Ами явно, след като казаха, че до час и половина ще е сменена...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
lyubohar написа:Определено ти свири някое уплътнение, в британския форум има доста мнения по темата - това си е фабричен дефект, особено на дясна врата.За Спорт бутона - мисля, че си пише 2 секунди в книжката, не 5. А относно разхода - зависи колко я ръчкаш. Ако караш кротко и със Спорт и без Спорт ще харчи еднакво.Иначе моята кола остана в сервиза - оказа се горна помпа на съединителя, която трябва да се смени. Първата ми повреда (не броим въображаемите) . Дано пипат леко и внимателно...А скърцането ми изчезна както и очаквах. При мен е по-силно от разликата в температурите, понеже колата спи в гараж. Но като поседи навън на открито малко и явно температурите се изравняват и уплътненията почват да пазят пак. В момента не скърца нищо.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Относно повредата с помпата на съединителя...Преди малко взех колата от сервиза, смениха я гаранционно за час и половина, колкото бяха обещали. Проблемът е изчезнал, вече няма такова щракване при ход на съединителя, общо взето съм доволен. Наистина са ми сменили спирачната течност - личи си по разлятото върху двигателя Даже са ми сипали малко над Макс зоната.Сега отрицателните наблюдения - не ми записаха поправката в сервизната книжка. "Това се прави в Италия, тук и да ти напишем - все тая". Не се разправях, защото не държа да личи, че нещо е сменяно. Но не е коректно, още повече, че не ми дадоха абсолютно никакъв документ, който да свидетелства, какво се е случило днес. Нищо - само ключовете, талона и "това е всичко". Не е болка за умиране, но ми се струва, че приемчиците ги домързява да пишат и печатат...Другото, което ме издразни, е че бяха стъпили и на двете ми алуминиеви плочки на праговете, което е абсолютно излишно и изобщо не се налага, за да влезеш в колата. Съответно са издраскани. Те вече си бяха доволно издраскани от мен, но не е в това въпросът - не мога да проумея, защо им е било да стъпват там, че и от двете страни...Може ли някой да потвърди, дали дупката в мокета, която е за съединителя, няма пластмасова тапа (каквато има зад педала на газта)?
Коментар
-
Като Ви чета писанията оставам с впечатление,че ниво Спорт се сглобява в Петък следобед,след като приключат с другите нива за седмицата Как пък при другите нива нищо не трака и не фучи? :D А на колегата с ширпотребата да го светна,че на ФИАТ моделите за ширпотреба са Сейченто,Чинкоеченто,Палио,Албеа,Панда и Пунто - но не и Новото Браво и ФИАТ 500 - по цената ще познаеш :D
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
Юлияне, доста грешиш, братко - единствения НЕ ширпотребен модел на ’ФИАТ’ в момента сякаш е ’Крома’.Любо, ти виждал ли си ги как работят по колите в сервиза? Аз съм ги виждал многократно, как сядат на седаклата и единия крак е вътре, а другия крак е на прага - така бачкат по таблото или работят с компютъра, или не знам и аз какво.... сякаш са най-големите гъзари пред кафенето в квартала Ходих веднъж след автомивка, още в стария сервиз - приемчика като стъпи с единия крак на прага, само за да включи сервото на волана, направо ми призля. Абсолютни мърлячи са! Сев, около тая дупка на мокета не трябва ли да има някаква периферия? Виж как стои даже с различен цвят по ръба
Коментар
-
yuliyancho написа:Като Ви чета писанията оставам с впечатление,че ниво Спорт се сглобява в Петък следобед,след като приключат с другите нива за седмицата Как пък при другите нива нищо не трака и не фучи? :D А на колегата с ширпотребата да го светна,че на ФИАТ моделите за ширпотреба са Сейченто,Чинкоеченто,Палио,Албеа,Панда и Пунто - но не и Новото Браво и ФИАТ 500 - по цената ще познаеш :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар