Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към колегите с двулитрови мотори?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос към колегите с двулитрови мотори?

    Здравейте колеги,разрових се доста относно темпрературите на охлаждащата течност и се вълнувам от написаното и все пак искам мнението на колеги с мотори 2,0 (Tipo,Tempra.....) какви са стойностите при които се включват степените на перката.При мен те са следните около 95 1-ва степен и около 100 2-ра това е при работещ на място двигател!Стрелката е малко преди тези стойности с разлика от мм Така както е писано за климатизираните коли!Извън градско стрелката на температурата е 1-2мм преди средно положение 90 градуса а градско е стигала 105 например вчера където карах близо 6-7 км на 1-ва и 2-ра скорост ,щото асвалта беше като бомбардиран след това на хубавия път смъкна на 1-2 мм след 90!Какво мислите за охлаждането ми добрели е според васНякой колеги кават градско извънградско все на 90 градуса,бързо бавно 90!?Знам че тези системи се обезвъздушават сами и имали вероятнос да има възух в системата? п.с. Двете степени работят,парното е отлично и няма проблем с термостата!Айде споделете
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Re: Въпрос към колегите с двулитрови мотори?

    dimmX написа:
    Здравейте колеги,разрових се доста относно темпрературите на охлаждащата течност и се вълнувам от написаното и все пак искам мнението на колеги с мотори 2,0 (Tipo,Tempra.....) какви са стойностите при които се включват степените на перката.При мен те са следните около 95 1-ва степен и около 100 2-ра това е при работещ на място двигател!Стрелката е малко преди тези стойности с разлика от мм Така както е писано за климатизираните коли!Извън градско стрелката на температурата е 1-2мм преди средно положение 90 градуса а градско е стигала 105 например вчера където карах близо 6-7 км на 1-ва и 2-ра скорост ,щото асвалта беше като бомбардиран след това на хубавия път смъкна на 1-2 мм след 90!Какво мислите за охлаждането ми добрели е според васНякой колеги кават градско извънградско все на 90 градуса,бързо бавно 90!?Знам че тези системи се обезвъздушават сами и имали вероятнос да има възух в системата? п.с. Двете степени работят,парното е отлично и няма проблем с термостата!Айде споделете
    Според мен втората степен трябва да се включи преди 100 градуса - някъде около 90.Странното е че не успях да намеря данни за твоя мотор в Porter, но изхождам от цифрите за другите мотори от ТУК.В края на страницата има данни за охладителната система.А ти от къде си сигурен в цифрите които цитираш?По прибора ли?Защото ако е така, вероятноста да виждаш завишени стойности не е малка
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      втората при мен включва на около 95

      Коментар


        #4
        Мда, доколкото си спомням на две чертички след 90 се включваше вентилатора. На извънградско стрелката е малко под 90. Ако имаш климатик си го пускай, когато караш бавно - тогава вентилатора работи постоянно.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          Според мен изопщо няма за какво да се притесняваш, според това което съм виждал докато ми настойваха газовия инжекцион показанията на уреда за темературата на таблото показва малко в горница.... Нормално е да мръдне след 90 градуса за малко П.П. пугси е прав
          Peugeot 406, 2000 HDi 90
          ex. Peugeot 106 1,5 D
          ex. Ritmo 70 138B2.000
          ex. Tempra 2.0 159A6.046
          Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

          Коментар


            #6
            Благодаря ви колеги,оня ден си правих експеримент и отвих капачката на разширителното казанче и запалих двигателчето с мисълта да нямам въздух в системата.До колкото знам тея мотори се обезвъздушават сами но дали съм прав или не ,вие ще кажете!Двигателя работи докато се включи перката и пак така малко преди чертичката на 95 градуса се вклучи 1-ва степен :P При самата процедура не забелязах да излизат мехурчета!И още един въпрос необходимолие при обезвъздушаване да чакам загряване до включване на перката за охлаждане или ако поработи 5--10 мин е достатъчно!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              в горния десен край на радиатора има едно пластмасово винтче за обезвъздушаване с прорез за отверка е
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар

              Working...
              X