Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!
Collapse
X
-
Re: 2 грешки в инжекциона на типо 1.6 двувалка помощ!
Grisha написа:Пичове справих се сам с диагностиката на типото,та ми откри 2 грешки:23-Intake air temperature (IAT) sensor-signal low42-Ignition signalКажете ми какво означават тия грешки,че немога да се оправя плс :DBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
bubachko
23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит
)П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!
Коментар
-
bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв. Друго от което доста се получава е кофти/клеясали връзки на тая цялата джаджа дето е под бобината. Разкачи цялата бобина както е на алуминиевата стойка (намира се м/у акумолатора и фара и се държи на 2 болтчета/гайки), като запомниш кой кабел от къде е, че са 6-7 ако не се лъжа и зачисти всички обувки/клеми и монтирай обратно. Ако па ли се окаже повреден индукционен датчик - нов си взех от Симеон за 34лв (отиди с него обаче, защото са 3-4 модела адски близки на визия). Преди обаче да свалиш цялото делко ЗАДЪЛЖИТЕЛНО драсни с нещо остро и направи марка, за да може да монтираш като хората после и да напасне, тъй като има един ход +/- 0.5см на въртене и може да си съсипеш предварението (както направих и аз пурвия път). Когато махнеш дистрибуторната капачка, погледни дали вътре при датчика не е омаслено. Ако е - начи и е избил семеринга (то ако разглобяваш всичко е хубаво да смениш и него). Влезе ли масло там съсипва кабелите на датчика и почва да се ебава. Там трябва да е идеално сухо. Не забравяй и после да сложиш термоустойчив силикон, инак па ще почне да тече масло после (пак челен опит
)П.С.: за входния въздух е грешка 44. Ако караш на газ обаче 23 и 44 не те греят, тъй като ни датчика за въздух, ни ламбдата ти играят роля. Мойта сонда е одавна умряла, на газ съм и свикнах да ми свети ламбата на таблото (и аз съм с 23 грешка в момента). Скоро обаче ще бодна едим ламбда емулатор, за да спре да свети пущината, Само да намеря време да запоя всичко, инак съм намерил схемата и елементитеУспех!
Нещо немога да се оправя и незнам про кой да отида да ги види,майстора вдига ръце
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
Коментар
-
pugsy написа:blagun написа:BlueStorm написа:bubachko написа:23 е грешка за умряла ламбда сонда, или сонда пътник (подава кофти/слаб сигнал).42 е за грешно определяне на момента на искрата. Лоши връзки при магнитния датчик или повреден такъв.Аз като му говоря на Гришо-пишо, той не ме слуша...
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар