Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОК
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв е проблемът?
Collapse
X
-
GTipo написа:Много просто. Баща ти кара малко по-диво от теб Температурата на водата ако не ти е около 90 градуса, значи имаш проблем или караш доста бавно. Сега това е нормално.Coupe 1.8 16V
Коментар
-
Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОКFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
Tornado написа:И между другото има ли някой да си признае,че е бил МВ във казармата и на каква машина също.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.Coupe 1.8 16V
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
Tornado написа:RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОКCoupe 1.8 16V
Коментар
-
RAADOO написа:kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:RAADOO написа:kiro_of_the_day написа:Налягането при по-високи температури на маслото, може би е по-ниско.А и не е нормално темп. на водата да ти е 70 градуса - със сигурност си за нов термостат. От това и разхода се вдига, особено градско.Coupe 1.8 16V
Коментар
-
абе той не отваря на 100 това е сигурно/може би към 87-90/., но все пак си е добре колата да работи на 90 градуса или на колкото пише по книга, иначе разхода е малко по-висок, износването също, вървенто по-зле. вече в каква степен се усеща всичко това е друг въпросLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
RAADOO написа:А и кой е казал, че трябва да работи на 90 градуса? 70-80 градуса са напълно досаттъчни!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Какъв е проблемът?
RAADOO написа:Днес дадох колата на баща ми, защото бързаше и нямаше време да взима неговата. Преди малко ми я остави и когато се качих, усетих и видях нещо нередно.1. Налягането на маслото винаги е било на 3 бара, а сега стрелката беше на половината!2. Температурата никога не е била над 70 градуса, а сега беше над 90!3. Стрелката за температурата на маслото никога не е била над 2-та чертичка (50-55 градуса), а сега беше на около 65-70 градуса.4. Когато включих на задна, колата се разтресе леко. 3 пъти повторих и 3те пъти включи трудно, след това май се оправи.5. Като цяло, колата ми звучеше странно.На какво се дължи това? Може ли да е заради дъждовете, да е влязло някъде вода? Снощи я карах за последно, но вечерта пак валя силно...P.S. Малко бях объркал цифрите. Сега са ОКBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар