Да, сигурно си прав, може би ще е към 1350. Ами бих я измерил, но едва ли ще ходя специално за това. Къде я измери ти?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Sev написа:...имайте в предвид, че Тони (Mury) си изкарва хляба с автомобилиот опит ни ги говори тези неща, въпреки че винаги е напреки :D ...ако е съгласен с нещо само чете, без де пише :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Ти си прецакал две коли, ние пък също сме ползвали и не сме прецакали нито една, така че не е задължително твоя лош късмет/опит да е валиден за всеки и за всички, нали така? Иначе такива фирми нямаше да съществуват...Това е все едно аз да кажа "не си купувайте ФИАТ, виждал съм няколко счупени по сервизите, следователно са зле, точка."...Не може да се дават генерални заключения и препоръки на базата на ограничения опит на един-единствен човек. Така поне разсъждавам аз и затова репликирам...Но в никакъв случай не съм се засегнал...Тук си говорим по "професионални" теми, аз поне не влагам нищо лично в мненията, които пиша За доказателство бирата на следващата среща е от мен
Коментар
-
Аз лично мисля че заминалите дюзи при дизеловите коли в БГ са нещо обичайно и сигурно факторите са много. На първо място нафтата ни е супер калпава. Не мога да разбера как е сигурен че точно от добавката се е получило. В крайна сметка, колата след време започва да губи ускорение, да пали трудно зимата, двигателя се скапва по всякакъв начин, а хора като нас които са запалени искат да избегнат това. А ти Mury като се занимаваш с коли, щеше да даваш градивни предложения и алтернативи, повече идеи. Така ми се струва поне на мен че е редно, докато единствено отрицание и насмешка няма как да буди добри чувства.Дано докато дойде срещата, все още става за бира Съжалявам че пропуснах миналата, но нямаше как, а и понякога имам нужда просто да не влизам в форума и да си почина от всички детайли които обсъждаме Yellow_Flash_Colorz_PDT_18Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Аз лично мисля че заминалите дюзи при дизеловите коли в БГ са нещо обичайно и сигурно факторите са много. На първо място нафтата ни е супер калпава. Не мога да разбера как е сигурен че точно от добавката се е получило. В крайна сметка, колата след време започва да губи ускорение, да пали трудно зимата, двигателя се скапва по всякакъв начин, а хора като нас които са запалени искат да избегнат това. А ти Mury като се занимаваш с коли, щеше да даваш градивни предложения и алтернативи, повече идеи. Така ми се струва поне на мен че е редно, докато единствено отрицание и насмешка няма как да буди добри чувства.Дано докато дойде срещата, все още става за бира Съжалявам че пропуснах миналата, но нямаше как, а и понякога имам нужда просто да не влизам в форума и да си почина от всички детайли които обсъждаме Yellow_Flash_Colorz_PDT_18Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
вчера имах в мен един доста прецизен термометър със сонда и реших да тествам как духа климатика на тая таратайкаградско движение, бутнат в една от средните "духалки", външна температура 34 оС, вентилатор на 1/3 от максимума и температура на low резултатите бяха следните:- при отворена клапа за външен въздух: минимална 4,6...максимална 15,6 оС - като изключи компресора и температурата се качва главоломно- при затворена клапа за външен въздух: минимална 3,6...максимална 8,6 оСопределено лятото трябва да се кара при затворена клапа или автоматичен режим на клапата
Коментар
-
Нищо такова не забелязвам при мен - работи си съвсем незабележимо, веднъж достигнал желаната температура, вентилатора започва да работи на ниски обороти, без да създава шум и виелици в колата. А компресора кога работи нямам никаква идея, нито се чува, нито се усеща. При бензина може да по-различно, знам ли .Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Аз да попитам горните двама собственици на бензиновите двигатели. При вас вярно ли въобще не намирате разлика в поведението на колата, при пуснат и съответно спрял компресор?Примерно тръгването от място абсолютно същото ли е? Не усещате никаква разлика не се долавя? Не подавате малко повече газ, или пък да задържате съединителя с една идея повече?Демек всички сме карали автомобили с климатик и знаете точно какво питам.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар