Здравейте колеги,разрових се доста относно темпрературите на охлаждащата течност и се вълнувам от написаното и все пак искам мнението на колеги с мотори 2,0 (Tipo,Tempra.....) какви са стойностите при които се включват степените на перката.При мен те са следните около 95 1-ва степен и около 100 2-ра това е при работещ на място двигател!Стрелката е малко преди тези стойности с разлика от мм Така както е писано за климатизираните коли!Извън градско стрелката на температурата е 1-2мм преди средно положение 90 градуса а градско е стигала 105 например вчера където карах близо 6-7 км на 1-ва и 2-ра скорост ,щото асвалта беше като бомбардиран след това на хубавия път смъкна на 1-2 мм след 90!Какво мислите за охлаждането ми добрели е според васНякой колеги кават градско извънградско все на 90 градуса,бързо бавно 90!?Знам че тези системи се обезвъздушават сами и имали вероятнос да има възух в системата? п.с. Двете степени работят,парното е отлично и няма проблем с термостата!Айде споделете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос към колегите с двулитрови мотори?
Collapse
X
-
Re: Въпрос към колегите с двулитрови мотори?
dimmX написа:Здравейте колеги,разрових се доста относно темпрературите на охлаждащата течност и се вълнувам от написаното и все пак искам мнението на колеги с мотори 2,0 (Tipo,Tempra.....) какви са стойностите при които се включват степените на перката.При мен те са следните около 95 1-ва степен и около 100 2-ра това е при работещ на място двигател!Стрелката е малко преди тези стойности с разлика от мм Така както е писано за климатизираните коли!Извън градско стрелката на температурата е 1-2мм преди средно положение 90 градуса а градско е стигала 105 например вчера където карах близо 6-7 км на 1-ва и 2-ра скорост ,щото асвалта беше като бомбардиран след това на хубавия път смъкна на 1-2 мм след 90!Какво мислите за охлаждането ми добрели е според васНякой колеги кават градско извънградско все на 90 градуса,бързо бавно 90!?Знам че тези системи се обезвъздушават сами и имали вероятнос да има възух в системата? п.с. Двете степени работят,парното е отлично и няма проблем с термостата!Айде споделетеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Според мен изопщо няма за какво да се притесняваш, според това което съм виждал докато ми настойваха газовия инжекцион показанията на уреда за темературата на таблото показва малко в горница.... Нормално е да мръдне след 90 градуса за малко П.П. пугси е правPeugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
Благодаря ви колеги,оня ден си правих експеримент и отвих капачката на разширителното казанче и запалих двигателчето с мисълта да нямам въздух в системата.До колкото знам тея мотори се обезвъздушават сами но дали съм прав или не ,вие ще кажете!Двигателя работи докато се включи перката и пак така малко преди чертичката на 95 градуса се вклучи 1-ва степен :P При самата процедура не забелязах да излизат мехурчета!И още един въпрос необходимолие при обезвъздушаване да чакам загряване до включване на перката за охлаждане или ако поработи 5--10 мин е достатъчно!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар