Nocturne:http://www.youtube.com/watch?v=IgJrHQaK0AwЕто как изглежда при мен (обърнато е на обратно, но се разбира кога се запълва догоре).Първото запълване е при натискане на газта до долу веднага след превключване от 2ра на 3та на около 2к оборота. Второто е на втора скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз го напълних вчера на 3та май. На 2ра трудно става. Мерси за клипа все пак Нещо в последно време тия 150 коня само на хартия май ги има, въобще не ги усещам. Трябва някой път да засека ускорението 0-100 да видя дали ще се доближа до 8 секунди. Без Спорт бутона няма никой, а със него постоянно върти гуми и не ускорява. Давам супер плавно газ, тя влиза в обороти и върти гуми и носи настрани от тяга. И тва става не само на 1ва, но и на 2ра и 3та. Чак след 4та ускорението е равномерно, приятно, бързо и стремглавно. Преди тва никакъв кеф, държа здраво волана и тва е. С тия дълги скорости (като ход) до 3та е мъка. Аз докато превключа губя много време. Определено ако се гоня с някой няма да е на драг, а на летящ. Най-вече щото я пазя а и защото на летящ съм по сигурен в мен.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Ако искаш някой път да се видим някъде и да си разменим колите за малко, според мен може би нещо не е наред при теб...Това, че ти е толкова трудно да нагнетиш турбото ми е странно, също и че ти се струва бавна колата ако не е в Спорт. На старт от място наистина е мъка, но това е нормално с тази лека пердница и гумите, които слагат. А и ASR-ът е сетнат да работи леко, затова върти гуми. Аз лично в някакъв момент ще инвестирам в хубави гуми, моите Пирели са пълна скръб и нямат никакво сцепление. Иначе скоростите могат да се сменят доса бързо, разбира се така ги тормози малко, но тя е доста яка тази скоростна кутия - не я ли чуваш как трака Чел съм, че е умишлено такава, за да може да се блъска по-спокойно, когато ти трябва За какво я пазиш толкова тая кола, ей я 2012-та идва, дет се вика утре я камилата, я камиларя )))
Коментар
-
Не ми звучи сериозно за 20-30 хиляди километра и 3 години да избяга мощността на колата толкова осезаемо. По-скоро си мисля, че може да си свикнал и да си нагодил тялото си към ускорението, което предлага колата и в резултат да не усещаш мощността по същия начин както в началото. Поне при мен беше така де, в началото въртящия момент ми се струваше като на дизел след предното ми браво, a сега далеч не е така :D
Коментар
-
Не ме разбрахте, не мисля че на колата и има нещо. Като казах че ми се струва бавна имах в предвид че просто е така направена, очаквам може би повече от 150 коня. Все пак колата е 1270кг. Не е никак тежка и е доста ниска и аеродинамична. Наблюдението ми че е бавна идва от движението на другите коли. Смисъл в града трудно поддържа добро темпо без да качваш оборитите. Ако тръгна на светофар без да надувам турбото спокойно разни подсредствени коли си карат колко мене или ме минават. Междудругото и лошите пътища са голяма пречка, определено гадните дупки и неравности в София убиват много от скоростта с тва твърдо окачване. Просто разликата е убийствена когато излезна на хубав равен път, тогава върви доста добре. Любо, за гумите не мисля че ще променят много, и двамата сме с хубави гуми като цяло. В класацията на ADAC за 2010 има тест точно на нашия размер 225/45/17 където твойте гуми са на 1во място, а мойте също са ’’Особено препоръчителни’’. Въпреки че Пирелито е на 1во място защото има много точки ’разход на гориво’, ’’шум’’, ’’износване’’. На пътно поведение на сухо и мокро има по добри гуми, общата оценка малко лъже, зависи човек какво търси как кара. Но все пак са на ниво. Лошото е че тая класация на ADAC е яко измислена. Смисъл в нея освен Bridgestone друга японска гума не може да видиш. Все едно японците гуми не правят... липсват Toyo, Yokohama, Nitto, Falken и други Performance гуми.Аз другата година и аз ще купувам. Мен ми препоръчаха от европейските гуми:Conti SportContact 3Dunlop Sport MAXX TTGoodyear F1 ASYMMETRICп.с. Напълних бара много лесно днес, но след 3та на горе. Само на 1ваи 2ра не съм, но не съм имал къде.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Не ме разбрахте, не мисля че на колата и има нещо. Като казах че ми се струва бавна имах в предвид че просто е така направена, очаквам може би повече от 150 коня. Все пак колата е 1270кг. Не е никак тежка и е доста ниска и аеродинамична. Наблюдението ми че е бавна идва от движението на другите коли. Смисъл в града трудно поддържа добро темпо без да качваш оборитите. Ако тръгна на светофар без да надувам турбото спокойно разни подсредствени коли си карат колко мене или ме минават.Nocturne) написа:Любо, за гумите не мисля че ще променят много, и двамата сме с хубави гуми като цяло. В класацията на ADAC за 2010 има тест точно на нашия размер 225/45/17 където твойте гуми са на 1во място, а мойте също са ’’Особено препоръчителни’’. Въпреки че Пирелито е на 1во място защото има много точки ’разход на гориво’, ’’шум’’, ’’износване’’. На пътно поведение на сухо и мокро има по добри гуми, общата оценка малко лъже, зависи човек какво търси как кара. Но все пак са на ниво. Лошото е че тая класация на ADAC е яко измислена. Смисъл в нея освен Bridgestone друга японска гума не може да видиш. Все едно японците гуми не правят... липсват Toyo, Yokohama, Nitto, Falken и други Performance гуми.Аз другата година и аз ще купувам. Мен ми препоръчаха от европейските гуми:Conti SportContact 3Dunlop Sport MAXX TTGoodyear F1 ASYMMETRIC
Коментар
-
Този Нокиан стана култов модел гума. Пожъна голям успех, на 3 коли гледам зимата 1 с е тези гуми. Цена:Качество страхотно съотношение. Аз лично италиански гуми твърдо няма да си взема. Марангони също са голям боклук.Абе със Спорта си върви доволно, просто без него е бая мудна до 3та. Не знам за мъркуча, според мен повече от 2 положения няма. Или е излезнал или не. На баща ми на Outlandera който е дизел беше излезнал и съм го карал без турбо до сервиза. Ти знаеш ли за какво става въпрос...просто повярвай ми ако мъркуча беше излезнал едвам щеше да превключваш.Иначе за края на света, може и да си прав, ма ако нищо не стане 2012 ти ще си виновен да знаеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Понякога спирам ASR-a, но при старт от място ефекта не е голям.Иначе предполагам едно Ауди А3 1.8T 150 коня ще ми види сметката...ако ще и на 10 години да е. С тия еко норми просто колите новите не вървят разбираш ли.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Малко off, ма да сложа едно + за Nokian-а...Аз съм с такива летни H и съм доволен.Сега им е 2-ри сезон, откъм грайфер са на 7 мм(имат си мн яко маркиране за износването, поне аз съм впечатлен де :D ).Не съм много по спортните изпълнения, гледам да я пазя, че не ми се хвърлят пари по излишни ремонти...но като гума ми прави добро впечатление.Приятел кара със зимни Nokian-ки и той е доволен :D.Според мен като цена/качество си заслужава парите( за моя размер ) :D
Коментар
-
утре ще ходя към вентура да ми гледат шума в предната лява гума при пълен ляв, но ако ще се оправя сама да не я карам иначе странно, че при каране на задна шумът го няма, аз се опасявах да не е носач , но ако беше би трябвало да го има шума без значение посоката на движение...Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Който си търси втора кола... http://fiat.bg/?id=222&lan=BG&nid=40Цената е много добра. Нашете 1.4 струваше около 27хил без Start&Stop.Отделно, това си е цена като на Панда :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар