да не се отказа от Т-Джет?и да чакаш този М-Джет? :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Не съм се отказал, но ще изчакам до към Коледа. Тогава пак има промоции, а през това време ще се усети накъде духа вятъра с тая финансова криза...Възможно е да паднат цените, да се видят лихвите накъде се движат и т.н...Относно Mjet-а - определено е интересен, но ще е много скъп предполагам.
Коментар
-
Аз се надявам да е около или малко над неговата цена...Нали уж го заменя като най-големия дизелов двигател. Ако качат с още 2 хиляди цената не знам дали няма да откажат много хора от дизела. Все пак така разликата ще стане 5к. Сега чакам един колега от международния форум да каже как е като цена в Полша спрямо стария...Там вече го предлагат официално.
Коментар
-
Да бе, то заради финансовата криза ще паднат цените с 30% Колеги това няма как да се случи ако от завода-производител не смъкнат цените към нашите представители. Че имат "отгоре" - имат, но чак пък толкова Идеята ми е че ако очаквате драстични разлики заради кризата - няма как да се получи Просто никой няма да смъкне цените дотолкова - просто "гащите" се вдигат много трудно после и идеята ми е да не се лъжете и да чакате че ще има още по-брутални разлики
Коментар
-
Tie написа:Да бе, то заради финансовата криза ще паднат цените с 30% Колеги това няма как да се случи ако от завода-производител не смъкнат цените към нашите представители. Че имат "отгоре" - имат, но чак пък толкова Идеята ми е че ако очаквате драстични разлики заради кризата - няма как да се получи Просто никой няма да смъкне цените дотолкова - просто "гащите" се вдигат много трудно после и идеята ми е да не се лъжете и да чакате че ще има още по-брутални разликиFiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
@TieИмаш ли идея каква е ситуацията в Италия, че си толкова сигурен какво се случва в завода производител? Поинформирай се малко и тогава бъди убеден какво ще се случи и какво не...Чета доста по темата, а и имам приятели италианци. Колите на старо в Италия падат драстично и то точно с такива проценти, каквито цитираш. Да не говорим за бяла/черна техника и разни други такива екстри, които са буквално наполовина. Няма как новите коли да не бъдат засегнати. Повечето автомобилни производители затварят фабрики и съкращават персонал. В британския форум на Браво хора вече си купуват коли с отстъпки от по 3-4,000 паунда. Това без да броим промоции и други официални намаления. Още 2-3 месеца да не се купува и ще смъкнат цените, няма как да е иначе. Защо мислиш промоцията на Ауто Италия изненадващо се разшири и обхвана и ноември, след като дилърът ми се кълнеше, че вече край, изпусна ли тая промоция, скоро друга такава няма да има. В момента всеки се ослушва, то затова и я има кризата. Същото е и на финансовите пазари. Инвеститорите стискат кеша и се изчакват един друг, от което цените падат. Със сигурност ще паднат цените на колите. Няма да е с 30%, но и с 10% да е, това е доста и според мен си струва чакането месец-два...Според мен чакането си заслужава и поради още поне 3 причини:1) Лихвите. Не е ясно накъде и с каква скорост ще тръгнат. ЕС планира намаляване на лихвения процент, нашите банки сигурно също обмислят разни мерки...2) Работата и заплатите. За съжаление кризата започва да ни застига и вече има съкращения и в БГ предприятия поради факта, че цените, на които се изкупува продукцията са паднали много. При това положение на никого не му е гарантиран дохода, че дори и работата.3) Новият двулитров дизелов двигател
Коментар
-
Добре, а защо не слагат на бравото 1.9 би-турбото ? А двойка , за която хайде акциза за 163 коня би трябвало да падне, но с 2000 кубика се отива в по-дебелата графа за ГО ,докато с 1.9 сме в долната, а и повече кончета получаваме. За Нм на двойката не съм запознат.Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
битурбото е прекалено скъпо за браво5000 лева над 2,0те май и Абарт версия няма да направят, както и май отпада Интерграле на новата Делтаза ГО не мисля че ще е проблем, ако отделиш 40 000 лева за колаосвен това съвсем скоро би трябвало ГО и данъка да се плащат по нов принцип, както е по света
Коментар
-
Браво Абарт няма да има - след 500 и Пунтото не им трябва трета такава версия. А на Делтата пък не й отива да е много спортна версия - гледах я онзи ден в АИ , толкова е елегантна , че не мога да си я представя нашарена в Абарт версия Забелязвам също, че и на летището, и на CCS е пълно с Мито-вци. Имаха общо 10 бройки за тази година и като гледам изложеното в двата шоурума се чудя дали дори един са продали Интересно Делта-та дали ще се купуваFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
2.0 се появи и в Германия600 евро над цената на 1,9не знам дали има вариант тук да се продава без DPF...защото ако се монтира серийно, това в България ще означава + 1500 леваиначе двигателят е с около 6% по-икономиченвъртящ момент 360, срещу 305по-висока максимална скорост, даже ускорението до 100 е по-добро от това на 1,4 150 Т-Джет
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар