Kuku написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
Аз не мога да се оплача от Уникредит, но може би е така, защото съм имал един-единствен действащ лизинг в момента (с предишния лизинг също не съм имал проблем).Взимал съм и други стоки на изплащане през тях - пак без проблем. Само лихвата май е мааааалко висока, но аз реално не съм правил сравнение с други компании и явно ще трябва да обърна внимание на това.Утре съм при тях и ще се разходя до ’Ауто Италия’ след това.Благодаря ти още веднъж
Коментар
-
Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравятНякъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо
Коментар
-
Kuku написа:Аз да си кажа честно, също не виждам много смисъл от парктроник, на такива малки колиGrande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
lyubohar написа:Lane Staley написа:Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :DНищо лично
Колкото до трактора, 3ма различни души които съм возил, са ме питали бензин е, нали? след като са изкарали поне 10тина километра в колата.Пук и като гледам екстрите на Бравото, моето го бие отвсякъде - блутути, млутути, парктроници отпред и отзад, да не говорим за кефа да не ползваш ключ. Нищо лично, ама моя модел не го спират от производство
Готино е Бравото, не ме разбирай погрешно, но ви следя темата, има си кусури. Аз до момента за 40К км не съм имал нищо такова.Ако не ми местеха офиса на 2 спирки на метрото от нас, за нищо на света не бих помислил да го продавам.Сори, че ви спамя темата. Спирам.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
lyubohar написа:Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравятНякъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо
Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
’Bravo’ има "шпер" ?Аз не съм имал никакви проблеми с Уникредит, но все пак ще проверя и други компании.Смятам обаче, че другите компании едва ли биха ми взели колата, като първоначална вноска за нов лизинг, докато при Уникредит може да стане най-лесно, защото тя реално все още си е тяхнаЕдинствено фактора УЛЕСНЕНИЕ ме кара да смятам, че е най-добре пак да работя с Уникредит..... НО ще видим утре
Коментар
-
Lane Staley написа:lyubohar написа:Lane Staley написа:Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :DНищо лично
Колкото до трактора, 3ма различни души които съм возил, са ме питали бензин е, нали? след като са изкарали поне 10тина километра в колата.Пук и като гледам екстрите на Бравото, моето го бие отвсякъде - блутути, млутути, парктроници отпред и отзад, да не говорим за кефа да не ползваш ключ. Нищо лично, ама моя модел не го спират от производство
Готино е Бравото, не ме разбирай погрешно, но ви следя темата, има си кусури. Аз до момента за 40К км не съм имал нищо такова.Ако не ми местеха офиса на 2 спирки на метрото от нас, за нищо на света не бих помислил да го продавам.Сори, че ви спамя темата. Спирам.
Бравото е на 5 години модел, цикълът на ФИАТ в този клас е 6 години, при това положение кое в "спирането от производство" не е ясно?
Чипнат TJet доближава 7 секунди от 0 до 100, не ми обяснявай, че усещането може да се сравнява с твоята печка. Това, че моторът не се чува в купето не е плюс, аз имах предвид, че няма спортен звук, спортно усещане и спортно...нищо
Човекът търси секси кола с малко тръпка, ти му предлагаш някаква икономична френска нафтова печка с екстри...wtf
Коментар
-
Nocturne) написа:lyubohar написа:Ако можеш да си уредиш добри условия с банка, аз въобще не бих се занимавал с лизингови компании. Аз например получих супер условия от Райфайзен и си взех потребителски кредит, купих си цялата кола и сега си връщам кредита, като междувременно ми свалиха още повече лихвата. На практика няма да платя повече отколкото с лизинг, там има една гадна остатъчна сума накрая, която хората забравятНякъде +/- 200 лева ми беше разликата между двете решения, когато купувах колата (даже не знам дали не беше в полза на кредита), но предимството да си е твоя колата е незаменимо
Нямам търпение да ги сложа, защото днес един Сааб ме направи смешен, чак на трета успях да го отвея, но пак беше humiliating, изобщо не успявам да отлепя на старт
А и в момента съм сетнал чипа на последната степен. То и аз все още не успявам да уцеля идеалното подаване на газ, трябва пролетта да запазим тая писта Дракон и да потренираме
Обаче сега зимата турбото направо се роди, плашещо е със студения въздух как върти...Вчера една A5-ца (1.8 TFSI вероятно) така й се бях залепил по Вапцаров, милият се пънеше като за последно и не можеше да разбере какво се случва
Обаче от старт е трагедия, тая кола определено не е мислена за толкова въртящ момент...
Коментар
-
Да, и аз се раждам със зимните гумиНямам търпение да ги сложа, защото днес един Сааб ме направи смешен, чак на трета успях да го отвея, но пак беше humiliating, изобщо не успявам да отлепя на старт
А и в момента съм сетнал чипа на последната степен. То и аз все още не успявам да уцеля идеалното подаване на газ, трябва пролетта да запазим тая писта Дракон и да потренираме
Обаче сега зимата турбото направо се роди, плашещо е със студения въздух как върти...Вчера една A5-ца (1.8 TFSI вероятно) така й се бях залепил по Вапцаров, милият се пънеше като за последно и не можеше да разбере какво се случва
Обаче от старт е трагедия, тая кола определено не е мислена за толкова въртящ момент...
Пък и в крайна сметка след 3та си го взел. Доста сме говорили че колата на 1ва и 2ра не може да потегли като кола с 150 кончета, дали заради скоростната кутия, многото въртящ момент, не знам не ги разбирам тези неща, но определено е факт, който понякога много дразни. За щастие със зимните ми гуми не боксува въобще и така потеглям малко по бързо, но пак е далеч от истината. Даже ме е страх да се репча по светофарите, че ще вземе някой 15 годишен Голф да ме мине заради по добър старт...е там вече е срам, ако някой прост голфаджия ме мине.Btw, аз мисля че пича с Мегана е доста прав, а и не искаше да ни обиди. Като цяло Мегана му е с добър двигател и явно добро оборудване. Друг е въпроса как изглежда...въпрос на вкус. Но 130 коня дизел за неговото купе, със сигурност му дават приличен вървеж и може и да бие 1.4 t-jet 120 или да вървят еднакво.
Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Saab-ът беше сравнително стар и голям (9000), беше си унизително отвсякъде, но просто не мога да тръгвам като хората, аз я усещам колата как буквално се "задавя", все едно е на ръчна...Не я изчаквам да се развърти хубаво, но пък тогава идва проблемът със сцеплението...Хубави гуми, окачване и малко тренировки и ще летиАз не се заяждам с пича с Мегана, само се закачам - сигурен съм, че колата му е много добра, даже Меган RS ми е от любимите купета (това вече е секси!)
Едит: за А5 - не, най-малките са 1,8 TFSI и 2,0 TFSI. Нагоре вече става страшно, но аудито беше с един от тези двата мотора...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар