Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тампони на амортисьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Grisha написа:
    blagun написа:
    Според мен всичко идва от амортисьорите Аз като смених тези (също газови КОФАП) на Бравото започна да тропа, а преди това не Особено сутрин като тръгна - имам чувството, че се разхлопват, когато е студено времето По друг начин не си обяснявам нещата, не може при сменено окачване с всичко чисто ново, така да тропа нещо
    Амортисьорите е невъзможно да тропат,само тампони не съм сменял
    Възможно е колега, възможно е , ако някой майстор ти ги е стегнал с гайковерта ще тропат не ами ще ти побелее косата.

    Коментар


      #32
      vagabond написа:
      Grisha написа:
      blagun написа:
      Според мен всичко идва от амортисьорите Аз като смених тези (също газови КОФАП) на Бравото започна да тропа, а преди това не Особено сутрин като тръгна - имам чувството, че се разхлопват, когато е студено времето По друг начин не си обяснявам нещата, не може при сменено окачване с всичко чисто ново, така да тропа нещо
      Амортисьорите е невъзможно да тропат,само тампони не съм сменял
      Възможно е колега, възможно е , ако някой майстор ти ги е стегнал с гайковерта ще тропат не ами ще ти побелее косата.
      В смисъл?
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #33
        В смисъл че някой маистори не спазват елементарни правила за монтаж на амортисьори, гайката с която се стяга амортисьора към горния опорен тампон се стяга на ръка и когато колата е на земята а не на подемника, но някой като я засили с гайковерта, при затягането се придава въртеливо движение на стержъна, от което има вероятност да се разхлаби гайката която държи клапана към стержъна, става страшно после-чукане в амортисьора и ред други неща, ако амортисьора е пълнител, ако не се сложи масло във кожуха, се получава прегряване на амортисьора , а когато се стегне към горния опорен тампон когато колата е на подемника, при пускането на колата на земята се получава посукване на стержъна, и от там износване на семеринга и преждевременно изпускане.

        Коментар


          #34
          с гайковерт бая ще се попоти да стегне гайката на амортисьора,освен ако не е сложена обикновенна гайка!

          Коментар

          Working...
          X