Сев, ти какво направи с балоните по волана? На мен ми се появиха няколко "пришки" на лоста за ръчната спирачка... Воланът и скоростният лост са перфектни все още...Ще го почакам малко, защото все още почти не се забелязва...Макар че щом е тръгнало, то е ясно Преди малко един Golf 4 GTI се пъна, пъна, пъна...и се отказа )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
lyubohar написа:Сев, ти какво направи с балоните по волана? На мен ми се появиха няколко "пришки" на лоста за ръчната спирачка... Воланът и скоростният лост са перфектни все още...Ще го почакам малко, защото все още почти не се забелязва...Макар че щом е тръгнало, то е ясно Преди малко един Golf 4 GTI се пъна, пъна, пъна...и се отказа )Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Moля да ми помогнете с дилемата : първо ремап и по-късно евентуално газов инж. или първо трябва газ инж. и после ремап . И ако сложа газов инж. ,ще трябва ли да сменям свещи ,а и спортния филтър сигурно ще оказва влияние на газта . Хич ме няма на тема газ."Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Коментар
-
Газовия инжекцион мисля си има собствен компютър, който трябва да се настрои. Като цяло могат да се сложат и 2те, но се правят в повечето случай много настройки. Най-големия въпрос е кое първо се слага от двете. Най добре си питай там където ще ти слагат ГИ-то или чип тунерите, хора които разбират.Според мен не трябва да се гледат само конските сили, без спортно окачване или поне хубави пружини, гуми и спирачки, няма смисъл от увеличаване на мощността.Важно е тия коне които имаш в момента можеш ли да ги сложиш на пътя? Дори и да дърпаш на правите, а в завойте си като Икарус, много по слаба кола може да те смачка.Дори в момента се съмнявам че някой тук използва наистина всички коне които има.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Дори в момента се съмнявам че някой тук използва наистина всички коне които има.Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Ами аз в града не ги използвам определено 150те коне, понеже колата наистина върви, но София ми е тясна, просто няма къде да се насвяткам. Има прекалено много дупки, трафик, а вече и камери. А и не знам как е при T-jet 120, но при 150 има огромна разлика като я карам лежерно и като я карам в обороти, разхода на гориво скача много при този двигател. То винаги си е било така де, бензинов турбо двигател като се напъне харчи зверски. Единствения начин да се кефиш в града а и на път с завой извънградско е както казах добро окачване и спирачки, но в нашата мила родина дори тва не върви да направиш, защото после ще останеш в някой трап. Така че да я прилепиш по ниско до пътя също се превръща от разумна инвестиция в чужбина до мега безмислено харчене на пари в БГ и гъзария.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
За разлика от 20-30 коня чак нови спирачки ми се вижда прекалено, но от пружините със сигурност има ползва, поне така казват всички, които са се оборудвали...Иначе разлика между 150 и 180 коня си има и в града - тесен-нетесен - усещат си се много добре. Не говорим за състезания, дори и при елементарно престрояване или изпреварване си се усещат. Да не говорим например за включване в Цариградско от някое локално Дори не се налага да нарушаваш ограничението, за да си направиш кефа...
Коментар
-
Не бе Любо не казвам че няма смисъл, един чип не е кой знае каква намеса и има смисъл определено. Няма човек който да не е усетил разлика след 20-30к.с. увеличение.Просто всеки тръгва да увеличава конете, малко хора гледат другото. Ти специално знам че не си от тях и че ще слагаш и пружини да.Имаше в grabo.bg оферта за чип тунинг на 1/2 цена и имаше в коментарите всякакви образи които почнаха да питат за своята кола имало ли смисъл. И един или една не си спомням пише ’’а на VW Polo 1.2 8v 60-70 коня има ли смисъл’’ Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено отговора не фирмата беше-не. На цариградско и аз го правя същия номер, от най-дясна се включвам и директно в най-лява между колите, задминавам ги като пътни знаци, но тва си е риск, ако изникне някой с по-голяма скорост като мен и аз не съм го видял или някой се престрои изненадващо защото мен не е видял и ме засече ще стане мазало. Гледам да си изчиствам карането от рискове, в последно време. Минаването на много изтичащо жълто също ми е проблем Сега с тая кола давам газ като видя зелено и съм свикнал да минавам винаги, гледайки пешеходния светофар отсреща се ориентирам кога ще светне за мен червено.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
lyubohar написа:За разлика от 20-30 коня чак нови спирачки ми се вижда прекалено, но от пружините със сигурност има ползва, поне така казват всички, които са се оборудвали...Иначе разлика между 150 и 180 коня си има и в града - тесен-нетесен - усещат си се много добре. Не говорим за състезания, дори и при елементарно престрояване или изпреварване си се усещат. Да не говорим например за включване в Цариградско от някое локално Дори не се налага да нарушаваш ограничението, за да си направиш кефа...Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Nocturne) написа:Не бе Любо не казвам че няма смисъл, един чип не е кой знае каква намеса и има смисъл определено. Няма човек който да не е усетил разлика след 20-30к.с. увеличение.
Коментар
-
Сев ,благодаря ти за инфото . И аз така си мисля,нали компа на газовото взема инфо от компа на колата . Определено ,спортно окачване не ми допада по простата причина,че возията става ужасна (все пак живеем в България) ,а и не съм тръгнал на състезания."Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар