Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не знаех, че ги е изключил...е тогава да, напълно логично е

    Коментар


      зимата карам с тях :D лятото ги спирамно моята кола е на доста повече км - т.е. времето на работа би трябвало да е еднакво
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        Откъде се спират адаптивните халогени? Може и да съм знаел, но сега не се сещам Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 И друг въпрос за Любо че е със Спорт. Май само той го има. Има функция на display-a уж за info от двигателя, което доколкото знам представлява boosta на турбината. Вчера го сложих, но досега не съм го пълнил догоре. Идеяата е като се напълни да превключиш? Смисъл показва налягането на турбината и уж ти помага или е някаква измислица?http://www.youtube.com/watch?v=CXtc4AlQIYQ Централния дисплей.
        Grande Punto 1.4 16V 95hp

        Коментар


          при нас се изключват като махнеш бушоните :D по някое време при колите производство 2009 се появява в менюто
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            Nocturne) написа:
            Откъде се спират адаптивните халогени? Може и да съм знаел, но сега не се сещам Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 И друг въпрос за Любо че е със Спорт. Май само той го има. Има функция на display-a уж за info от двигателя, което доколкото знам представлява boosta на турбината. Вчера го сложих, но досега не съм го пълнил догоре. Идеяата е като се напълни да превключиш? Смисъл показва налягането на турбината и уж ти помага или е някаква измислица?http://www.youtube.com/watch?v=CXtc4AlQIYQ Централния дисплей.
            Да, показва налягането в турбината. Но как така си го "включил", него си го има заводско...Иначе си се пълни при мен догоре без големи грижи...Пълни се много преди оборотите да влязат в червената зона.

            Коментар


              Sev написа:
              при нас се изключват като махнеш бушоните :D по някое време при колите производство 2009 се появява в менюто
              Става и с развинтване на крушката - не вади грешки компютърът, в момента съм с една крушка

              Коментар


                с бушоните е по-лесно :D
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  факт, но ако случааааайно се случи да строшиш някоя от крушките (и още по-случайно я хванеш гореща и си изгориш пръста), да знаеш, че няма нужда да отвиваш бушон - компютърни грешки няма

                  Коментар


                    Ами като влезнеш в настройките на дисплей-а там където се включват фаровете за мъгла между тях на копчето ’’MODE’’. Беше изключено преди да го включа. Още не съм го пълнил понеже за 2 дена нямаше къде. И забелязвам че се пълни при мнооого плавно натискане на педала, ако го натисна по рязко не се пълни. Ти ми каза че турбо кола трябва да се науча как да подавам газ и аз мисля вече отдавна съм се научил, но като гледам дисплея май не съм
                    Grande Punto 1.4 16V 95hp

                    Коментар


                      Не е от подаването на газ, аз го пълня даже на първа, разбира се много за кратко е запълнено, след това започва да освобождава въздуха...Пробва ли в Спорт режим?

                      Коментар


                        Не съм пробвал в Спорт режима, днес ще пробвам и ще ти кажа как е. Но без него на първа въобще не мога да го напълня. Дори да стигна на 1ва до 3-4000 оборота не успявам. Пълнят се 2-3 чертички и точно тва се чудя какво показва смисъл тва дали значи че не подавам добре газта. Не че е нещо супер важно де, просто питам ако знаеш.
                        Grande Punto 1.4 16V 95hp

                        Коментар


                          Относно промоцията - за около половин час бях готов. Маслото е Селениа 20к, филтъра(алтернативен) - Бош. 55лв, бензин 1.2И преглед ходова част 9лв. Оказа се, че имам луфт в едната кормилна рейка и трябва да се рециклира. Ставало за около 2дни(през външна фирма) за около 300-350лв, но ще гледам проуча вариант без Ауто Италия, та евентуална да излезе нещо по-нормално като цена.P.S Забравих да изкажа възмущение - 1брой тас за Панда... 60лв... Ще прегледам Горубляне като имам време...

                          Коментар


                            Дам цените на тасовете са ненормално високи... за Браво 80-90лв. единия. Хората си купуват лети джанти за тия пари, аз да ги дам за тасове...за тва ще си ходя без за сега.За рейката по добре отиди другаде да, не се знае от тия 300-350лв. колко е % на АИ. Със сигурност другаде ще по евтино.Едната ти Панда гледам е Крос 4х4 варианта нали? С постоянно 4х4 ли е, има ли някакви опции вътре и превключвания или нищо няма?
                            Grande Punto 1.4 16V 95hp

                            Коментар


                              Не е постоянно, включва се когато "прецени" - "Задвижване 4х4, с автоматично включване чрез вискокуплунг - два диференциала". Принудително мога да включа ELD диференциала, но досега само 1-2пъти съм го пускал и то, за да видя има ли някаква разлика, иначе никога не съм закъсвал, а от време на време си правя някакви извратени разходки :D

                              Коментар


                                Nocturne) написа:
                                Не съм пробвал в Спорт режима, днес ще пробвам и ще ти кажа как е. Но без него на първа въобще не мога да го напълня. Дори да стигна на 1ва до 3-4000 оборота не успявам. Пълнят се 2-3 чертички и точно тва се чудя какво показва смисъл тва дали значи че не подавам добре газта. Не че е нещо супер важно де, просто питам ако знаеш.
                                Ще обърна внимание днес и ще ти пиша, но ми се струва, че е редно да се пълни догоре лесно, иначе няма много смисъл от него...Да не би да имаш някъде теч на въздух (някоя тръба към турбото да не е стегната добре)? Това се случва честно при нас, набира ли нормално колата?

                                Коментар

                                Working...
                                X