Изключвам вероятността трудното палене , когато мотора е топъл да е от датчика за положение на кол.вал!Проверете си бенз.помпи дали правят налягане и дали след изгасянето не пада!Хващате уреда и сами мерите стойностите на всички датчици!И аз така си се съмнявах за дат.на кол. вал но не беше той!така нарая остана CO2 сонда и бензинова помпа при мен!Смених сондата и се оправи,возя си една помпа за всеки случай в колата Ето темата когато имах проблеми http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=14467
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
здр-те. имам следния проблем преди няколко дни смянях изпарител старият ми беше турски и ми правеше мн проблеми сложих брц. и от тогава проблеми се увели4иха още пове4е. много трудно пали от въртене даже да не кажа не възможно.. на скорост едвам едвам и там е мн трудно. друго постоянно сменя обороти ту много високи ту много ниски а като паднат много колата си гасне както я карам пробвам пак на скорост до къто е в движение не става. моля помогнете с нещо някои ако знае ще съм благодарен. А колата е фиат типо 1.4 карбуратор.
Колеги, и аз имам същия проблем от 1 седмица насам, сутрин ми пали от ряз, но когато загрее едвам едвам паля колата е пунто 1.9жтд. От какво може да е проблема ?
Колеги, и аз имам същия проблем от 1 седмица насам, сутрин ми пали от ряз, но когато загрее едвам едвам паля колата е пунто 1.9жтд. От какво може да е проблема ?
Аз имах същия проблем на 1.7D, когато беше протекла помпата. След като се смени всичко по нея си пали еднакво на топло и студено.
това го прави само на газ. Друго да спомена преди 2 дни ходих при един газаджия за центровка си4ко беше ок оправи я държеше обороти палеше от 1-вия път. и на другия ден същатата работа. просто ве4е нямам нерви да се занимавам с нея писна ми. помогнете с нещо
ами стар е преди време беше на брат ми на алфата кара около година след това я захфърли заради грешки в комп. и така го свалихме и решихме да го сложим на фиата. Закарах я при надеждни газаджии сложиха го и така запо4наха проблемите. След около 2 дена утидох при друг направия перфектно както казах по-рано поддържаше обороти палеше от 1-ви път а преди това беше голям зор нито на скорост нито от стартер. След като я центроваха 2-рия път се зарадвах 4е е станала на другия ден имах работа и излезнах с нея. Свърших я след около 3-4 4аса се ка4вам въртя не пали до къто ми падна акумолатора пробвахме с приятели на скорост на зад на пред не искаше зака4ихме я да я дърпаме и може би след около 200-300 метра запали пребрах я оставих я пред блока и от 2 дена ве4е я мъ4а и не иска и не иска .. дали е до мембрани дали иска нови свещи въздушен или горивен филтар ве4е си нямам на представа.
Друго да попитам.. в4ера ходих да пак при тоя газаджия да я мъ4им да запали ефект никъкъв след около 2-4аса въртене ве4е се 4удехме кво да правим. И слалихме кутията на в-шния филтар и кво веднага запали смених и самия филтар оба4е проблема не оправя. И така я паля от в4ера отка4ам кутията и пали.. ина4е пак неще. На какво се дължи това? няма нищо запушено гледах от всякаде.Използването на всякакви цифрени означения вместо букви е забранено в този форум!Модераторски екип на fiat-bg.org
Направо Станах Луд и незнам вече кам кой да се обарна,затова колега ако си решил проблема ми драсни два реда.Моята Мареа 1.6 16 в беше същата от известно време като загрее все едно не и достига ток да завърти като бутнеш ОК.Четох тука из форума много и реших да ида на майстор да ми смени датчика на коляновия вал,той РАЗБИРА се първо стартера гледа и смени фтулки четки всичко.Трагвам спирам пред нас и не пали (трудно заварта),от там обратно при майстора и ми смени датчика на коляновия вал,прибирам се снощи гася и НЕ пали но този път стартера варти а все едно няма ток на свещите.Преди една седмица ми разбиха катализатора махнаха го дали пак не е от него!!!Благодаря Предварително!
Ами значи със задавяне няма проблем,колата си е само на бензин!Не прекъсва не мени обороти не гасне !Само първото палене е малко трудно трябва да повърти повечко това е.Незнам какво да права ще се ходи май на диагностик, като имам по свободно време де!
Залагам на това, че бензина се връща в резервоара и на помпата и трябва време да го подкачи.
И аз имам същия проблем, ама....преди го нямах. Зиме, лете, помирисваше ключа и палеше. И изведнъж спря. Смених помпата с оригинално валбро(щото старата виеше, пък и аз като теб си мислех че и се е скапало клапанчето) но ефект никакъв Кое трябва да се е скапало, за да се връща? Ако подам газ докато върти пали доста по-лесно и то от първия опит, ако не подам пали от 2-3-4 опит. Колата е пунто ГТ. Всякакви идеи са добре дошли, защото много дразни, а на диагностиката излиза, че е чиста като сълза...
Няма да се плашите,аз 2 години карам така вече.Е преди беше хубаво като си палеше веднага.Сега вече имам навик преди да завърта ключът,да натисна педалът на газта.И къде ли не е карах и не разбрахме защо не иска да пали.При мен пали лесно само сутрин или като е студена.
Коментар