Според мен JTD 115 върви даже повече от Mjet 120. Не знам заради екологии ли, за какво, но е факт. Но пък Mjet 120 сложен на Сузуки SX4 върви много повече от всякакви JTD - та. Явно си е до настройки и софтуер.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Говори ми в цифри, както се казва Или ми пишина лично.Само трябва да пробваме дали ще пасне при мен с тоя покрив. Но мисля, че няма да има грижи, защото доколкото съм гледал не се държи за покрива, а влиза под вратите...
май не разбра - давам го за временно ползване , ако на някой му потрябване се продава :D ще стане и на твоята кола, завива се с болтове при отворена врата (има фабрични отвори)
Купено е чисто ново оттук.Не е проявило никакъв дефект.Правено му е само обслужване. Прави ми впечатление,че не върви повече от стоково Стило. Засега няма да бързам.Ще чакам да изпадне Браво с по-силния мотор.
нормално само 5 к.с. , а и евро нормите си казват думатам-джет 150 не чакай да ти изпаднеособено купен от тук - броят се на пръсти поради простата причина че се продаваше само в скъпите версии Емоушън и Спорт120 и мапване е добър вариант
хаха, бях забравил вярно еима един червен дизелов Спорт, който се продава в момента (не е в АИ)колата е с тъмна история, няма сервизна книжка или я криятгеометрията не е наредако някой има желания за тази кола - трябва да се гледа под лупа
Коментар