Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    най-вероятно не - вътрешнофирмена политикакойто иска 170 - да си купи по-скъпата Жулиета ...цените в Европа да не те отчайваттам е доста по-скъпо, ако не се лъжа в Португалия 1,4 90 к.с. Динамик е 20 000 ЕМултиеъра като цена ще е между T-Jet 150 и M-Jet 150не знам дали тук ще внасят само Спорт или ще има и Динамик и Емоушънако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      Мисля, че не, но тази "модификация" се постига лесно и с едни 1000 лева за remap. Лично аз не бих дал повече от 1000-2000 лева отгоре за MultiAir 140 спрямо TJet 150...

      Коментар


        Sev написа:
        най-вероятно не - вътрешнофирмена политикакойто иска 170 - да си купи по-скъпата Жулиета ...цените в Европа да не те отчайваттам е доста по-скъпо, ако не се лъжа в Португалия 1,4 90 к.с. Динамик е 20 000 ЕМултиеъра като цена ще е между T-Jet 150 и M-Jet 150не знам дали тук ще внасят само Спорт или ще има и Динамик и Емоушънако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
        Да доста се стреснах от цената в Италия да си кажа правичката.Ами разликата между Динамик и Спорт е 2500 лв. ако не се лъжа, а Спорт има страхотен салон които много ми харесва и се бях насочил към Спорт T-Jet 150 , но след като ще се предлага и в България MultiAir 140 за 10 к.с не е решаващо, пък и разлика от 1 литър в разхода за същата мощност е много добре. Да знам има отстъпки за T-Jet 120 за автомобили на склад които са много изгодни и примамливи, но ще послушам съвета ти и ще изчакам, новия мотор да видя как са цените. И определено ще гледам да е Спорт, но все пак и цената е важна, но нека да видим какво ще предложат от Ауто Италия за новия мотор. Благодаря за отговора и информацията, ориентира ме чудесно

        Коментар


          lyubohar написа:
          Мисля, че не, но тази "модификация" се постига лесно и с едни 1000 лева за remap. Лично аз не бих дал повече от 1000-2000 лева отгоре за MultiAir 140 спрямо TJet 150...
          Да предполагам си прав за remap-a все пак е с турбо би трябвало да постигне тази мощност мотора. Поздравления за колата, разгледах ти галерията, страхотно е Браво-то. Със този цвят, тези джанти, skydom-a, просто е невероятна комбинацията.Със здраве да си го караш и много безаварийни километри ти пожелавам

          Коментар


            Благодаря. Ела на следващата среща на новото Браво, ще те ориентираме още по-окончателно

            Коментар


              lyubohar написа:
              Благодаря. Ела на следващата среща на новото Браво, ще те ориентираме още по-окончателно
              Благодаря искрено за поканата, но съм от Бургас, не живея в София и няма как да посетя сбирката Ви.Пък и сега карам един Ровер 620 старичък и едва ли е удобно да се изтърся на среща на италиянки с този британец. Все едно равин да влезне в бар на скинари :D

              Коментар


                drazhev написа:
                lyubohar написа:
                Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...
                Мисля си, че сега бензина си е менте от всякъде. До преди 4 години имах Фиат Уно - 1.0 литър. С 95 октана в града ми харчеше 7.5-8 л/100. Като сложех 98, падаше на 5.5 л/100. Сега карам А3 - каквото и да и сложа - все 15 л/100... Няма такава ламя ...Интересното при шефа ми с S500 - зарежда до горе резервоара с 95 и след няколко километра пробег бордкомпа му изчислява ориентировъчен преход от 600 км., но зареди ли шел в-пауър рейсинг - цифрата е впечетляващите 900 км. И това е винаги. Казва, че не усеща разлика във вървежа на колата, ама какво да усетиш при 5.5 литра мотор ... все си върви.Друго впечатление имам с шкода супърб - с българска нафта извънградско с един резервоар - 850км - като излезе извън граница с чуждата нафта с едно зареждане минава 1100 км ... Убеден съм, че е по-икономичен и по-мощен мотора с по-високите октани, но не и в БГ ... Караме боклуци
                Не може да се обобщава така - няма как OMV 100 и 95 от някоя безименна бензиностанция да са еднакви боклуци. Дори и двете да са боклуци, все по-скъпото и по-марковото ще е малко по-малък боклук. Вчера си поиграх да изчета документите в една ОМВ бензиностанция; става дума за сертификатите, които удостоверяват, че бензинът отговаря на изискванията. Изглеждаха абсолютно автентични, актуални и с всичките му там подписи и печати. Освен това фирмата на близък мой приятел работи в тесни отношения с ОМВ и от него знам, че фирмата много държи на реномето си и не сипва боклуци.Лично аз бих си проверил аудито и не бих обвинявал бензина. 15/100 не е нормално, освен ако не е примерно 3,2 FSI...

                Коментар


                  PowerSource написа:
                  ако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
                  Да доста се стреснах от цената в Италия да си кажа правичката.Ами разликата между Динамик и Спорт е 2500 лв. ако не се лъжа, а Спорт има страхотен салон които много ми харесва и се бях насочил към Спорт T-Jet 150 , но след като ще се предлага и в България MultiAir 140 за 10 к.с не е решаващо, пък и разлика от 1 литър в разхода за същата мощност е много добре. Да знам има отстъпки за T-Jet 120 за автомобили на склад които са много изгодни и примамливи, но ще послушам съвета ти и ще изчакам, новия мотор да видя как са цените. И определено ще гледам да е Спорт, но все пак и цената е важна, но нека да видим какво ще предложат от Ауто Италия за новия мотор. Благодаря за отговора и информацията, ориентира ме чудесно [/quote]ако си спомням правилно, мутлиеъра е с около 800 евро отгоре и в началото като се появи ще е трудно да ти направят отстъпка :D
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    Sev написа:
                    ако си спомням правилно, мутлиеъра е с около 800 евро отгоре и в началото като се появи ще е трудно да ти направят отстъпка :D
                    Да най-вероятно си прав. В началото отстъпки няма да има, но аз съм по изкушен от по-малкият разход с 1 л. под този на T-Jet 150, което си е плюс от всякъде.Засега само премислям нещата от всякъде и мисля наистина да изчакам новият мотор. Ще си покарам Ровър-а още :D

                    Коментар


                      Един литър не е кой знае колко много, може разликата в разхода да не ти покрие разликата в цената - сметни си го най-добре...

                      Коментар


                        с 1 кило разликата в цената трудно ще се избиепри 15000 на година са нужни 4-5 години...както казах, ако не се държи на спорт - балансирания избор е 120 динамик :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          В интерес на истината не съм смятал за разхода кога ще си избия разликата в цената. Бях се насочил към Спорт заради по-добрия интериор. Също така верно че 1 литър не е кой знае каква разлика, но ме блазни признавам си, пък и винаги по-новата технология е за предпочитане (лично мнение). Пък и все още не е ясно колко ще е Спорт с новия мотор. Приготвил съм се за 36 000 лв. най-много пък ще видим. Да определено 120 Динамик е много разумен избор така е, но нека видя какви са цените и ще помисля. Благодаря Ви за изчерпателните отговори и съветите, много ми помогнаха

                          Коментар


                            и без това си ни паднал, няма да се измъкнеш докато не го купиш :D ...иначе интериора при Сопрт наистина е ефектен, но се различава само цветововъв фейслифта, който вече се продава и тук има нови цветове и комбинации на интериора и при Динамик версията
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              Sev написа:
                              и без това си ни паднал, няма да се измъкнеш докато не го купиш :D ...иначе интериора при Сопрт наистина е ефектен, но се различава само цветововъв фейслифта, който вече се продава и тук има нови цветове и комбинации на интериора и при Динамик версията
                              :D Ако не се очакваше нов мотор отдавна да съм се чучнал при дилъра на Фиат тук в Бургас и да съм го поръчал. И сега да се хваля :D. До сега не съм имал Фиат или италиянска кола (или пък чисто нова кола никога) чувам колко били не надеждни и т.н , но мен ме грабна, добре изгежда, мотора е супер 1.4 турбо и цената е много разумна а със skydome и 18-ки джанти изглежда зашеметяващо Само се двуомя син или бял, а също така стискам палци да не изгърмят някаква не посилна цена от Ауто Италия за Спорт, че ще трябва да се насочвам към Динамик или Емоушън версийте, а никак не ми се иска....

                              Коментар


                                Ако си купиш бял със skydome ще те убия. :D 18-ките вървят на тъмен цвят Синьото е убиец и има само едно или две.Бтв моят е 36,500 след отстъпките, ще ти стигнат парите за Спорт, поне от сегашната версия (150Т).Иначе и на мен ми беше първата италианска кола и първата нова кола изобщо - няма да съжаляваш

                                Коментар

                                Working...
                                X