Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сев, ти какво направи с балоните по волана? На мен ми се появиха няколко "пришки" на лоста за ръчната спирачка... Воланът и скоростният лост са перфектни все още...Ще го почакам малко, защото все още почти не се забелязва...Макар че щом е тръгнало, то е ясно Преди малко един Golf 4 GTI се пъна, пъна, пъна...и се отказа )

    Коментар


      Ха хааа Голф ... объркал се е горкияКожата си седи така, не са се увеличили балончетата..мажа и това еМного съм доволен от парктроника
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        lyubohar написа:
        Сев, ти какво направи с балоните по волана? На мен ми се появиха няколко "пришки" на лоста за ръчната спирачка... Воланът и скоростният лост са перфектни все още...Ще го почакам малко, защото все още почти не се забелязва...Макар че щом е тръгнало, то е ясно Преди малко един Golf 4 GTI се пъна, пъна, пъна...и се отказа )
        1.8Т ли е тва, 150bhp? С чипа няма как да те бие, ако е стоков, а и годинките са му много
        Grande Punto 1.4 16V 95hp

        Коментар


          Moля да ми помогнете с дилемата : първо ремап и по-късно евентуално газов инж. или първо трябва газ инж. и после ремап . И ако сложа газов инж. ,ще трябва ли да сменям свещи ,а и спортния филтър сигурно ще оказва влияние на газта . Хич ме няма на тема газ.
          "Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ

          Коментар


            Газовия инжекцион мисля си има собствен компютър, който трябва да се настрои. Като цяло могат да се сложат и 2те, но се правят в повечето случай много настройки. Най-големия въпрос е кое първо се слага от двете. Най добре си питай там където ще ти слагат ГИ-то или чип тунерите, хора които разбират.Според мен не трябва да се гледат само конските сили, без спортно окачване или поне хубави пружини, гуми и спирачки, няма смисъл от увеличаване на мощността.Важно е тия коне които имаш в момента можеш ли да ги сложиш на пътя? Дори и да дърпаш на правите, а в завойте си като Икарус, много по слаба кола може да те смачка.Дори в момента се съмнявам че някой тук използва наистина всички коне които има.
            Grande Punto 1.4 16V 95hp

            Коментар


              Nocturne) написа:
              Дори в момента се съмнявам че някой тук използва наистина всички коне които има.
              аз не мисля, даже съм си мислил, че версията 120кс би ми вършила същата работа , единствено като тръгна да я продавам един ден тези 150кс ще седят добре в офертата като има навсякъде трафик и т.н. няма и къде да използваш повече мощностоще повече ако я карам до дупка разходът на гориво ще ме разори само в планината някъде като няма коли, а асфалтът е читав си правя кефано както сме коментирали колата не е силна в завоите - само ако даваш порядъчно газ седи стабилна , иначе недозавива. Което по принцип така или иначе трябва да правиш за да държиш оборотите на турбото, но на практика като има и други коли на пътя не е лесно
              Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

              Коментар


                Ами аз в града не ги използвам определено 150те коне, понеже колата наистина върви, но София ми е тясна, просто няма къде да се насвяткам. Има прекалено много дупки, трафик, а вече и камери. А и не знам как е при T-jet 120, но при 150 има огромна разлика като я карам лежерно и като я карам в обороти, разхода на гориво скача много при този двигател. То винаги си е било така де, бензинов турбо двигател като се напъне харчи зверски. Единствения начин да се кефиш в града а и на път с завой извънградско е както казах добро окачване и спирачки, но в нашата мила родина дори тва не върви да направиш, защото после ще останеш в някой трап. Така че да я прилепиш по ниско до пътя също се превръща от разумна инвестиция в чужбина до мега безмислено харчене на пари в БГ и гъзария.
                Grande Punto 1.4 16V 95hp

                Коментар


                  За разлика от 20-30 коня чак нови спирачки ми се вижда прекалено, но от пружините със сигурност има ползва, поне така казват всички, които са се оборудвали...Иначе разлика между 150 и 180 коня си има и в града - тесен-нетесен - усещат си се много добре. Не говорим за състезания, дори и при елементарно престрояване или изпреварване си се усещат. Да не говорим например за включване в Цариградско от някое локално Дори не се налага да нарушаваш ограничението, за да си направиш кефа...

                  Коментар


                    Не бе Любо не казвам че няма смисъл, един чип не е кой знае каква намеса и има смисъл определено. Няма човек който да не е усетил разлика след 20-30к.с. увеличение.Просто всеки тръгва да увеличава конете, малко хора гледат другото. Ти специално знам че не си от тях и че ще слагаш и пружини да.Имаше в grabo.bg оферта за чип тунинг на 1/2 цена и имаше в коментарите всякакви образи които почнаха да питат за своята кола имало ли смисъл. И един или една не си спомням пише ’’а на VW Polo 1.2 8v 60-70 коня има ли смисъл’’ Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено отговора не фирмата беше-не. На цариградско и аз го правя същия номер, от най-дясна се включвам и директно в най-лява между колите, задминавам ги като пътни знаци, но тва си е риск, ако изникне някой с по-голяма скорост като мен и аз не съм го видял или някой се престрои изненадващо защото мен не е видял и ме засече ще стане мазало. Гледам да си изчиствам карането от рискове, в последно време. Минаването на много изтичащо жълто също ми е проблем Сега с тая кола давам газ като видя зелено и съм свикнал да минавам винаги, гледайки пешеходния светофар отсреща се ориентирам кога ще светне за мен червено.
                    Grande Punto 1.4 16V 95hp

                    Коментар


                      lyubohar написа:
                      За разлика от 20-30 коня чак нови спирачки ми се вижда прекалено, но от пружините със сигурност има ползва, поне така казват всички, които са се оборудвали...Иначе разлика между 150 и 180 коня си има и в града - тесен-нетесен - усещат си се много добре. Не говорим за състезания, дори и при елементарно престрояване или изпреварване си се усещат. Да не говорим например за включване в Цариградско от някое локално Дори не се налага да нарушаваш ограничението, за да си направиш кефа...
                      спирачките спират яката и няма проблем с това, проблемът е, че на 150 кс едни накладки и дискове отиват доста бързо, при 180 ще трябва да ги сменяш по-често от маслото а за цариградско няма никакъв проблем и със 150кс - включвам се както си искам , по-скоро изпреварване извън градско ще ти служи най-вечеаз и сега, понеже често карам петрохан, там по баира другите едва пъплят с 30-40 , като реша да изпреваря - та тая кола и на стръмното излита и правя изпреварването за няма и 30 метра
                      Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

                      Коментар


                        градски, първо я мапваш и след това слагаш газта
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          Сев, и ти ли имаш проблем с кожата по волана?На мен вече ми се обелиха няколко милиметра кожа отляво, където най-често си държа ръката

                          Коментар


                            Nocturne) написа:
                            Не бе Любо не казвам че няма смисъл, един чип не е кой знае каква намеса и има смисъл определено. Няма човек който да не е усетил разлика след 20-30к.с. увеличение.
                            Ясно, аз казвам по принцип, защото и аз самия имах съмнения, че ще се усети разлика. Но има...Друг е въпросът, че вече свикнах и не ми прави впечатление Иначе за внимателното каране две мнения няма...

                            Коментар


                              Сев ,благодаря ти за инфото . И аз така си мисля,нали компа на газовото взема инфо от компа на колата . Определено ,спортно окачване не ми допада по простата причина,че возията става ужасна (все пак живеем в България) ,а и не съм тръгнал на състезания.
                              "Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ

                              Коментар


                                малко инфо от международния форум:Браво няма да има наследникпрез 2013 ще бъде пуснат нов модел от типа на Нисан Кашкай
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X