Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!

    Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :D
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Re: 2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!

    Grisha написа:
    Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :D
    първата грешка ми звучи като температурен датчик на входящия въздух
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #3
      В буквален превод Ignition означава пламване,запалване,запалител(на двигател)!Дано това помогне.
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път ). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит )П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!

        Коментар


          #5
          bubachko написа:
          23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път ). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит )П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!
          Добре и тия две грешки спъват ли вървене/вдигат ли разход Нещо немога да се оправя и незнам про кой да отида да ги види,майстора вдига ръце
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #6
            bubachko написа:
            23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.
            Ами... ...това не е така. № 23 си е точно липса на сигнал от датчика за температура на входящия въздух. Грешките, коита касаят ламбда сондата са №13, №44 и №45.За втората грешка съм съгласен.Датчика за темп. на въздуха се намира на всмукателната тръба на 4-ти цилиндър - синя букса. Най-вероятно си забравил да го включиш, но може и да си скъсал жиците при монтажа на колекторите.
            Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
            Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
            BlueStorm transforms . . .
            . . . !!!

            Коментар


              #7
              BlueStorm написа:
              bubachko написа:
              23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.
              Ами... ...това не е така. № 23 си е точно липса на сигнал от датчика за температура на входящия въздух. Грешките, коита касаят ламбда сондата са №13, №44 и №45.За втората грешка съм съгласен.Датчика за темп. на въздуха се намира на всмукателната тръба на 4-ти цилиндър - синя букса. Най-вероятно си забравил да го включиш, но може и да си скъсал жиците при монтажа на колекторите.
              Казах ли ти, че е температурен датчик на входящия въздух.Ела до нас, в гаража ще я погледнем Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #8
                blagun написа:
                BlueStorm написа:
                bubachko написа:
                23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.
                Ами... ...това не е така. № 23 си е точно липса на сигнал от датчика за температура на входящия въздух. Грешките, коита касаят ламбда сондата са №13, №44 и №45.За втората грешка съм съгласен.Датчика за темп. на въздуха се намира на всмукателната тръба на 4-ти цилиндър - синя букса. Най-вероятно си забравил да го включиш, но може и да си скъсал жиците при монтажа на колекторите.
                Казах ли ти, че е температурен датчик на входящия въздух.Ела до нас, в гаража ще я погледнем Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
                това му е навик

                Коментар


                  #9
                  pugsy написа:
                  blagun написа:
                  BlueStorm написа:
                  bubachko написа:
                  23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.
                  Ами... ...това не е така. № 23 си е точно липса на сигнал от датчика за температура на входящия въздух. Грешките, коита касаят ламбда сондата са №13, №44 и №45.За втората грешка съм съгласен.Датчика за темп. на въздуха се намира на всмукателната тръба на 4-ти цилиндър - синя букса. Най-вероятно си забравил да го включиш, но може и да си скъсал жиците при монтажа на колекторите.
                  Казах ли ти, че е температурен датчик на входящия въздух.Ела до нас, в гаража ще я погледнем Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
                  това му е навик
                  Верно ли бе
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #10
                    е не бе

                    Коментар


                      #11
                      pugsy написа:
                      е не бе
                      добре
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар

                      Working...
                      X