Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kuku написа:
    Надявам се в Уникредит да са малко по-разбрани и да може да се преговаря за по-нормална оценка.
    Aко можеш да ги замениш... тия... по-добре го направи. Уникредит е най-отвратителния лизинг с който съм/сме имал/и вземане-даване. Ужасно досадни, нахални, неразбрани, задръстени с безсмислени глупави документации. Само за да си вкараш вноската ти искат не знам си колко номера на договори, номер на вноски, дати, абе изкарвали са ме извън нерви. Да не говорим като ми пратят справка за договори никъде не пише за кои коли става въпрос... Трябва да седна да се ровя да им търся номерациите по тяхната измислена система. Или ми пращат по 2пъти да плащам една и съща вноска на каско... Супер нагли типове. Много се радвам, че след сума ти мъки се разкачихме от тях.АИ мисля, че работят все още и със Сожелиз, горещо ти ги препоръчвам.

    Коментар


      Аз не мога да се оплача от Уникредит, но може би е така, защото съм имал един-единствен действащ лизинг в момента (с предишния лизинг също не съм имал проблем).Взимал съм и други стоки на изплащане през тях - пак без проблем. Само лихвата май е мааааалко висока, но аз реално не съм правил сравнение с други компании и явно ще трябва да обърна внимание на това.Утре съм при тях и ще се разходя до ’Ауто Италия’ след това.Благодаря ти още веднъж

      Коментар


        Няма за какво Един телефон съм звъннал Успех!

        Коментар


          От скромния ми опит (1 бр. автомобил) с Уникредит (Булбанк) лизинг - потвърждавам написаното от Vital! Кики, пази си нервите, не се хващай с тях.
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравят Някъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо

            Коментар


              Kuku написа:
              Аз да си кажа честно, също не виждам много смисъл от парктроник, на такива малки коли
              Размера на колата няма нищо общо с това колко лесно се паркира и дали ти трябва парктроник. Аз лично най-лесно паркирам един Опел Фронтера. Може да е голям, но просто е така квадратен че си знам габаритите отвсякъде перфектно и имам добра видимост. Въпреки че е с теглич и резервна гума отзад на багажника е песен с него. Докато Бравото ’’малката кола’’ има супер гаден заден джам, който така лъже...при положение че буквално не виждаш, няма как да се ориентираш, освен по усет, но когато става въпрос за по малки места усета може и да те излъже.
              Grande Punto 1.4 16V 95hp

              Коментар


                lyubohar написа:
                Lane Staley написа:
                Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :D
                Ама не е секси, по-бавен е и работи/звучи като трактор Нищо лично
                Колко да е по-бавен - до 100 е за 9,5 секунди. Жертвам едната секунда за среден разход 5,4 за последните 5700 км. А и в въртящия момент занаеш ли колко е гот да си правиш гаргара с бързите бензинки на баир Колкото до трактора, 3ма различни души които съм возил, са ме питали бензин е, нали? след като са изкарали поне 10тина километра в колата.Пук и като гледам екстрите на Бравото, моето го бие отвсякъде - блутути, млутути, парктроници отпред и отзад, да не говорим за кефа да не ползваш ключ. Нищо лично, ама моя модел не го спират от производство Готино е Бравото, не ме разбирай погрешно, но ви следя темата, има си кусури. Аз до момента за 40К км не съм имал нищо такова.Ако не ми местеха офиса на 2 спирки на метрото от нас, за нищо на света не бих помислил да го продавам.Сори, че ви спамя темата. Спирам.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  lyubohar написа:
                  Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравят Някъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо
                  Хабсолютно съм съгласен, кредита е по-добре от лизинга!Относно сцеплението, мога да кажа че сега се родих като сложих зимните гуми. Ясно нали че зимните гуми са доста по меки, но аз усещам разлика във всички възможни аспекти (като съпоставя летните 225/45/17 Bridgestone RE050A с зимните Falken HS439).Сега колкото и газ да подам гумите не превъртат, колата вози много меко, недозавива маалко по малко, супер тихи са, единственото което чувам е двигателя.Сега на пролет ще купувам нови летни гуми и мисля да са Conti SC3. Знам че са меки гуми и са леки. Просто тва дърво Bridgestone дето струва маса пари не!Любо пробвай с гуми и пружини, мисля че това ще е достатъчно. Иначе има разни деференц. с ограничено приплъзване и други глупости по колата които влиаят на това и трудно ще ги промениш!
                  Grande Punto 1.4 16V 95hp

                  Коментар


                    ’Bravo’ има "шпер" ?Аз не съм имал никакви проблеми с Уникредит, но все пак ще проверя и други компании.Смятам обаче, че другите компании едва ли биха ми взели колата, като първоначална вноска за нов лизинг, докато при Уникредит може да стане най-лесно, защото тя реално все още си е тяхна Единствено фактора УЛЕСНЕНИЕ ме кара да смятам, че е най-добре пак да работя с Уникредит..... НО ще видим утре

                    Коментар


                      Lane Staley написа:
                      lyubohar написа:
                      Lane Staley написа:
                      Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :D
                      Ама не е секси, по-бавен е и работи/звучи като трактор Нищо лично
                      Колко да е по-бавен - до 100 е за 9,5 секунди. Жертвам едната секунда за среден разход 5,4 за последните 5700 км. А и в въртящия момент занаеш ли колко е гот да си правиш гаргара с бързите бензинки на баир Колкото до трактора, 3ма различни души които съм возил, са ме питали бензин е, нали? след като са изкарали поне 10тина километра в колата.Пук и като гледам екстрите на Бравото, моето го бие отвсякъде - блутути, млутути, парктроници отпред и отзад, да не говорим за кефа да не ползваш ключ. Нищо лично, ама моя модел не го спират от производство Готино е Бравото, не ме разбирай погрешно, но ви следя темата, има си кусури. Аз до момента за 40К км не съм имал нищо такова.Ако не ми местеха офиса на 2 спирки на метрото от нас, за нищо на света не бих помислил да го продавам.Сори, че ви спамя темата. Спирам.
                      Това за спирането от производство как го роди не знам...Тоест казваш, че това поколение Меган няма да го спират никога? Бравото е на 5 години модел, цикълът на ФИАТ в този клас е 6 години, при това положение кое в "спирането от производство" не е ясно? Чипнат TJet доближава 7 секунди от 0 до 100, не ми обяснявай, че усещането може да се сравнява с твоята печка. Това, че моторът не се чува в купето не е плюс, аз имах предвид, че няма спортен звук, спортно усещане и спортно...нищо Човекът търси секси кола с малко тръпка, ти му предлагаш някаква икономична френска нафтова печка с екстри...wtf

                      Коментар


                        Nocturne) написа:
                        lyubohar написа:
                        Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравят Някъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо
                        Хабсолютно съм съгласен, кредита е по-добре от лизинга!Относно сцеплението, мога да кажа че сега се родих като сложих зимните гуми. Ясно нали че зимните гуми са доста по меки, но аз усещам разлика във всички възможни аспекти (като съпоставя летните 225/45/17 Bridgestone RE050A с зимните Falken HS439).Сега колкото и газ да подам гумите не превъртат, колата вози много меко, недозавива маалко по малко, супер тихи са, единственото което чувам е двигателя.Сега на пролет ще купувам нови летни гуми и мисля да са Conti SC3. Знам че са меки гуми и са леки. Просто тва дърво Bridgestone дето струва маса пари не!Любо пробвай с гуми и пружини, мисля че това ще е достатъчно. Иначе има разни деференц. с ограничено приплъзване и други глупости по колата които влиаят на това и трудно ще ги промениш!
                        Да, и аз се раждам със зимните гуми Нямам търпение да ги сложа, защото днес един Сааб ме направи смешен, чак на трета успях да го отвея, но пак беше humiliating, изобщо не успявам да отлепя на старт А и в момента съм сетнал чипа на последната степен. То и аз все още не успявам да уцеля идеалното подаване на газ, трябва пролетта да запазим тая писта Дракон и да потренираме Обаче сега зимата турбото направо се роди, плашещо е със студения въздух как върти...Вчера една A5-ца (1.8 TFSI вероятно) така й се бях залепил по Вапцаров, милият се пънеше като за последно и не можеше да разбере какво се случва Обаче от старт е трагедия, тая кола определено не е мислена за толкова въртящ момент...

                        Коментар


                          Да, и аз се раждам със зимните гуми Нямам търпение да ги сложа, защото днес един Сааб ме направи смешен, чак на трета успях да го отвея, но пак беше humiliating, изобщо не успявам да отлепя на старт А и в момента съм сетнал чипа на последната степен. То и аз все още не успявам да уцеля идеалното подаване на газ, трябва пролетта да запазим тая писта Дракон и да потренираме Обаче сега зимата турбото направо се роди, плашещо е със студения въздух как върти...Вчера една A5-ца (1.8 TFSI вероятно) така й се бях залепил по Вапцаров, милият се пънеше като за последно и не можеше да разбере какво се случва Обаче от старт е трагедия, тая кола определено не е мислена за толкова въртящ момент...
                          Ее не е унижение Любо, смисъл ти си с Фиат, той със Сааб (доста по-скъп). Така че и да не го дръпнеш няма срам тук Пък и в крайна сметка след 3та си го взел. Доста сме говорили че колата на 1ва и 2ра не може да потегли като кола с 150 кончета, дали заради скоростната кутия, многото въртящ момент, не знам не ги разбирам тези неща, но определено е факт, който понякога много дразни. За щастие със зимните ми гуми не боксува въобще и така потеглям малко по бързо, но пак е далеч от истината. Даже ме е страх да се репча по светофарите, че ще вземе някой 15 годишен Голф да ме мине заради по добър старт...е там вече е срам, ако някой прост голфаджия ме мине.Btw, аз мисля че пича с Мегана е доста прав, а и не искаше да ни обиди. Като цяло Мегана му е с добър двигател и явно добро оборудване. Друг е въпроса как изглежда...въпрос на вкус. Но 130 коня дизел за неговото купе, със сигурност му дават приличен вървеж и може и да бие 1.4 t-jet 120 или да вървят еднакво.
                          Grande Punto 1.4 16V 95hp

                          Коментар


                            Вчера една A5-ца (1.8 TFSI вероятно) така й се бях залепил по Вапцаров, милият се пънеше като за последно и не можеше да разбере какво се случва
                            Оо А5 са с по-големи двигатели мисля, къде 1.8. А съм ги виждал с 3.0TDI или 4.2 FSI.
                            Grande Punto 1.4 16V 95hp

                            Коментар


                              Saab-ът беше сравнително стар и голям (9000), беше си унизително отвсякъде, но просто не мога да тръгвам като хората, аз я усещам колата как буквално се "задавя", все едно е на ръчна...Не я изчаквам да се развърти хубаво, но пък тогава идва проблемът със сцеплението...Хубави гуми, окачване и малко тренировки и ще лети Аз не се заяждам с пича с Мегана, само се закачам - сигурен съм, че колата му е много добра, даже Меган RS ми е от любимите купета (това вече е секси!) Едит: за А5 - не, най-малките са 1,8 TFSI и 2,0 TFSI. Нагоре вече става страшно, но аудито беше с един от тези двата мотора...

                              Коментар


                                най-малките са 1,8 бензин и 2,0 дизели двата по около 170-180 коня
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X