аз съм вече на 30к км, още никакви проблеми сериознино от АИ са си същите малоумници, съгласявам се с горните мнения. Имах счупен прозорец - имат стъкло на склад, но нямат гуменото уплътнение? нема такава логика... 3 седмици съм седял без кола защото не държат елементарни резервни части на склад. между другото да попитам някой монтирал ли си е AUX изход сам? http://www.fiatforum.com/bravo/224536-fitting-aux.html за нещо такова става дума. Чудя се дали да не го направя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Същия кабел като на Либрата.... (за аукса). Само не мога да разбера защо този извод не е изведен фабрично..... Освен за да си поръчаш по високо ниво на оборудване където го има? Италиянска работа И при либрата трябва да разкостиш конзолата цялата за да си го монтираш....п.с. за 10 години все можеше да еволюират малко добавяйки го... бахти някакво смотано кабелче е
Коментар
-
много неща не са изведени, например знаеш ли, че при много от модификациите добавянето на автопилот е въпрос на купуване на самия ключ и една пластмаса с дупка за под волана и всичко останало - кабели и прочие - си е прекарано.всичко се прави максимално унифицирано, защото е по-евтино така, отколкото да се програмира поточна линия за модели без някакво си кабелче или друга джаджа, която струва 2 долара...всички коли са така, да не мислиш, че са само италианските...
Коментар
-
Не съм съгласен, или поне не на 100% На дисплея си пише AUX (по снимките от линка). На Либрата също на екрана изписва аукс. Може би може да се ползва за ’чейнджър ин’ ако се закачат и други кабеляци или се окъсят някой от другите крачета и тогава ще си го разпознава като съответно устройство някакво...
Коментар
-
е да , номерът е да си поръчаш blue&me , което струва бая кинти и има usb вход (така разпознава плейъра и на дисплея се изписват песните)но аз блутуут не ползвам, не искам да си връзвам телефона и blue&me не ми трябва...този кабел люже електрониката , че е вързан чейнджър, а връзваш айподединствено после управляваш през айпода - копчетата на волана няма да ти сменят песните, на дисплея на таблото ще си пише auxкомпромисен вариант е , но поне по-евтин няма ли още някой навит да пробва, да си делнем разхода по ключовете, че са 20 евро , което само за едно вадене на радиото ми се вижда повечко другият варианте да се помоля в сервиза да ми го извадят и да викна само кабелчето по ebayп.с. ще требва да дойда на някоя среща най-накраяFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
зачетох се във френския форум за Браво (emzo ме открехна)попаднах на една тема за Браво на 80 000 км - M-Jet 150 с DPFколата е имала следните проблеми:- теч от пробка за обезвъздушаване на охладителната система- познатото похлопване в окачването- познатото потене на стоповете... теста на АвтоБилд за здравината на колата се затвърждава :D
Коментар
-
То и там е мъка www.stilo-club.comОт 1ия Стило раздел изчетох 56страници с теми.Адски много инфо събрах.Вече имам дори 5 поста ама един ме псува, че пиша на английски -=Инсталирайте си този аддон за Файърфокс и само с един клик долу вдясно превежда всичко на английски.https://addons.mozilla.org/en-US/fir...nslator-fixed/F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар