Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОК
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв е проблемът?
Collapse
X
-
GTipo написа:Много просто. Баща ти кара малко по-диво от тебТемпературата на водата ако не ти е около 90 градуса, значи имаш проблем или караш доста бавно. Сега това е нормално.
Coupe 1.8 16V
Коментар
-
Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОКFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
Tornado написа:И между другото има ли някой да си признае,че е бил МВ във казармата и на каква машина също.АЗ! на Т-55! И от време на време ми се кара!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.Разходът ми градско е 10
Извънградско ми е 6,5-7... може и да ми има нещо на термостата, ама така(ниски) температурите ми харсват, като видя 90 не ми харесва.
Coupe 1.8 16V
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
Tornado написа:RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОККарал съм танк в казармата, ама само когато не съм бил на обучение със специалните части!!! Не съм бил в казармата, нямам и намерение да ходя, да си губя времето!
Coupe 1.8 16V
Коментар
-
RAADOO написа:kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.Разходът ми градско е 10
Извънградско ми е 6,5-7... може и да ми има нещо на термостата, ама така(ниски) температурите ми харсват, като видя 90 не ми харесва.
Коато двигателят не работи в предвидения режим - поразиите са много.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:RAADOO написа:kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.Разходът ми градско е 10
Извънградско ми е 6,5-7... може и да ми има нещо на термостата, ама така(ниски) температурите ми харсват, като видя 90 не ми харесва.
Коато двигателят не работи в предвидения режим - поразиите са много.
Coupe 1.8 16V
Коментар
-
абе той не отваря на 100 това е сигурно/може би към 87-90/., но все пак си е добре колата да работи на 90 градуса или на колкото пише по книга, иначе разхода е малко по-висок, износването също, вървенто по-зле. вече в каква степен се усеща всичко това е друг въпросLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
RAADOO написа:А и кой е казал, че трябва да работи на 90 градуса? 70-80 градуса са напълно досаттъчни!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОК-когато е студена колата стрелката на температурата на маслото е долу ниско, а когато двигателят е загрял трябва да стои по същият начин с тази на маслото ( двете сочат в една и съща посока)
Колегата kiro_of_the_day е прав за зависимостта на температура и налягане на маслото
Нормално трябва да ти работи колата около 90 градуса
И при мен е на път да замине термостата, но още не му е дошло времето
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар