Както предположих проблема е в ключа. Добре че не е изгорял самия ключ, защото е капсулован и едва ли ще се намери същия. А свалянето му без да се разглабя таблото, а само средната конзола е МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА 4! След 2-3 часа псувни излезе. Ето ги и снимките на прословутия ключ. Отзад се включва в обща букса съставена от кабелни обувки. Първата, която е най-вляво е за +12V и беше доста нагоряла и стопена пластмасата на буксата. Като измъкнах кабелната обувка се счупи и малко от буксата. Пластмасата беше залепнала просто. Утре взимам кабелна обувка (5мм) и ще се действа с поялника.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблем - не ми работи вентилатора на парното в купето
Collapse
X
-
pugsy написа:да,на него от там му въртеше някаква маса май и ебавапе,перката не работепе а като се пусне климата тръгвапе много бавно вентилатораИзмъкнали са се сами а още едно малко му оставаше. Мисля да им сложа едно дунапренче отгоре да се уплътняват от капака.След това залегнах под централната конзола и си скачих буксата на плюсовия кабел (сиво-червен), понеже когато беше отказал вентилатора бях мерил че там не идва напрежение...Та проблема е бил в изпаднало реле
в черната кутийка.Сега си работи :D
Коментар
-
ici написа:pugsy написа:да,на него от там му въртеше някаква маса май и ебавапе,перката не работепе а като се пусне климата тръгвапе много бавно вентилатораИзмъкнали са се сами а още едно малко му оставаше. Мисля да им сложа едно дунапренче отгоре да се уплътняват от капака.След това залегнах под централната конзола и си скачих буксата на плюсовия кабел (сиво-червен), понеже когато беше отказал вентилатора бях мерил че там не идва напрежение...Та проблема е бил в изпаднало реле
в черната кутийка.Сега си работи :D
ама кво съм ги писал тея "п"-та
Коментар
-
@ici: Минал си по тънката лайсна. Аз тея релета до перката на радиатора ги бях проверил още като оправях реостата. А там как се беше стопила буксата... излезе на солСега се чудя откъде да започна проблема с клапата, поне съм свалил конзолата и бутона за въртене на въздуха е здрав. Също и релетата. Ама не ми се сваля табло..
Някой има ли схеми откъде минава веригата за моторчето на клапата
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:....За другия проблем със клапата за въздух още търся схеми. Работи когато си поиска, пак ще е нещо от тоците, но май трябва да се разглабя и конзолаКакто и да е, мисля, че принципа на работа е еднакъв. Първо да кажа че свалях механизма заради счупено зъбно колело. После, след обратния монтаж, ми направи този номер, т.е. да бачка когато си поиска. Махнах цялата електроника на моторчето понеже се съмнявах в нея (оказа се че не е нищо особено, просто 2 транзистора свързани като ключове, които обръщат напрежението към моторчето). Направих "побългаряване" с една елементарна схемичка с реле и крайни изключватели, чиято цел е да спира напрежението към моторчето при достигане на едно от двете положения отворено/затворено. Всичко добре, на пробите работеше перфектно, докато не го монтирах обратно. И пак
Оказа се, че моторчето явно е с износен колектор и в оределени положения на ротора просто отказва да завърти, макар че напрежение до него има. Изглежда след тръскането по дупките след време "запецва" и проработва до следващото попадане на колектора на кофти положение. Аз друго разрешение освен смяна на моторчето не виждам. Опитвах се да го отворя, но не успях.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар