Rezko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампатана инжекциона свети..АМА САМО В НАНАДОЛНО
Collapse
X
-
Смятам че термостата ти няма никакво отношение към святкането на лампата. Пос скоро имаш умираща ламбда сонда - като я пуснеш по нанандолнище на по високи обороти докато ти прекъсне подаването на бензин отчита прекалено бедна/богата смес... и затова. А ако наистина ти игре стрелката за температурата- смени си термостата- не боли много - към 35 лева беше за 1,4.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Смятам че термостата ти няма никакво отношение към святкането на лампата. Пос скоро имаш умираща ламбда сонда - като я пуснеш по нанандолнище на по високи обороти докато ти прекъсне подаването на бензин отчита прекалено бедна/богата смес... и затова. А ако наистина ти игре стрелката за температурата- смени си термостата- не боли много - към 35 лева беше за 1,4.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Като се замисля би трябвало наистина да изстива малко двигателя когато спускаме на скорост без газ защото спира подаването на гориво, а от там и горенето в цилиндрите и няма какво да "топли" мотора. И при мен стрелката се връща малко при такова положение та се чудя ако със сигурност е термостат да го сменям, става лесно, ама ако си е нормално само ще дам 40-50лв и ще си имам два термостатаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Като се замисля би трябвало наистина да изстива малко двигателя когато спускаме на скорост без газ защото спира подаването на гориво, а от там и горенето в цилиндрите и няма какво да "топли" мотора. И при мен стрелката се връща малко при такова положение та се чудя ако със сигурност е термостат да го сменям, става лесно, ама ако си е нормално само ще дам 40-50лв и ще си имам два термостатаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Разхода ти е идеален за тази кола. И моят извън града варира между 5.5 и 6.0 - при скорост до 110 и 3500-4000об. Ако има доста катерене е около 6.0 Сега в града откакто позастудя съм сложил един картон пред половината радиатор, така колата ми загрява по-бързо, въпреки това не ми се качва температурата повече от 90 градуса (средното деление на скалата) и все още не мога да кажа със сигурност, но се е отразило и върху разхода ми в града. Тук опасността е ако не следиш внимателно температурата на мотора при едно затопляне на времето ако не махнеш картончето може да прегрееш много внимателно трябва да се работи с тази екстра.За ламбда сондата преди да я сменяш провери на диагностика какви показания дава в реално време (докато работи мотора). Ако е добро оборудването показва доста неща за нашите мотори - показания на лабда сондата, температура на мотора, време за отваряне на инжектора, обороти, на колко градуса е отворена дроселовата клапа, затворен или отворен е контакта в МПХ (за пуснат педал на газта) и още не помня какво.Имай също в предвид, че софтуера на ЕКУ-то за 1.4 е така направен, че не взима под внимание показанията на ламбда сондата при ускоряване - на диагностиката има едно ключе на екрана и като работи мотора на празен ход то стои затворено и отдолу пише, че се използва ламбда контрол за сместа. В момента, в който подадеш газ то се отваря и вече пише, че не се взимат под внимание показанията от ламбда сондата с цел малко да се обогати сместа и да ускориш бързо.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Сега в града откакто позастудя съм сложил един картон пред половината радиатор, така колата ми загрява по-бързо, въпреки това не ми се качва температурата повече от 90 градуса (средното деление на скалата) и все още не мога да кажа със сигурност, но се е отразило и върху разхода ми в града.1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Да съгласен. Днес бях малко до София и още сутринта преди да тръгна махнах картона разбира се. Мойта работа е на 3км от вкъщи и с това картонче си ми загрява по-бързо колата сутрин - за тези 3км е напълно зягряла. За тази цел ме устройва напълно.За термостата казваш качествен та да попитам гледам, че при Христо най-скъпи са BEHR та такъв ли да си купя като реша да го сменямFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При мен вече една седмица градско никакъв проблем. Изобщо не е светнала. До сега светваше единствено при това продължително спускане от моето село. Термостата си е наред. Може би се бърка при толкова продължително спускане без никаква газ. А и там си е доста хладноFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:Yavor написа:Смятам че термостата ти няма никакво отношение към святкането на лампата. Пос скоро имаш умираща ламбда сонда - като я пуснеш по нанандолнище на по високи обороти докато ти прекъсне подаването на бензин отчита прекалено бедна/богата смес... и затова. А ако наистина ти игре стрелката за температурата- смени си термостата- не боли много - към 35 лева беше за 1,4.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар