до няколко дни очакваме първия фейслифт 2010 във форумакато стане официално - чакаме собственика да се похвали :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Sev написа:днес се зачетох за старт-стоп системите (нали при МА е серийно)мислех си че доста повече усилия са вложили и са променили принципа на работа някои от системите в колатаа то се оказа че е супер простокато е студено - не сработва, защото спира отоплениетокато е топло пак не сработва - за да не спре климатика...BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колеги, стана по-студено и таблото ми се разтрака зверски То е на периоди при смяна на сезона и досега винаги се е самооправяло след като потрака известно време, но в момента точно е ужас...Иначе днес ще ходя до сервиза - имам едно прищракване на половината ход на съединителя и искам да го видят от какво е.
Коментар
-
Скърцането според мен си идва от педала, на мен спирачката ми скърцаше (педалът) и като се поразработи се оправи. Иначе нашие коли с това окачване са много предразположени към разтропване. Аз затова и няма да ги карам да го гледат, защото само ще ми издерат таблото и после пак ще се появи...За твърдия съединител - той нали ти е доказано за смяна?
Коментар
-
Еми не, не са казали че е за смяна, и в интерес на истината не е чак за смяна, може би е малко по износен но е рано на 42 000км както и да е карана. Мисля че проблема е просто в самия педал, не във феродото, просто хода на самия педал е тежък и скърца, все едно трябва просто да се смаже леко някъде ли де да знам...ама ония ’майстори’ в АИ уж говориха че имало някаква част от него която се ’смазва’ и ще я погледнат, но като си я взимах казаха че всичко било наред и нищо не са пипнали. Както и да е, тоя педал вече свикнах, но скърцането някъде от кората на тавана не мога да го преглътна както и един голям друг проблем. Като излезнах на магистрала и като кача над 120 и почва от пред пред стъклото нещо да свисти, смисъл вятъра буквално ’свири’ както се казва и то много силно и дразнещо. И съм карал бавно само щото тва е нетърпимо. Не знам от какво е това завихряне, трябва да си записвам час и с някой майстор от АИ да излезнем на магистралата да го чуе...междудругото на магистрала вятъра свисти от всякъде доста силно, уж е с доста аеродинамична форма но шума от вятъра и е в повече или е доста зле шумоизолирана. Пускам радио или mp3 то нищо не се чува..Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Иначе качих си Екодрайв системата, но чак после видях че то я слагаш, после с флашката пак я връщаш на компа и там е записало няколо пътувания и анализира стила ти и ти дава някакви съвети...абе глупости, щом 15% е максимума от разхода който можеш да свалиш въобще не мисля да се занимавам повече с тва. Любо, в ръководството си пише че със включен спорт бутон разхода се повишава и че се включва след 5сек. след натискането и тва трябвало да се има под предвид, въпреки че по скоро са 2-3сек по мое наблюдение.Само дето не намерих подгряването на огледалата...сега тия дни като валеше определено не се подгряваха и капките си седяха дълго след като спре да вали. А никъде няма копче мамка му, някой знае ли нещо по въпроса??Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Определено ти свири някое уплътнение, в британския форум има доста мнения по темата - това си е фабричен дефект, особено на дясна врата.За Спорт бутона - мисля, че си пише 2 секунди в книжката, не 5. А относно разхода - зависи колко я ръчкаш. Ако караш кротко и със Спорт и без Спорт ще харчи еднакво.Иначе моята кола остана в сервиза - оказа се горна помпа на съединителя, която трябва да се смени. Първата ми повреда (не броим въображаемите) . Дано пипат леко и внимателно...А скърцането ми изчезна както и очаквах. При мен е по-силно от разликата в температурите, понеже колата спи в гараж. Но като поседи навън на открито малко и явно температурите се изравняват и уплътненията почват да пазят пак. В момента не скърца нищо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар