А на Италфеста с новото Браво бях само аз и някъкси се изгубих в превода :D Трябваше да дойдете всички с ново Браво да видят Алфистите за какво иде реч .Много съжалявам,че не се събрахме .[/quote]Ми то ние с теб не сме се видели,че сме в Бургас,а какво остава за цяла Б-я.
...по темата за Бравото на колегата от Бургаскойто иска Спорт - сега е моментаимат 3 на склад...с комбинации от допълнително оборудване - хром, задни ел.стъкла, затъмнени задни стъкла, нормална резервна гума, Blue&Me с управление от воланадаже едната има всички тези неща, но е чернацените са повече от приемливи...бензинов 150 Спорт от месец май не може да се поръчва
Благодаря много!Но определено ще чакам новият мотор след Нова Година, блазни ме този 1 литър по-малко разход, няма смисъл да се хвърлям на стара технолофия и на останали бройки в склада. Вярно прав си има хубави отстъпки и цената е примамлива безпорно, но не мисля че с новия мотор разликата в цената ще е фрапантно висока. Искам да изчакам и да видя цените, пък ако не ми са изгодни по Италия има втора ръка на по 3-5000 км. същата модификация Спорт.Вярно че с тази тактика мога да си вкарам автогол, но иска ми се да е с новия мотор.
като застудя времето и забелязвам че при първо палене оборотите леко играятслед 1-2 мин се стабилизират и не мърдатнякой с бензинов мотор да има подобен проблем?
При мен винаги играят...Като запаля първоначално са някъде около 1,200, като стрелката леко мърда нагоре-надолу (+/- 100 оборота) и се чува как оборотите леко се променят. При по-некачествен бензин (предполагам) се чува и леко гъргорене докато трае това мърдане на стрелката. В момента с Shell V-Power Racing почти го няма.След около 5-10 секунди стрелката се успокоява и си стои на около 1,200 оборота за около минута - минута и половина, след което ги сваля сама до около 800, които са си стандартните за празен ход при мен. Ако дам леко газ или тръгна преди да е изтекла тази минута, минута и половина, ги свалям от 1,200 на 800 принудително.Интересното е, че преди да изчистя мотора с онова на STP, колата палеше на малко по-ниски обороти, някъде около 1,000.
ми според мен не е много нормално...на старата таратайка не мърдаха нагоре-надолуна служебната щкода също не мърдатно щом при Любо и така и при още едно като моето е същотото...явно този модел е така :D
Ами не играят, щото са някакви брички със стари компютри, ако въобще имат Явно нашият се грижи много повече за оборотите и ги регулира постоянно, така че да са оптимални според условията...
и аз така мисляедно от Бравотата е ходило до сервиз по тази причинабила е почистена дроселовата клапа след това оборотите са продължили да играят, но в по-малки граници
Коментар