смених свещите преди две седмицисваля се пластмасовата кораслед това бобините и после в обратния редза аматьор с малко чудене кое как - 30 минути...старите свещи изглеждаха много добре, хубав цвят, без никакво износване
на усещане е по-първагава във високи обороти...при първия ми преход Бургас - София след смяната, разходът е по-нисъкоколо 0,5/100 надолу...за 1,2 на 500 няма подходяща свещ поне от NGK
Аз на моето 1.2 60коня(което си е същото като 69) също сложих иридиеви NGK. Разлика не се усеща. Може би има нещо при високи обороти, но предполагам, че си внушавам. За разход не съм усетил разлика. А моите оригинални свещи бяха на около 47хил и си бяха бая заминали. Имам обаче усещане, че движението е много леко и плавно(не по-динамично).
моторът на 500 е 199A4.000, за него няма иридиеви на NGKза Панда има за 188A4.000, които ако са Ø12mm са същите като моите DCPR7EIX...ти на метановото ли сложи?
Да, на метановата.Същите, номера е същия, но са 0.8 Иначе оригиналните бяха DCPR7EN на 1.0, но от АИ ми казаха, че ги правят на 0.9 преди да ги сложат(колко е вярно не знам).
Не, че те ги слагат. А че по принцип щом е на метан колата се намаляват с 0.1 от фабричното(и за Добло и Пунто се отнася). Така го дават и от Бош.По книжка го дават за метана да се сменят на 60хил или 4години, но аз реших да ги погледна и си бяха позаминали. Но мисля, че е нормално, тази кола се кара точно 50/50 високи обороти(катерене по планински път на 3та/ каране със 120-130) и много къси отсечки. Пък и не съм пипал нищо друго освен масла и филтри(и едни накладки де) за вече 4години и почти 50хил км При най-висок разход 6.20лв/100км :D Живот и здраве мисля сега септември да сменя ангренажа, най-вероятно в Ауто Италия.
твоите са DCPR7E-N, докато аз говорех за DCPR7E-N-10...а те са настоени заводски...макар че по каталог за бензиновата панда излизат също N-10както и да ещом се движи и гори добре, значи са наред :D ...между другото накладките като са на 50% (може и по-малко вече) спирането стана по-шумноне скърцат а има едно бучене, сякаш триенето е голямо
Точно N10 бяха :D Но бяха :DПри мен нямаше абсолютно никакъв шум или каквото и да е, даже нямах представа, че са за смяна. Като сменях маслото ми казаха и като ги смених се оказа, че съм почти до метал :D Текстара обаче си заслужава всяка стотинка. Супер брутално спира
Коментар