Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за трудно палене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sev написа:
    3p написа:
    При мен е обратно, трудно пали когато е топла, а сутрин студена няма грижи.
    проблема може да е и в датчика за положение на коляновия вал
    И аз мисля,че е това.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #17
      Първо пробваш с датчиците за температура. Колегите електричари ще кажат като ти направи проблем с паленето може ли да пробваш с откачен датчик. При мен датчиците са два - един на термостата и един на главата вдясно. А датчика за коляновия вал е вдясно на блока, но е към 50-60лв така че първо виж другите.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        Тоя на главата при теб ( а и на всички 1.4 ) е за уредчето в купето. За ЕКУ-то е синия на термостата. При мен от него се реши проблема с паленето топла на бензин преди 3 години.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #19
          zgabrovski написа:
          Тоя на главата при теб ( а и на всички 1.4 ) е за уредчето в купето. За ЕКУ-то е синия на термостата. При мен от него се реши проблема с паленето топла на бензин преди 3 години.
          Да де, знам Нали и кратуната свалих, днес ако не вали много ще се опитам да я сглобя. Само не разбрах за какво е датчика, който се намира под и между 1-ви и 2-ри всмукателен колектор. Завит е на блока. Четох за някакъв oxygen sensor и може това да е.Стойностите на синия датчик за температурата (съпротивление) ги има в сервизното ръководство така че отвий го и го замери. И сложи нещо под колата, че ще текне антифриз. А дори и датчика да е добре може да премериш на другия край на кабелите - към компютъра. На кои крачета е вързан пак го пише в ръководството.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #20
            Аз пък имам точно обратния проблем, паленето е доста трудно сутрин(първото палене), после всичко е наред! Даже направих тема по-въпроса! Незнам каква е причината но никой нищо не казва за мойто Фиатче Пунто 1.6 90 коня, толкова ли са малко в нашата прекрасна страна имам чужството че само аз карам такова! За всички други модели и модификации инфо. колкото искате!!! Все едно, мисля да го закарам на диагностик. Колата си е само на бензин. Ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен!
            FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
            FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
            LANCIA Ypsilon Elefantino blu
            http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
            http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

            Коментар


              #21
              Като за начало опитай с друг акумулатор и си виж свещите.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                Да ама и акумолатора и свещите са си добри.
                FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                Коментар


                  #23
                  lu40 написа:
                  sev написа:
                  3p написа:
                  При мен е обратно, трудно пали когато е топла, а сутрин студена няма грижи.
                  проблема може да е и в датчика за положение на коляновия вал
                  И аз мисля,че е това.
                  Може и да не е от него,щом по време на работа на мотора няма други проблеми.На бившето ми седичи ,преди две години имах проблем с този датчик на вала ,но от друго естество - почваше да ме реже от обороти като първо започна от около 6000 .Постепенно ги намали до около 3500 и накрая отказа да запали и като бутнах датчика ми остана в ръката.Но при ограничаването на оборотите последваше много яко паткане в ауспуха с изхвърляне даже и на огън.Направо като WRC автомобил
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #24
                    mr_bobs написа:
                    Аз пак имам точно обратниа проблем,паленето е доста трудно сутрин(пурвото палене),после всичко е наред!Даже направих тема по- вапроса!Незнам каква е причината но никои нищо не казва за моито Фиатче Пунто 1.6 90кониа,толкова ли са малко в нашата прекрасна страна имам чужството че само аз карам такова!За всички други модели и модефикации инфо колкото искате!!!Все едно,мисла да го закарам на диагностик.Колата си е само на бензин.Ако ниакои може да помогне ще му бъда много благодарен!
                    Колега Пунто-то пълна инжекция ли е или не?Един познат има същия проблем на типо 1.6 моно, трудно пали за първи път ,а като запали един път само му покажи ключа и е запалило.Лошото е че се накани да го кара на майстор и то взе че се оправи и така не се разбра какво му имаше.П.П. Типо-то е на бензин и на газ и еднакво не можеше да запали и на двете, вече след като запалваше беше толкова удавено ,че 2 мин не можеше да си изчисти цилиндрите .
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #25
                      Ами значи със задавяне няма проблем,колата си е само на бензин!Не прекъсва не мени обороти не гасне !Само първото палене е малко трудно трябва да повърти повечко това е.Незнам какво да права ще се ходи май на диагностик, като имам по свободно време де!
                      FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                      FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                      LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                      http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                      http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                      Коментар


                        #26
                        mr_bobs написа:
                        Ами значи със задавяне няма проблем,колата си е само на бензин!Не прекъсва не мени обороти не гасне !Само първото палене е малко трудно трябва да повърти повечко това е.Незнам какво да права ще се ходи май на диагностик, като имам по свободно време де!
                        Залагам на това, че бензина се връща в резервоара и на помпата и трябва време да го подкачи.
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #27
                          Колега 3p, реши ли проблема? Каква беше причината? Моята има същите симптоми - верно, че е 1.4, а не 1.8, ама...
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            #28
                            И аз да изкажа мнението си!Мойта кола от подписа преди време също ми правеше магарии и студена палеше от раз а след каране като постои известно време пали ама трудно!Минах през какво ли не за да открия проблема и два дена без сън!Всички датчици са мерени вакуумите са в час обаче палеше трудно топла!Накрая по съвета на колега си откачих сондата която беше взела дала вече, и о чудо...колата пали така както преди топла студена :D Друга вероятност е дюзите,при изгасяне на мотора ако претръпва(прави наколко оборота) тоест пикая пускат бензин,при това положение се получава същия случай с трудното палене(върти се повече от обикновенно но пали)=Така че изчисти си дузите и си измери стойностите на датчиците!Но при мен се окза явно сондата която е бъркала работата 145 лв
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #29
                              dimmX написа:
                              ...си откачих сондата която беше взела дала вече, и о чудо...колата пали така както преди топла студена :D ...
                              ...аз карам само на газ......иначе сигурно ше ходя на диагностика, но се надявах да си я спестя, ако колегата каже какво е помогнало при него.
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар


                                #30
                                Ами значи жсичко си е ок.Просто малко пожече трqбжа да пощракам помпата да подкачи и си пали като е студена от раз иначе като е топла никакжи проблеми!Ходих на диагностик и жсичко си е ОК!Е ламбдата е тругнала но е нормално след като йижота и е 60.000 км а моита е оригиналната на 129.000!Ама още ще си карам така!
                                FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                                FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                                LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                                http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                                http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                                Коментар

                                Working...
                                X