Според мен всичко идва от амортисьорите Аз като смених тези (също газови КОФАП) на Бравото започна да тропа, а преди това не Особено сутрин като тръгна - имам чувството, че се разхлопват, когато е студено времето По друг начин не си обяснявам нещата, не може при сменено окачване с всичко чисто ново, така да тропа нещо
Амортисьорите е невъзможно да тропат,само тампони не съм сменял
Възможно е колега, възможно е , ако някой майстор ти ги е стегнал с гайковерта ще тропат не ами ще ти побелее косата.
Според мен всичко идва от амортисьорите Аз като смених тези (също газови КОФАП) на Бравото започна да тропа, а преди това не Особено сутрин като тръгна - имам чувството, че се разхлопват, когато е студено времето По друг начин не си обяснявам нещата, не може при сменено окачване с всичко чисто ново, така да тропа нещо
Амортисьорите е невъзможно да тропат,само тампони не съм сменял
Възможно е колега, възможно е , ако някой майстор ти ги е стегнал с гайковерта ще тропат не ами ще ти побелее косата.
В смисъл че някой маистори не спазват елементарни правила за монтаж на амортисьори, гайката с която се стяга амортисьора към горния опорен тампон се стяга на ръка и когато колата е на земята а не на подемника, но някой като я засили с гайковерта, при затягането се придава въртеливо движение на стержъна, от което има вероятност да се разхлаби гайката която държи клапана към стержъна, става страшно после-чукане в амортисьора и ред други неща, ако амортисьора е пълнител, ако не се сложи масло във кожуха, се получава прегряване на амортисьора , а когато се стегне към горния опорен тампон когато колата е на подемника, при пускането на колата на земята се получава посукване на стержъна, и от там износване на семеринга и преждевременно изпускане.
Коментар