Osram Nightbrakers са по 15-на лева парчето, доколкото знам толкова струват и най-хубавите на Филипс. Осрамите не жълтеят, а са си съвсем бели - затова казвам, че в момента ми жълтеят габаритите. Мен лично синкав оттенък не ми харесва, тези крушки са ми идеални. Не знам колко дълго горят, и аз го четох това, но моите са вече на почти година и не са изгорели. Ако изкарват по една година си заслужава инвестицията. Ще ти ги покажа на следващата среща, според мен ще ти харесат. Разликата наистина е голяма. Иначе дългите са си дълги, ама голяма файда от тях няма - рядко можеш да ги ползваш. А халогените са полезни, но светят само долу и не помагат много да виждаш по-надалеч...За джантите - непременно ще постна снимки. И аз не знам още как ще стоят - риск си е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да не ти пука толкова, щом са 2ри комплект джанти, нали не са ти основните. Но щом са черни дори да не отиват като модел много след пребоядисването ще заспят на твоето бяло или поне ще са прилични. Osram-а гори при някой коли, при други не, което е доста интересно. Значи мен още в магазина ми казаха че зависи от инсталацията на колата, при някой 2 години примерно държи, при други след 1-2 месеца изгаря и така постоянно. Мисля че на по новите коли не изгарят, при по стар фар и инсталация не се знае. Такива са отзивите като цяло от това което съм чел. Philipsa са доста скъпи, 2 крушки за къси с 2 габаритни мисля че са към 100лв., което е колкото китайския ксенон, за това повечето хора направо слагат ксенона.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Nocturne) написа:Да не ти пука толкова, щом са 2ри комплект джанти, нали не са ти основните. Но щом са черни дори да не отиват като модел много след пребоядисването ще заспят на твоето бяло или поне ще са прилични.
Коментар
-
Ксенонът ми е подарък, не съм го избирал аз. Разликата с халогена е огромна. В крайна сметка ако нещо му се прецака си слагам отново халогените Иначе и на мен не ми харесва заводската настройка на фаровете. Много са ниски. Особено на дълъг път много се усеща.Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic
Коментар
-
lyubohar написа:Днес си дадох новите лети джанти за прахово боядисване...130 лева ще ми струва. Ще видим какво ще направят, уж всички са много доволни. Да знаете, че нови джанти за тая кола са ГОЛЯМА МЪКА. Особено ако сте придирчиви към вид на джантата, цвят и т.н. С тия нашите ш***ни размери направо е ходене по мъките. Търся си джанти за зимните гуми от миналата година. Накрая си взех, но с много компромиси - на старо са (макар и супер запазени), не са с най-любимия ми дизайн и най-вече: мога да ги ползвам само с раздвижени болтове (от 98 на 100) и с втулки за централния отвор (тоест 100 лева отгоре само за тези чаркове). Такива като за нашите коли просто няма - нито нови, нито на старо. Е, нови има, но много рядко, на висока цена и шансът да ви харесат е минимален, понеже имат по 1-2 модела макс (и то само в най-големите магазини). Въобще...Защо трябва да е толкова трудно като може да е лесно? Италианска му работа...
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
Така... ето и малко впечатления.Самочувствието ми на човек, който може да паркира сравнително добре е тотално смачкано. Зверски трудно ми е. Къде от притеснение, къде от липса на усещане за габаритите на колата, но положението е много зле Надявам се, че ще свикна по някое време, но е факт, че няма особено много видимост.Другото нещо, с което още не съм свикнал е километража. Ако хвана волана за рогите, ръцете ми скриват малка част от него, но и все още не съм си поиграл да се наместя като хората в колата със седалка и волана. Предполагам има нужда от по прецизна настройка Като изключим тази подробност, всичко друго ми е супер удобно в купето. Е, все още търся настройката на огледалата под ръчната спирачка, но ще свикна Противно на очакваното, подлакътника ми е доста удобен. Наистина можеше да е една идея по висок/напред но успя да ми пасне.Музиката свири прилично като за моите разбирания, които не са нито много високи, нито прекалено занижени.Единственото, което леко ме дразни, но с което привикнах и може би не е чак толкова лошо и управлението от волана в радио режим и по специално стрелките, които вместо да сменят запаметени стации търсят следваща честото. Ама това да е както се казва Хватката със светещите халогени при завой ми е доста симпатична и доста приятна в тъмните квартални улички. Нещото, което обаче леко не ми е на място е, че халогена се включва и със мигач под определена скорост. Има опция за изключване на тези светлини, но май не може да се разграничи от мигачите... т.е. или работи или не. Ще видим кое от двете ще го бъде А сега за самата возия... еми нищо общо няма с това, към което съм свикнал. Доста по меко вози от старото ми Браво, може би и заради по големи гуми. За стабилност не мога да говоря тъй като май-май преко сили 110 да съм вдигал до момент на околовръстното , но виж ускорението... ускорението е нещо съвсем различно. Имайки предвид, че идвам от газово Браво 1.2 с 80 коня, тези 120 бензинови + турбо ефекта ми действат взривяващо... при все, че сменям скорости максимум на 2500 оборота Фаровете светят много хубаво, но наистина може би са нисички. Ще трябва да се регулират може би. Ако Сев ще предава уроци по настройки на фарове да свирка Днес се загледах в дота на гуми и видях че 1407, което малко ме издразни в интерес на истината, защото новите коли едно, че идват с Континентал, а не Пирели, но и предполагам не са на 3 години и половина. На мен заради джантите, които ги взеха от друга кола ми дадоха тези Пирели и не пожелаха да сложат стандартния Континентал. Впечатление за самите гуми не мога да дам... за каране с 60 км са прекрасни
Коментар
-
за паркирането - ще свикнешрадиото и на мен ми харесва , освен това има и еквилайзер... може би още не си го намерилтова с халогените малко ме дразни - ползвам го само през зимата (нямам функция за изключване - вадя бушоните )возията при лифта е подобрена - нещо от което имаше нуждагумите наистина са старички, но нали ги свалиха от друга кола (най-вероятно от някой изостанал M-Jet 120, щото друг толкова стар екземпляр няма от къде да имат на склад); иначе самата гума като качества е отлична (победител в тест на ADAC в точно този размер), единствения недостатък е че е леко твърдатъкмо след 2-3 сезона тия джанти ще ти станат зимни, а за лятото едни 17 с нови гуми (и сега се намират фабрични, но трудно)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар