Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!
Collapse
X
-
Re: 2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!
Grisha написа:Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :DBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
bubachko
23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път ). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит )П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!
Коментар
-
bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път ). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит )П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.
Коментар
-
pugsy написа:blagun написа:BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар