящ момент - 206Nm(21kgm) при 2250 оборота/минУскорение от 0-100км/ч - 8.5 секМаксимална скорост - 212км/чРазход на гориво: Градски цикъл 9,3л/100кмИзвънградски цикъл 5,8л/100кмСмесен цикъл 7.1л/100кмВредни емисии CO2 (g/km) - 167Обем на резервоара - 58л Стандартно оборудване: Брой врати 5 Брой места 4+1 Предпазна въздушна възглавница за водача Предпазна въздушна възглавница за пътника до водача Странични въздушни възглавници Прозоречни предпазни въздушни възглавници ABS с EBD ЕSP - Eлектронна система за стабилност (ASR,MSR и Hill Holder) Двузонов автоматичен климатик Централно заключване на вратите Електроуправляеми предни стъкла Електроуправляеми и сгъваеми външни огледала с отопление Дистанционно управление на централното заключване Eлектроусилвател на волана DUAL DRIVE Радио със CD и MP3 Hi-Fi Аудиосистема Спортен волан и ръчна спирачка, облицована с кожа Делима задна седалка 40/60 Предни и задни подглавници регулируеми по височина Фарове за мъгла Регулируем по височина и дълбочина волан Регулируема седалка на водача по височина Регулируема по височина седалка на пътника до водача Огледала в сенниците Дръжки на вратите в цвета на купето Трип компютър Централна конзола с поставка за чаши Система
Коментар
-
Sev написа:Бравото е като детска играчка, сравнено с тази Астравъпреки че не е актуален модел, цената е уникалнано пък разходите за тази кола ще са като великан, сравнени с тези за Бравото :Dпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Sev написа:това червено Браво ми го оферираха още през юли, сега си намерих мейла :D това е ценовата листана първо четене има отстъпка от посочените цени -10%...има и Примо 1,4 90 к.с. - 23490 с ДДСпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар