Както предположих проблема е в ключа. Добре че не е изгорял самия ключ, защото е капсулован и едва ли ще се намери същия. А свалянето му без да се разглабя таблото, а само средната конзола е МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА 4! След 2-3 часа псувни излезе. Ето ги и снимките на прословутия ключ. Отзад се включва в обща букса съставена от кабелни обувки. Първата, която е най-вляво е за +12V и беше доста нагоряла и стопена пластмасата на буксата. Като измъкнах кабелната обувка се счупи и малко от буксата. Пластмасата беше залепнала просто. Утре взимам кабелна обувка (5мм) и ще се действа с поялника.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблем - не ми работи вентилатора на парното в купето
Collapse
X
-
pugsy написа:да,на него от там му въртеше някаква маса май и ебавапе,перката не работепе а като се пусне климата тръгвапе много бавно вентилатора
Коментар
-
ici написа:pugsy написа:да,на него от там му въртеше някаква маса май и ебавапе,перката не работепе а като се пусне климата тръгвапе много бавно вентилатора
Коментар
-
@ici: Минал си по тънката лайсна. Аз тея релета до перката на радиатора ги бях проверил още като оправях реостата. А там как се беше стопила буксата... излезе на сол Сега се чудя откъде да започна проблема с клапата, поне съм свалил конзолата и бутона за въртене на въздуха е здрав. Също и релетата. Ама не ми се сваля табло.. Някой има ли схеми откъде минава веригата за моторчето на клапатаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:....За другия проблем със клапата за въздух още търся схеми. Работи когато си поиска, пак ще е нещо от тоците, но май трябва да се разглабя и конзолаFIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар