Grisha написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тампони на амортисьори
Collapse
X
-
vagabond написа:Grisha написа:blagun написа:Според мен всичко идва от амортисьорите Аз като смених тези (също газови КОФАП) на Бравото започна да тропа, а преди това не Особено сутрин като тръгна - имам чувството, че се разхлопват, когато е студено времето По друг начин не си обяснявам нещата, не може при сменено окачване с всичко чисто ново, така да тропа нещоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
В смисъл че някой маистори не спазват елементарни правила за монтаж на амортисьори, гайката с която се стяга амортисьора към горния опорен тампон се стяга на ръка и когато колата е на земята а не на подемника, но някой като я засили с гайковерта, при затягането се придава въртеливо движение на стержъна, от което има вероятност да се разхлаби гайката която държи клапана към стержъна, става страшно после-чукане в амортисьора и ред други неща, ако амортисьора е пълнител, ако не се сложи масло във кожуха, се получава прегряване на амортисьора , а когато се стегне към горния опорен тампон когато колата е на подемника, при пускането на колата на земята се получава посукване на стержъна, и от там износване на семеринга и преждевременно изпускане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар